Hoi meiden, Woensdag gaat die kleine uk van me voor het laatst naar de creche en nu wilde ik die kinderen allemaal bedanken voor het leuk spelen al die tijd namens kyano maar vroeg me af wat ik nou kon geven .. Ik zat zelf aan een belleblaas te denken met een zakje fruit beertjes of zoiets en dan een kaartje erbij '' Bedankt voor de leuke tijd, en wie weet tot ziens, groetjes kyano '' Is dat wat ?? Of hebben jullie nog andere leuke ideetjes ?
Ik heb hier toevallig precies hetzelfde staan voor het afscheid van het kdv volgende week. Dus lijkt me een prima cadeau!
hihihih dat is toevallig ... Die kleine van mij gaat van de creche naar het KDV .. ben benieuwd die rozijntjes zijn trouwens ook een idee
die van mij gaat van het kdv naar huis haha (en zo nodig gastouder) Snoep mag niet bij ons het op kdv en zijn ook veel kleintjes dus vandaar de rozijntjes. Ze is er toch 1,5 jaar geweest dus daarom wilde ik ook een traktatie geven. De leidsters geef ik een doosje merci oid
Je kan ook één cadeau kopen voor op de groep. Bijv. een leuke cd met kinderliedjes of een voorleesboek ofzo?
Dat kan ook, maar als ik dan zie hoe blij kyano is als hij een klein kado'tje krijgt dan denk ik misschien hebben die andere kindjes dat ook dus dan geef ik ze allemaal wat kleins ..
Nope zoals hierboven al is gezegd is dit de peuterspeelzaal en totaal iets anders ... Zoals wij hier altijd zeggen, de creche is om te spelen en op het kdv worden ze langzaam klaar gestoomd voor de basisschool
Misschien zo'n kleurstofvrij waterijsje (die lange die je in moet vriezen)? Kost weinig, is erg lekker en niet ongezond.
of iets van een danoontje ofzo? creche is hier trouwens voor als je werkt, dat mensen op je kinderen passen, en de peuterspeelzaal gewoon om te spelen. word niets klaargestoomd8) maar vind die cd ook een erg leuk idee