Wat wil dit zeggen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ajuintje, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ben ook benieuwd Linda.
    Wanneer heb je je bloed laten prikken dan?
    En hebben ze toen meteen naar het progeston gehalte ofzo gekeken?
    Want aan dat kunnen ze dus zien of je een eisprong heb gehad ( voor zover ik weet)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ didiitje wachten op niks is natuurlijk wel lastiger als wachten op een zwangerschap als je lichaam gewoon meewerkt in de zin van - eisprong en menstruatie! Ik vind iemand die al 90 dagen positief wacht op haar 1e ongie niet ongeduldig!

@ Linnie, jou huisarts had het laatst toch al gehad met jou over die opwek pillen?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Je had al antwoord gegeven zie ik, Linnie!

4. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik heb vorige week maandag bloed laten testen en had toen ook zo'n idee dat ik in mijn vruchtbare dagen zat! Ik zou het wel kunnen navragen! :) Zover ik weet hebben ze me getest op, zoals de dokter dat zegt, mijn hormonen. Wat het precies inhoudt durf ik ook niet te zeggen!

5. ajuintje

ajuintje Lid

Jan 15, 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    tja, ik ben hier niet echt welkom vrees ik, dus dit was de allerlaaste keer dat ik hier op deze site kom denk ik!

6. Niet meer actief

:thumup: Snap ik ook wel hoor, absoluut.
    Maar die hormonen zijn ook niet fijn hoor, heb zelf ook al heel vaak provera geslikt en ik heb er altijd wel vrij veel last van.
    Ik kan je alleen maar veel succes wensen en hopelijk ben je snel zwanger, en dat meen ik echt!
    ;)

7. ajuintje

ajuintje Lid

Jan 15, 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    ja ondertussen weet ik ook wel dat mijn cyclus nooit 28 kan zijn!
    Maar ik mag toch nog vragen stellen of voor wa dient da hier soms?
    En een cyclus van 60 dagen heb ik nog nooit gehad!

8. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Lief kippetje, wat ben je toch een schat! :) Jij wordt echt de beste moeder ooit! I know for sure!

9. Niet meer actief

Dat kan nu wel komen doordat je met de pil bent gestopt en daardoor kan je lichaam bepaalde lange tijd nodig zijn om alles weer ff op een rit te krijgen.
    Mss moet je alles niet zo boos opvatten.

10. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    We bedoelen het echt niet negatief, maar wij geven je telkens antwoorden en adviezen, maar deze lijk je niet van ons aan te willen nemen..

Ik snap dat je met vragen zit en die kun je gewoon stellen, maar luister dan ook goed naar de antwoorden!

Hoop natuurlijk dat het snel raak is voor je! Maar heb geduld!

11. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Vind ik lief van je! :) Ik weet ook dat die hormonen troep zijn en zou ook het liefst willen wachten, maar mijn geduldpotje is bijna leeg ;) Normaal gesproken zag ik altijd op tegen het ongesteld worden, maar nu wil ik het toch wel heel graag! :)

Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is! :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ajuintje je moet je zeker niet, niet welkom voelen hier! En je mag ook vragen wat je wilt maar inderdaad je moet ook naar de reacties luister!

Al die meiden die nu zo'n lange cyclus hebben van bijv. 60 dagen hebben dat eerder ook niet gehad, dat komt echt puur door het stoppen met de pil, dus dat jij altijd regelmatig was voor de pil en tijdens wil niks zeggen helaas!

Mensen reageren soms een beetje bot omdat het lijkt alsof je niet wilt aannemen dat het ontpillen ook voor jou kan gelden! En je blijft vaak doorvragen terwijl het al duidelijk is, geduld, je moet geduld hebben!

13. Niet meer actief

Ik bedoel het niet rot hoor ajuintje.
    En je bent gewoon welkom met al je vragen hier.

Maar omdat jij in oktober bent gestopt en pas 17 dec weer ongesteld werd kan het best dat je cyclus 60 dagen is geweest hoor.
    Wij weten niet hoeveel oktober je bent gestopt en jij weet het ook niet.
    Ik weet ook niet wanneer jij voor het laatst je doorbraak bloeding hebt gehad toen je de pil nog slikte.
    Jij hebt gezegt dat toen je stopte jij geen doorbraak bloeding hebt gehad.

Dus stel jij bent 1 oktober voor het laatste pilongi geweest, en daarna 17 dec weer.
    Nou tel eens alles bij elkaar op, dan kom je toch boven de 60 uit.
    En je moet uitgaan van je laatste pil ongi tot je ongi van 17 december.
    Dat is op dit moment jou cyclus.

En het kan best dat jij nooit een cyclus hebt gehad van 60 dagen hebt gehad, maar als je het zo bij elkaar op rekent is er dus wel een kans dat je cyclus zolang is.
    En dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor, daar komt vanzelf wel verandering in.
    En gebeurt dat niet moet je wel naar de dokter gaan natuurlijk.
    Maar nu om de 2 dagen testen heeft geen zin, het kost je alleen geld geld en nog eens geld.

Blijf gewoon lekker de liefde bedrijven, en test eens in de 2 weken.
    Als je iets wilt vragen, probeer het zoveel mogelijk in je eigen topic te doen en niet voor elke vraag een nieuwe topic te openen.
    Je oudere topics word heus wel gelezen mocht je iets te vragen hebben ;).

Ik hoop dat je gewoon hier blijft en dat je snel zwanger bent.
    Succes en sterkte met het wachten.

14. Niet meer actief

@ Didiitje, k zie dat je zwanger bent!
    Gefeliciteerd!

15. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Didiitje; GEFELICITEERD! Super joh! :)

Ikdus; Heb een goed gevoel over jouw eitje! Ik denk dat jouw eitje bevrucht is deze ronde :) Ik duim voor je!

16. Niet meer actief

Haahaha hoezo dat Linda?
    Kreeg je een spontane ingeving ofzo? haha

17. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    :) Ik voel het aan mijn wateren! :)

Ik had bij Delilah gelijk! :D Ik had bij haar ook een goed gevoel en ze was inderdaad zwanger! Dus wie weet!

18. Niet meer actief

Nou ik hoop het, al schat ik de kans klein.
    Want mijn temp is al bezig met dalen.

19. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Geen bloed geeft moed toch?! :) Zolang er geen rood is blijven we positief! :)

Ik heb verder niet veel ervaring met temperaturen! Als ik ongesteld ben geweest, dan wil ik dat ook gaan proberen! Het heeft nu niet zoveel zin..

20. Niet meer actief

Als je straks tempt leer je vanzelf wel.
    Hoop dat je cyclus dan wel een heeeel stuk korter is!

En inderdaad geen bloed geeft moed ;).

Share This Page