Wat wil dit zeggen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ajuintje, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ Speeters, ik ruik dus helemaal niets eigenlijk.
    Maar zelfs als ik niet bijt proef ik dat die olie zoet is?

@ Linda, dus jij gaat aan ovu testen beginnen straks.
    Ben benieuwd of je het wel nodig hebt nog haha.

Ik ga straks met Persona werken.
    Hoef ik niet meer te tempen :D

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, moet toch ergens beginnen, haha! :)

Oh, ik heb nog een leuk verhaal over Persona! :) Ik wilde ovutesten gaan kopen bij de drogist, heeft die verkoopster me Persona teststaafjes verkocht.. Ze was even vergeten te lezen dat je er een computer voor nodig hebt! :( Dus als je interesse hebt, ik heb nog 7 teststaafjes voor je liggen :)

3. Niet meer actief

Lekker slim is dat dan hahaha..
    Nou stuur maar op hoor haha!
    Maar je kan het volgens mij ook gebruiken zonder die monitor ding hoor.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deze niet :( Er staat echt op; 'Uitsluitend gebruiken met computer' Whahaha! :D

Moest achteraf wel lachen om die verkoopster! Ze had die van CB en Persona, die van CB was €30 en van Persona €13,-, ze vond het al vreemd dat er zo'n verschil in zat. En dan heb je ook nog zo'n leek als ik aan je toonbank staan, dus ik volgde haar advies op! Schijnt er bij CB wel een computer bij te zitten :D Whahah!

5. Niet meer actief

Hahaha ja klopt, bij CB heb je zo een houdertje.
    Maar die geeft alleen bij een eitje een :).
    En verder niet.
    Bij persona moet je op de rode dagen seksen :p..

Maar ik dacht dat je het ook wel kon gebruiken zonder, dacht dat daar ook wel streepjes op kwamen.
    Zou het gewoon proberen hoor!
    Wie weet lukt het.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach ja, ik heb nu die dipsticks besteld! En volgens mij zijn ze vandaag binnen, ik had een berichtje op mijn hotmail! :)

Doe jij trouwens temperaturen met een oorthermometer, of op de ouderwetse manier ;)

7. Niet meer actief

Op de ouwerwetse manier in de kont haha.
    Dat geeft het beste temp.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha! Oke! :) Ga ik ook maar een kontthermometer kopen! :) Mhoehaha! :D

Ik word nog een soort van fanatiek zeg! :D Had ik niet verwacht toen ik stopte met de pil, dacht dat ik wel geduldig zou zijn, maar nee.. Sinds ik deze site ontdekt heb, ben ik er niet weg te slaan! :D

9. Niet meer actief

Hahaha ben hier ook niet weg te slaan hoor!

Bij kruidvat zijn ze erg goedkoop.
    1 euro maar ofzo.

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goed om te weten! :) Ik heb nu zo'n voordeelpakket gekocht, met 15 ovulatietesten en drie zwangerschapstesten ofzoiets :) Was €14,99 :)

Zal Ajuintje al zwanger zijn? ;) :)

Ohhh, ben echt in een gemene bui vandaag! :oops: Zat net ook al gemeen te doen over een foto in het fotoalbum bij 'Dikke buiken' :O :confused:

11. Niet meer actief

Ooh stoute meid toch!
    Wat voor stouts zei je dan..

Ik heb er ook aan gedacht om die te kopen, maar toch niet gedaan vanwege mijn onregelmatige cyclus.
    Maar hij is als het goed is al wat korter ben benieuwd wanneer ik ongi word.

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik temp gewoon onder de tong hoor, op rectaal na is dat de betrouwbaarse methode las ik ergens. Heb niet echt zin om met een suffe kop iedere ochtend die termometer daar naar binnen te steken, ik heb namelijk nogal veel pennen op mijn nachttafeltje liggen en een vergissing is gauw gebeurd :oops: ;)

@ Ikdus: ze smaken aan de buitenkant idd nogal zoet, maar de olie die erin zit smaakt zo 'weeïg', ik weet niet goed hoe het te omschrijven maar lekker vond ik het niet echt

13. Niet meer actief

Kan best, ik ben niet van plan om het helemaal door te bijten lijkt me nogal raar.

En ik dacht dat het juist niet betrouwbaar was, omdat als je met je mond open slaapt de ene keer dat het ook een verkeerde temp kan geven.
    Maarja als je nog wat suffig bent als je tempt is het niet handig om het in je kont te doen haha.

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Nee, doorbijten is niet echt zinvol, maar ik was erg nieuwsgierig, wil weten wat ik binnen krijg ;)

Ah, misschien is het dan toch niet zo betrouwbaar. Ach, tot hiertoe heb ik altijd dezelfde temperatuur (behalve op examendagen), dus ik zal met mijn mond dicht slapen ;) (Of altijd open natuurlijk)

15. Niet meer actief

Tja wie zal het zeggen he.
    Maar als het toch steeds het zelfde is, dan is er niets mis lijkt mij toch.

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben ik weer meiden, was even iets 'nieuws' aan het kopen om mezelf op te fleuren! Werkt altijd! Heb nieuwe schoenen gekocht in mijn lunchpauze! :D

17. Niet meer actief

Mag ik dan nu weten wat voor stouts jij zei over de dikke buiken :p

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En nu mag jij bedenken wat ik daar voor stouts over heb gezegd :)

19. Niet meer actief

Hhihi ik ging al op onderzoek uit en ik zag het dus al.
    Buik is wel super groot voor 5/6 weken he.
    Wahha

20. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Jullie zijn heeeeeeeel stout meisjes!

Linda van wie is die buik? :)

Deel Deze Pagina