Bij mij kloppen de fabels aardig; mooiere huid draag naar voren niet misselijk geweest meer beharing op de onderbuik en het is een jongen!
Bij klopt het ook! mooiere huid draag naar voren niet misselijk geweest meer beharing op de onderbuik Wordt ook een jongen
Het enige dat bij mij klopt is dat ik naar voren draag, en haartjes op mijn buik. Verder: pukkels, misselijk, zie er niet uit....
Oh dan is mijn meid toch een jongen als ik minder misselijk moet zijn. Zeg maar gerust helemaal niet misselijk lol.
ik heb al een dochter en verwacht nu een jongen dit zijn bij mij de verschillen: bij mijn dochter heb ik elkedag overgeven tot week 16 nu in totaal 2x. nu ben ik laagdragent bij mijn dochter hoog. nu heb ik in het begin een lelijke huid gehad met meer pukkels bij mijn dochter niet. nu heb ik veel meer last van mijn hormonen ik ben niet te genieten. mijn borsten zijn groter nu.
Ik had heel veel pukkels tot een paar weekjes terug, ik draag laag en naar voren, ben misselijk geweest, en krijg een jongen
Op zich worden er meer jongens geboren. In bio industrie vlees zitten veel vrouwelijke hormonen. Hierdoor worden er weer meer meiden geboren. Maar desalniettemin worden er inderdaad nét iets meer jongens geboren.
Goed misselijk/overgeven Huid ziet er niet uit Draag wel naar voren Enne geen beharing op buik... Maar wel een jongetje..Of toch niet Kamer is lime/turqiose...Helpppp
ik weet t niet met fabeltjes, maar met mijn meisje was ik veel dromeriger en zweveriger en vergeetachtiger tijdens de zwangerschap, met mijn zoontje was ik eigenlijk heel nuchter en praktich en helemaal niet emotioneel of dromerig... maar dat zal ook wel per persoon verschillen met vorm vd buik of zo heb ik geen verschil gemerkt, ze zaten allebij links in mijn buik, en blijken ook beide linkshandig te zijn, hihi, maar ik denk niet dat er echt iets is dat daar op wijst
Ik heb 2 bijna identieke zwangerschappen...bij de eerste een jongen en nu een meisje...dus ik blijf bij de kansberekening van 50%..(of er wacht mij een hele grote verassing bij de bevalling haha ) Ach en die fabels zijn toch best grappig ....
Ga maar niet af op bakerpraatjes want ik had echt bij elk testje als antwoord 80% meisje en herkende me ook in alle 'meisjes' kenmerken en toch krijg ik een jongen!
Ik had bij de eerste een jongen 3maanden gespuugd, bij mijn dochter zeker 5 maanden gespuugd en veel erger. Nu de derde keer weer maar 3 maaden gespuugd. Ik denk nou vast een jongen, dacht het echt voor 99 procent. De zwangerschap ging helemaal zo als de eerste keer, maar wat kwam er uit een mooie meid. Dus ik zeg ook je kan er geen touw aan vast knopen.
vind het altijd wel grappig al die dingen bij mijn eerste kwam het vaak wel uit. was een meid. en bij al die testjes had i ksteeds iets meer kan op een meid hihi. maar 8%meer ofzo maar toch. en het is idd zo dat er iets meer jongens dan meiden geboren worden. waarom heb echt geen idee hihi maar hebben ze eens onderzocht. google anders eens op jongen of meisje? dan kom je op heel veel fabels uit erg grappig wel.
is volgens mij ook ben je gek op vlees dan word het een jongen ben je gek op zoet dan een meid. hihi laat ik dat nou allebei niet kunnen laten staan. hahaha. en nee is dr echt een hoor
als er na 9maanden urine uit een uitsteeksel tussen de beentjes komt, dan kan je er vanuit gaan dat het een jongen is zie je geen uitsteeksel, dan feliciteer ik je met een meid lol nee ff alle gekheid op een stokje, je kan het nergens aan merken ofzo. Dat zijn allemaal fabeltjes die je niet moet geloven. Ik zou zegge, wacht op de 20weken echo en je komt er dan waarschijnlijk wel achter