Wat nu geen voogd

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Als wij komen te overlijden waar gaan onze kinderen dan naartoe?
    We hadden een documentje opgesteld met vrienden van ons helaas is dat contact verbroken, onze ouders kunnen het lichamelijk niet aan wat als wij nu overlijden? We hebben verder geen broers/zussen..

2. jnathaliec

5 apr 2014
    55
    0
    0
    Dierverzorgster
    Purmerend
    Je kan wel je ouders aanstellen als voogd. Zij hoeven er dan niet voor te zorgen, maar kunnen tzt de juiste beslissing nemen die hun het beste lijkt voor de kinderen. Als je je ouders vertrouwt in hun keuze is dat misschien je beste optie. Tussendoor kun je het altijd met je ouders over hebben wat jullie wens is, dan kunnen ze daar rekening mee houden in hun beslissing. Als je niets regelt bepaald de rechter...

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    O dat kan dus ook dat is wel prettiger ja !

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij zitten met een soort gelijk probleem

Mijn ouders zijn beide niet bijster gezond mijn vader heeft het aan zijn hart en mijn moeder is chronische ziek, ik heb drie broers die niet sporen, drank drugs lang leve de lol en pappie en mammie laten koken wassen huis schoonmaken etc etc ( zzp dus doordeweeks niet thuis) maar ik vertrouw ze iig niet met mijn kinderen
    Dan heb ik nog een zusje, die nu eindelijk alles op een rijtje begint te krijgen maar na 8 jaar nog steeds geen diploma heeft, zelfs de middelbare school niet, ze wil niet werken en haar dochter word overal in voor getrokken maar nu is ze weer zwanger dus ze gaat haar leven samen met haar nieuwe vriend wel op een rijtje krijgen ! Maar dat duurt nog even

5 jaar geen contact met schoonzus gehad daarna 3 jaar wel en nu alweer een jaar niet, bij haar willen we ook absoluut niet dat zij voogd zou worden,

Verder hebben we niet echt vrienden ofZo dus geen idee wie als voogd aan zouden kunnen wijzen....

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heb je verder geen goede vrienden? Wij hebben onze allerbeste vriendin als voogd benoemd mocht ons iets gebeuren. Mocht ze om wat voor reden tzt zelf niet de kinderen in huis kunnen nemen dan zal zij erop toezien dat ze elders liefdevol worden opgevangen en toch voogd blijven en de financiën blijven beheren tot hun 27e jaar. Misschien kan je zoiets met je ouders bespreken?

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee , niet goed genoeg om daar mijn kinderen achter te durven laten ..
    Ja denk dat ik dat eens ga overleggen met mijn moeder..

Deel Deze Pagina