LindaS ik vind het zeer grof om zo iemand neer te zetten.Denk dat zij meer eigenwaarde heeft dan jullie aan jullie reacties te zien. Sorry maar ben er heel boos over het slaat echt nergens op
Denk dat het bij haar gewoon het postuur is dat ze gewoon weer slank word. Ze beweegt natuurlijk ook veel met 4 kids he . Ik hoef ook niet meer slank te worden zoals ik nu ben na 4 kindjes. Maar ik wil ook geen 4 kindjes dus haha.
Ja dat geloof ik maar al te graag dat ze veel beweegt. Gezellige boel moet het bij haar thuis zijn met al die kindjes. Leuk. Nee voor mij ook niet, houdt het bij 2 of 3 als ik ze mag krijgen..... En jij en lindaS?
Ik zorg ook wel dat ik ze niet krijg hoor. Ik wil dr sowieso 1 als het mij gegunt is. En heeel misschien nog een 2e, maar dan echt pas na een paar jaar. Als de eerste naar de basis school gaat ofzo. En jij?
Dr oudste is alweer 12 en die andere 10. Dus ze heeft gelukkig nog maar metr 2 kindjes echt druk. Anders zou ze het niet redden denk ik. Man veel nachtdienst, zij 2 baantjes etc etc. Hahaha. Ik hoop dat we alle 3 mogen krijgen wat wij willen :d
Hoop dat voor iedere vrouw met een kindewens haar droom zal uitkomen .. Ikdus : Dank je wel! ik hoop het ook. En knap van je nicht.
Ik heb geen zin meer om te werken, ben echt moe! En ik heb gewoon nog een verjaardag vanavond, pffff! Sorry hoor, even klagen!
Dat doe ik al, door de hele dag op dit forum te zitten! Haha! Het is heel rustig hier, dus ik heb nu alleen van die klussen die je altijd uitstelt tot het laatste moment.. Zoals nu dus! Ik heb het liever druk, dan gaan de dagen lekker snel! En ben ik niet zoveel op dit forum te vinden
Maak je klus snel af en zeg dat je je niet lekker voelt en dat er weinig is. En ga lekker naar huisje toe. Of mag dat niet daarzo?
Heb ik gisteren al gedaan Nee, hou het wel even vol nog! Gewoon nog even lekker kakelen op het forum, dan kom ik best mijn dag door! Vind het heerlijk om er hier lekker over te praten! Ik zit ook de hele tijd met die ovutesten in mijn hoofd, volgens mij word ik verslaafd aan het testen Ik ben zo benieuwd wat die zeggen!
Haahaha, junkie whaha.. Nou ik kan niet wachten tot ik ook ongi ben en ook aan de gang kan gaan met Persona
Dames, Respect is hier ver te zoeken in dit topic. Ik vind het verre van netjes om mensen in een ander topic af te kraken over iets wat ze elders op het forum plaatsen. Daarnaast was dit topic bedoeld als een vraagstelling door TS. Inmiddels is dit uitgegroeid tot een kletstopic. Conclusie: ik doe hem dicht! Josien