Wat werkt nu echt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Bij mij hielp zo min mogelijk brood eten. Ik eet eigenlijk meer crackers, rijstwafels enz.
    Ook eet ik geen chocolade meer, en minder suikers.
    Maar, dat hielp bij mij, dat is voor iedereen anders.

wat ik wel weet, hier in de stad zit een kleine bodystudio en zij bieden sporten aan icm D-line, voedingsadvies, recepten, voedingssupplementen en goede coaching van de twee eigenaressen die daar alles zelf begeleiden.
    Ik heb dit zelf niet gedaan, maar toen ik daar in de cabine sportte, zag ik echt hele goede resultaten bij de dames die dit wel deden. Blijvend, niet geheel onbelangrijk.

Succes!

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier ben ik het wel mee eens. :)

Ik ben ruim 20 kg afgevallen (nu) door middel van minder calorieën te eten: verstandigere keuzes te maken in eten, alles bij te houden in MyFitnessPall en te gaan (snel)wandelen gemiddeld 2 x per week.

Heb het nu een aantal weken laten liggen door verschillende omstandigheden, maar na de kerst wil ik het weer oppakken omdat er nog wel wat af mag. ;)

Succes!

Liefs,

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn hele lijf is positief veranderd door veel te sporten, veel water te drinken en goed te eten.
    Inderdaad die negatieve energiebalans creëeren.
    Ik ben van een 40 naar een 36 gegaan en ben nog niet klaar!
    Heb mezelf een jaar gegeven en ik zit nu op de helft 💪🏻

4. Islah

Islah Niet meer actief

Geen enkel dieet werkt echt (op de lange termijn dan). Ik ben 6 maanden geleden begonnen met als doel af te vallen, maar zonder echt een dieet te volgen. Ben nu 18 kg afgevallen waarvan ook een aantal weken te hebben stil gestaan. Het principe is een beetje hetzelfde als WW, maar dan zonder steeds maar allerlei punten/kcal tellen. Gewoon 'normaal' eten maar dan gewoon niet al te grote porties. Dus gewoon gezond.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ts ik vermoed ook dat je gewoonweg te weinig eet. (Laat) goed uitrekenen wat jij per dag verbruikt en dat is vaak niet het gemiddelde 2000 kcal omdat je vrouw bent. Mijn verbruik per dag varieert van 2500/3200 afhankelijk van de pijn en moeite die het kost om te bewegen in combi met wat ik doe op een dag. Dus ala ik uit zou gaan van de standaard 2000 zou ik ver onder mijn nodige energie zitten en op spaarstand gaan.

Deel Deze Pagina