Weet iemand van jullie een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten in of rond Leeuwarden? Het is voor een vriendengroepje. Wie heeft leuke tips voor mij?
E10 is leuk dit ligt net iets buiten Leeuwarden. Dat is onbeperkt eten en drinken. Je kan er vanalles eten, wokken, grill, salades, koud en warm eten. Je mag het allemaal zelf pakken.
Leuk dat jullie hier zo eensgezind over zijn! Ik zie op de site staan dat het voor maximaal 2,5 uur is. Hebben jullie hier ervaring mee? (Kijkend naar ons groepje zitten wij vaak wat langer...)
Dat is een hele goede vraag...wij zitten meestal niet zo lang... ha ha Misschien kunnen jullie daarna nog ergens gaan borrelen De Walrus vind ik ook super leuk. Dat is direct ook leuk om te blijven hangen... De Walrus
Persoonlijk vind ik de E10 massaal en echt een vreetschuur De Walrus is echt wel een aanrader. Kun je ook heel gezellig nazitten na afloop.
Sin jah is leuk en lekker 5x2 rondes grote porties, zit op de Schrans. Blaeskaek kan je goedkoop en lekker eten, einde nieuwstad. E10 is lekker maar zo massaal. Persoonlijk vind ik karma gezellig maar heeft een blauwe kaart moet je van houden.
Hier ben ik het mee eens. Plus je zit buiten de stad, nazitmogelijkheden zijn beperkt. De Walrus kan ik ook aanbevelen. Of Humphrey's, of de altijd gezellige Ierse pub Paddy O'Ryan!
Absoluut Yucatan!! Heb mijn hele leven in Friesland (en groot deel Leeuwarden) gewoond tot ik uit huis ging om te studeren, en ken echt geen lekkerder eten dan in dat restaurant, haha
Mee eens! Het Leven of Spinoza waren mijn andere aanraders nog, maar zie dat het de Walrus al wordt, goede keuze!
Ik weet het ook niet maar ik gok op alleen vis?? Ben ook heel benieuwd! Edit: ik zie nu dat dat niet klopt, er staat namelijk ook vlees en vega op het menu daar, dus nu ben ik extra benieuwd!
Humpfreys Tao lachende koe vliegende hollander E10 Yucatan De walrus Zoveel leuke tentjes in Leeuwarden
Ik denk dat een blauwe kaart betekent dat er geen alcohol geschonken wordt. Ts, veel plezier bij de Walrus!