Jep! Een vriendin van mij heeft ook heel veel migraine en dat wordt grotendeels veroorzaakt door een bepaald soort eten. Dat probeert ze meestal te vermijden en dan heeft ze er wel minder last van. naar mijn idee loont het zeker om eens te kijken naar wat voor soort eten hoofdpijn veroorzaakt. Dat zou ik in eerste instantie inderdaad kijken naar eten met veel additieven, zouten, e.d.
Nou meiden ik wou dat de medicijnen bij mij ook werkte gelukkig heb ik het na de bevalling nog maar 1 keer gehad maar als ik een aanval krijgt begint het altijd met vlekken zien als ik dat zie moet ik ook echt gelijk naar huis rijden want zodra de hoofdpijn kan die het druppen van de kraan al zo pijn pfff en bewegen en wat denk je vooroverbukken pfff Het medicijn dat ik mag nemen (wegens astma mag ik veel niet kan een aanval veroorzaken) moet nog uitgevonden worden denk ik.
Eerst Maxalt smelt geprobeerd maar dat duurde te lang voor het werkte en de verpakking is onmogelijk open te maken als je migraine hebt. Ik heb nu Migrafin en dat werkt super. Zit ook metoclopramide in om misselijkheid en braken te voorkomen. Het braken maakte de gruwelijke hoofdpijn nog erger dus dit is een goede oplossing voor mij. Ik hoop dat je vriend snel het juiste midddel vind!