Wat wil dit zeggen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ajuintje, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oke, nu moet ik ophouden, dat is lullig van mij! :)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Geen idee Bloempje :) Niet van mij gelukkig! :)

Ik vind het wel lef hebben hoor! :)

3. Niet meer actief

Ja dat las ik ook al.

ze is wel al eerder zwanger geweest.
    Maar dan is het toch niet met 5/6 weken al zo groot naar een eerdere zwangerschap.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zou ook alleen een foto daarin zetten als ik zo'n mooie ronde babybuik heb :D (was het maar alvast zover)

Heb je al klachten Ikdus?! :)

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0

Heel knap van haar dat ze haar buik durft te showen. Lef heeft ze zeker.. :)

Bij de 'vollere' dames zie je ook weinig verschil als ze net zwanger zijn.

Maar linikip gefeliciteerd met je nieuwe schoentjes! Wat voor schoenen zijn het.... :D

6. Niet meer actief

Nee, nergens last van.

En jij?

7. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik denk dat ze altijd aan de zware kant is geweest. Lijkt me ook vervelend dan als het waar is dat je van een eerdere zwangerschap zo'n buik overhoudt..

Ik zit me nu al in te denken dat als ik (OOIT) eenmaal bevallen ben ik weer keihard ga trainen voor een platte buik (of het lukt is ook nog maar de vraag)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik voel van alles, maar ik ben bang dat ik het mezelf aan het aanpraten ben omdat ik denk mijn eisprong te hebben gehad! Ik geloof mezelf gewoon niet, haha!

Ik lees hier telkens dat iedereen klachten heeft en niet zwanger blijken te zijn, dus pas als ik een posi test in handen heb, ga ik klagen over mijn klachten! :D

9. Niet meer actief

Inderdaad, pas klagen over je klachten als je posi test hebt !

Bloempje, zou kunnen ja.
    Maar volgens mij is het alleen dr buik.
    Ach ja zal wel hoor.

Ik hoop ook dat ik weer plat ben als ik eenmaal bevallen ben.

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Natuurlijk weet ik wel dat ik een flinke buik krijg, maar dan wel zichbaar zwanger aub!

Dames, ik heb weer hoop! Sprak net iemand die vanaf 17 oktober niet meer ongi is geweest en die is nu hartstikke zwanger! :) Jippie! Het zou toch heerlijk zijn, een jaar niet ongesteld! :D

11. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Je lichaam kan je echt voor de gek houden, weet er helaas alles van :( . Misschien is het een naderende ongi wat je voelt of je eisprong?
    Ik heb nu ook zoiets, pas als ik een posi test heb dan pas mag ik klagen over kwaaltjes (dan mag het :oops: ). Ik hoop voor jou dat wat je nu voelt positieve tekenen zijn!

@ Ikdus : inderdaad, ieder vrouw heeft een ander figuur en vorm.

12. Niet meer actief

Ja klopt Shania, ze is gewoon zwanger.
    Ze heeft geen pil ongi of iets gehad en ze is gewoon zwanger echt geweldig voor dr!

Hoop dat het bij jou ook straks zo eindigt !

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar verwacht het niet! :) Maargoed, ik sta open voor beide (ongi/zwanger) :) En we blijven gewoon positief :D

Bloempje; ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en had het idee dat ik vorige week mijn ei had, ik hoop dus nu op mijn eerste echte ongi of natuurlijk zwangerschap! :)

14. Niet meer actief

Ja gelukkig wel dat ieders lichaams figuur anders is.
    Pfoe moet er niet aan denken dat elke zwangere buik er zo uit zal zien.

Mijn nicht heeft 4 kindjes op de wereld gezet, en zij heeft nog steeds een aardige platte buik.
    Ben dr jaloers op, volgens mij hebben echt niet veel vrouwen dat na 4 kindjes haha

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb weleens gehoord dat je ontzettend afvalt van het geven van borstvoeding! De zus van mijn vriendin is nu nog slanker als voor de zwangerschap :D

Ik heb altijd zo'n gevoel dat ik echt een tientonner walvis ga worden, maar mijn moeder had alle drie keer een prachtig buikje! Ik hoop dus dat ik mijn moedertje achterna ga! Alhoewel.. Die was de eerste keer pas na 3 jaar zwanger :confused: De keren daarna meteen na de pil en ik kwam zelfs door de pil heen! :D

Mijn moeder is trouwens weer mooi slank hoor! We hebben precies hetzelfde figuur, dus houden zo!

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou ja die opmerkingen zeg :confused: is dat van de tegenwoordige tijd dat je mensen belachelijk gaat maken? sorry hoor dat ik er wat van zeg maar vind het niet normaal .Ms is die vrouw wel helemaal gelukkig zoals ze is en wie zijn jullie dan om daar zo mee om te gaan.
    Totaal respectloos vind ik het dat je zo je mede mens te grabbel gooit bah bah :kots:

17. Niet meer actief

:O dat is dan snel de laatste 2.
    hopelijk duurt jou eerste niet zo lang als bij je moeder hoor.
    Hoop voor je toch wel wat sneller.

En hoop voor je dat je ook het zelfde figuur houd.

Ik heb gehoord dat als je borstvoeding geeft je borsten ook groter blijven.
    Maar van slanker worden? Nooit gehoord, maar dat wil ik ook niet :D.
    Mijn nicht heeft nooit borstvoeding gegeven.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joy, ik geef toe dat het inderdaad niet netjes is van mij, maar als je een foto in het fotoalbum zet dan kun je daar reacties op verwachten.

Je hebt verder gelijk hoor! En natuurlijk moet je dat gewoon zeggen! Maar ik vind het gewoon lef hebben om zo'n foto te plaatsen en dat is mijn mening.

19. Niet meer actief

Ben het eens met Linda.

20. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Nee ik moet er ook niet aan denken.

Wat fijn voor je nicht en 4 kindjes, wauw! Nee ik denk dat er niet zoveel vrouwen zijn die na meerdere bevallingen een platte buik meer hebben. Maar ik heb ook zoiets van, dan hoef je ook niet plat te zijn als je 4 kinderen ter wereld hebt gebracht. Dan mag je best trots zijn op je buikje. 8) En moeten mensen niet gaan zeuren dat je een buikje hebt.

@ LindaS : lees ik ook vaak dat je van bv gewicht verliest (dat je bent aangekomen tijdens zwangerschap). Dus meiden strakkies allemaal aan de bv! ;)
    Ik vind het heel spannend voor je, ik wil heel graag lezen dat je eindelijk ongi wordt maar aan de andere kant zou ook tof zijn als je nu gewoon zwanger blijkt! Ik duim voor je... :)

Deel Deze Pagina