Oh ik haat digitale fotoalbums maken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Waarom lukt het me nou nooit eens? Ik heb zoveel programma's geprobeerd, maar geen een doet gewoon wat ik wil! Ik zit nu al een half uur te kl*ten met een tekst op de 1e pagina in het programma van Wij, elke keer zegt ie, voordat ik ook maar 1 letter heb getypt, dat er teveel tekst staat! GGrrr!!!
    Echt ik word er gek van! Kruidvat, HEMA, AH, Webprint, Wij, Blokker, heb ze allemaal al een keer geprobeerd maar ik heb nog geen een digitaal album kunnen maken. Echt halverwege (of gelijk bij het begin) werd ik er zo gek van dat ik maar ben gekapt! Ben ik nou zo a-technisch?!
    En ik haat foto's inplakken, dus ook dat gaat niet werken (ik heb nog foto's van 3 jaar geleden liggen die ingeplakt moeten worden).

PPpfff, nou morgen weer een poging wagen dan maar. En die assistent van Kruidvat werkt ook niet trouwens, die plakt de ene foto over het hoofd bij een andere foto. En je kan hem niet omwisselen. Ook lekker handig.. :(

2. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    hema, albelli etc werkt echt heel makkelijk.

Maar zorg dat je kader dus niet te klein is anders werkt het natuurlijk niet

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik als album leek maak het ene na het andere album bij hema... daar kan gewoon niets mis gaan..
    je kiest zelf uit hoeveel fotos je per pagina wilt hebben.. en de formaten kan je met de pijltjes aanpassen.. niet goed, 1 druk op knop en foto is weer weg..

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

of je zet alles wat je in je album wil op een stikje,, dan zoek je een minder a technische vriendin of vriend op, en onder het genot van een grote pot thee of koffie ga je dat samen uitvogelen. hoop dat het je gaat lukken.

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Bij albelli kun je zelfs automatisch het album laten vullen.Je geeft gewoon aan welke foto`s je erin wilt en het programma deelt ze voor je in.Maar je kan het ook zelf doen.Met tekst heb ik geen probleem,als later aangegeven word dat de tekst te lang is maak ik gewoon het vakje groter of de tekst gootte wat kleiner.
    Werkt ideaal

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Volgens mij ben je inderdaad gewoon a-technisch ;)

Deel Deze Pagina