Ik kan echt niet begrijpen dat jullie dit idd normaal puber gedrag vinden... Ik zou wel de ouders inlichten, niet zozeer voor mezelf maar ook voor anderen.
Gatver wat smerig! Een jongen die tegenover mijn vriend woonde deed dit ook vaak. Alleen dat kwam dus in de dakgoot terecht en dat gaat natuurlijk enorm stinken op den duur, ook bij de buren. Bah! Je zag ook helemaal zo'n spoor lopen over de dakpannen.. Ik zou het dus wel zeggen maar alleen als het vaker gebeurt, want het is inderdaad niet normaal om open en bloot zoiets te doen.
Ach ja. Mijn jeugdzonde. Plas nu keurig op de wc toen te lui. is ook niet vaak gebeurt gelukkig. Toen emmertje voor de nacht gevraagd aan mijn moeder.
Als je hem nu binnen enkele dagen toevallig ziet, zou ik tegen hem even een opmerking maken. Als je hem nu niet meer ziet, zou ik het verder laten. Tenzij ik het vaker ga zien. (Of de buren hoor klagen over een pieslucht ) Dan zou ik het wel even bij de ouders melden.
Ik zou een volgende keer luid JOEHOEEEE roepen en als hij mijn kant op zou kijken uitbundig naar hem zwaaien. Denk dat het dan meteen de laatste keer zou zijn.
Als ie daar elke dag staat te pissen zou ik er wel wat van zeggen. Tuurlijk zie je wel eens wat van buren, zoals ik en mn vent laatst de achterbuur in zn badkamer zagen aftrekken. En wij alleen maar staren van: is ie nou aan het...? Maar uit t raam plassen vind ik persoonlijk niet normaal, ook niet als je 13 bent
Nou als mijn kind dat zou doen dan wil ik dat graag horen. Hier piste de buurjongen en zijn vrienden tegen onze gezamenlijke schutting. Daar heb ik ook wat van gezegd.
hahahaha Nee, ik zou er niets van zeggen, of een grap van maken. Tuurlijk hoort niet, is niet netjes, maar het is ook geen 'probleem'.
Grappig dat zoveel mensen het grappig vinden. Maar als het een volwassen vent zou zijn dan zouden de meeste het een viespeuk vinden of misschien nog wel meer...
Heb gewoon hardop op de bank zitten lachen! 😂😂😂 Zwaaien en joehoe roepen vond ik de beste tip. Overigens ook voor de rukkende buurman 😂😂😂😂
Uhm nee ik kan er niet om lachen, en ik zou het zeker op prijs vinden als mijn kind dat doet dat men me dat zou melden. Tijd voor een hartig woordje zou ik zeggen. Ik zou het overgens niet op prijs stellen als anderen er wat van zouden zeggen tegen mijn kind, (voor schut zetten op straat ofzo). Maar goed blijkbaar mis ik wat humor als ik het zo lees.
Ja, dat is ook wel het verschil he. Als een baby in een volle winkel in z'n luier poept, vind ik dat ook geen issue. Een 35-jarige man die bij z'n volle verstand is en hetzelfde doet, is wel een issue Deze jongen is 13, dat is nog jong, dan doe je nog eens rare dingen.
Morgen is het in jouw tuin. In de zandbak. Op de glijbaan. Over de fiets van jouw kind. Of over keer kind heen. Ik ben van mening dat je kinderen jong moet leren wat gewenst en ongewenst gedrag is. Wat normaal is en wat niet. Ook (of misschien juist zeker) wanneer de ouders dit niet doen. Of zoals in dit geval wanneer de ouders het niet kunnen, omdat ze het zelf niet zien.