Ik zou het misschien met een grapje brengen naar zijn ouders toe: 'misschien kunnen jullie beter een extra wc boven plaatsen, hoeft hij niet meer uit het raam te plassen'. Maar weet niet of ik het zou melden, ligt een beetje aan hoe de ouders zijn.
Als het nou structureel gebeurt dan kan je er wqt van zeggen. Maar was het een eenmalig dingetje. Lekker laten gaan. Ik zou er denk wel om kunnen lachen als ik zoiets zag. Mits het een eenmalig dingetje was dan 😂
Haha, hij zat zo druk te gamen dat er geen eens tijd was om te kunnen plassen Als het eenmalig is zou ik me er niet druk om maken, wie weet wat voor reden hij had. Als je het vaker ziet zou ik toch eens met de ouders praten
Als het nog eens gebeurt, zou ik het wel zeggen denk ik! Maar 1x niet. Gewoon een jongensding denk ik, zoals ergens tegen een boom plassen Als hij 15 of 16 zou zijn, had ik het wel gezegd trouwens. 13 nog net niet.
Haha, ik hoop dat mijn jongens dat nooit in hun hoofd halen. Maar ik zou er naar een ander nooit wat over zeggen. Laat hem lekker doen. Zolang het niet in mijn tuin spettert vind ik het best.
Ik zou er wel wat van zeggen. Op het moment zelf had ik wel geroepen of het lekker was oid. Of achteraf even tegen hem subtiel zeggen dat je het gezien hebt en dat dat niet normaal is. Ik zou de ouders er niet mee lastig vallen, tenzij hij het vaker doet.
Wij zaten gewoon echt vol verbazing te kijken wat zich afspeelde. Het raam ging open, hij keek eens even goed deze kant uit (zijn oom en tante wonen ook bij ons op de rij), doet z'n broek open, hangt z'n slurfje over de rand en laat het zo lopen! Nou ja, voor deze x laten we het maar zitten, maar het moet idd niet vaker gebeuren. Mijn kindertjes hoeven dit natuurlijk ook niet te zien
Eerste gedachten. Hihi. Misschien er even naar toe lopen. Als je hem ziet. Doet mij ergens aandenken. Schaam ik puber zolderkamer.twee trappen naar beneden. Wc beneden. Bekertje kantelraam open en goot het zo het dak af. Schaam. Dus niet alleen jongens.
Als dit het ergste is wat hij in zijn pubertijd gaat uit reten mogen zijn ouders in hun handjes knijpen! 😂 Ik zou hem aanspreken, maar met een grapje of in ieder geval luchtig zoals; had je erg hoge nood? (Aanspreken met een grote glimlach) of heb je geen wc op jouw verdieping? Verder zou ik me er zeker niet druk om maken hoor. (Hoewel ik het ook niet geheel normaal vind hoor)
Onze beste vrienden zijn tevens onze overburen en dan zou ik waarschijnlijk wel een opmerking plaatsen, luchtig, zou er verder niks van maken...zeker niet speciaal voor aanbellen.
Tis niet normaal voor die leeftijd idd. Maarja....wat als het kindje nou iets "mankeert" zoals autisme/adhd etc. Vaak is een kind dan jonger in gedrag dan zijn leeftijd is (spreekt uit ervaring), waarbij hij over dit soort dingen niet (goed) nadenkt. Zeggen tegen hem of zijn ouder??? Nee zeker niet. Behalve wanneer hij in jullie tuin plast
Diegenen die er niks van zouden zeggen, jullie vinden het dan dus ook geen enkel probleem als jullie zoon zichtbaar met zijn blote pielemans uit het raam zou plassen??? Jullie zouden er heerlijk om lachen? Kan het me niet voorstellen! Zou het als ouder zijnde graag willen weten als een van mijn zonen dat zou doen. En dan niet zozeer vanwege dat plassen, maar dat hij open en bloot zijn piemel daar ook mee toont! Maar blijkbaar ben ik dan in zo'n geval preuts ofzo dat ik vind dat een minderjarige (enook een volwassene trouwens) niet zo zijn edele delen moet tonen. Maar goed. Plassen in de natuur doen jullie met jullie zoons en dochters dan blijkbaar ook niet in de bosjes, maar gewoon open en bloot, zichtbaar voor iedereen en niet verscholen....Moet kunnen toch? Ik zie namelijk geen verschil met plassen uit een (dak)raam.