wat is dat kind toch aan het doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo bollebuikjes!

ik voel de baby sinds vanmiddag echt de hele tijd bewegen, hij wordt maar niet moe volgens mij. voel echt schopjes prikjes ff ronddraaien..denk dat ie zn speeltuinje binnen heeft gemaakt maar zo nu en dan voel ik ook zo een gek gevoel ter hoogte van mn navel onegveer. het kietelt een beetje maar voelt ook alsof iemand zachtjes in je navel prikt. een heel vreemd gevoel.

iemand die weet dat dat is?

groetjesss
    lenn

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahhaa...zo leuk om te lezen!
    Ik heb me echt maanden afgevraagd wat mijn bewonertje allemaal aan het doen was zeg!
    Als je kindje geboren is zie je soms bewegingen die je herkent.....hoe gek het nu ook lijkt!
    Dan denk je ineens: JA! Dat doet ie! hahahah
    Geniet ervan en neem lekker de tijd om te fantaseren ;)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oow echhtt hhahaha ooww ben echt superbenieuwd hiernaar.
    ik geniet er wel heel erg van hoor..is ook leuk om te zien..gewoon naar je buik kijken en dan zo ff snel een bolletje ofso zien.

bedankt voor je reactie:D

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja wat elmo zegt is waar je herkent gewoon de bewegingen straks! das echt leuk, probeer het ook op film vast te leggen zodra je het ziet van de buiten (mij helaas niet gelukt steeds als ik de camera pak is ze stil terwijl normaal echt heel de dag door gaat, heel erg irri haha)

Dus heb afgesproken dat ik het niet meer probeer maar gewoon geniet van het in elkaar getrapt worden door mijn dochter (want die trapjes zijn nu niet zo lief meer haha)

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    haha wat grappig zeg ik had het vanmorgen vroeg dat ik die kleine laag voelde en aan de zijkant ik zei nog toch me man volgens mij is die kleine een feestje aan het bouwen en nu lees ik jullie reacties echt super grappig

vraag me idd de laatste dagen af wat die allemaal aan het doen is daarbinnen deze week is die echt super druk ook snachts

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Klopt, haha ik herken ook enkele bewegingen die ik in de buik voelde.
    Grappig hoor!

7. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Gisteren had ik ineens een mega bubbel naast mijn navel. Dat was gewoon een kont! Mijn buik trok er helemaal krom van, ik moest er zo om lachen. Ik zie dan voor me dat hij/zij echt zo met het kontje naar achter aan het bewegen is. Zo van: Ik zal ff laten weten dat ik er ben!

8. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    haha soms vraag ik me ook af wat ie allemaal doet daar binnen.

Ik kan nu wel beter contact leggen met de kleine...
    Als ik me hand op me buik leg komt ie er vrijwel meteen naar toe. Gaat ie er helemaal tegen aan liggen...zo lief! Me mannetje is het ook een paar gelukt! :D

9. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hoe kan dat nou dat bij iedereen het kindje tegen de handen aan komt liggen?
    Die van mij schopt alleen maar tegen mijn handen..

En weet je wat echt vervelend is..
    Ik voel haar het meeste schoppen helemaal recht naar beneden..
    Echt letterlijk! richting kont zeg maar..

Een heeeel vreemd gevoel..

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat ken ik! recht naar onder.. soms gevoel dat voetje zo via vagina naar buiten kan komen jhaha.
    Bij mij wordt niet reageert op handen.. word niet gevolgd in elk geval zoals vaker wel het geval is.

11. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Geen idee. Heb net wel gelezen dat ze tussen week 24 en 28 het actiefste zijn, dus geniet ervan. ;)

12. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Als ze zin heeft (alleen als ik in bed lig) dan volgt ze mijn handen wel, maar met haar voeten..
    Waar ik mijn handen ook neerleg, daar schopt ze gewoon tegenaan.

En ja, dat naar beneden schoppen is inderdaad net alsof ze eruit wil komen ofzo... zoooo laag, echt bij de vagina.
    Ben ook bang dat het een stuitliggertje wordt.

Deel Deze Pagina