hahaha een goeie dit! een lekker vers pistoletje met filet american en uitjes. En kortsamengevat, de dingen doen wie ik met die dikke buik niet goed of niet meer kan! ( zoals bukken etc etc) En mijn oude ik weer terugvinden,intensief dieten en intensief sporten en intensief zonnebanken! Met als resultaat... heerlijk in kleine maatjes kleding kopen en genieten van mijn rijkdom bestaande uit een heerlijk zoontje en dan een mooie dochter!
Waar ik erg naar uitkijk, is weer onafhankelijk worden en hopelijk geen last hebben van mijn rug en buik. Ik ben wel vaak liever lui dan moe, maar nu sommige dingen niet zo makkelijk gaan of niet goed zijn (zware dingen tillen), vind ik het wel eens vervelend. Voorheen deed je dingen gewoon, nu merk je dat niet alles zomaar kan. Vandaag even naar de stad geweest, naar de markt en cadeautje zoeken voor iemand, na een uurtje had ik alleen maar harde buiken en pijn in mijn rug, lopen en staan deed echt pijn. Ik hoop dat het niet erger gaat worden, ik moet nog even. Maar ik heb niet te klagen, ik voel me over het algemeen goed als ik rekening hou met mezelf en de kleine doet het goed. Zolang het goed gaat met de kleine, maakt het me ook allemaal niet zoveel uit. Maar ik zal blij zijn als we straks de kleine gezond en wel in onze armen kunnen houden. Dan weet ik zeker dat de ongemakjes niet voor niets zijn geweest. Mijn nichtje heeft haar eerste kindje namelijk tijdens haar zwangerschap verloren en zei ook altijd dat ze na de bevalling een broodje filet americain wilde. Maar dat wilde ze na deze bevalling dus absoluut niet, dat was toen helemaal niet belangrijk meer, als haar kindje maar gezond was geweest... zo denk ik dus ook een beetje, het belangrijkste is dat ons kindje straks levend en gezond geboren wordt, de rest is bijzaak. Maar wel leuk om te lezen wat iedereen na de bevalling wil gaan doen groetjes, Snoopy
Het eerste wat ik ga doen? Me ontzettend verwonderen over m'n kindje! Dan m'n vader bellen. Misschien 1 glaasje wijn, maar ja ik wil borstvoeding geven, dus dat is daarna dan ook gelijk afgelopen. En waar ik me enorm op verheug (en dat is zoiets stoms) om m'n kindje de volgende ochtend uit bed te halen en dan lekker in bad te doen. Zal best dat de kraamverzorgster dat eigenlijk hoort te doen, maar ze kan de pot op, ik ga het zelf doen! Linda
Ik ga weer lekker een bagel met creamcheese en gerookte zalm eten. Rundercarpacchio heb ik ook gemist. Praktisch lijkt me heerlijk om weer een tandje sneller te kunnen lopen, zien waar ik me onthaar en weer lekker op mijn buik kan slapen. Maar het allereerste is natuurlijk uitgebreid mijn zoontje te bewonderen, knuffelen en te voeden!
Tja... ik ben van plan om borstvoeding te geven maar als dat ook ook achter de rug is wil ik eens een flink avondje gaan stappen met mijn vrienden en een lekker biertje drinken of weer lekker 3 dagen op een zomer metalfestival hangen met de hele club. Deze zomer moest ik overslaan maar totaal los op 3 dagen Graspop of een weekje Wacken Open Air... ja hoor! Mijn vriend geeft niets om kamperen op een festival dus dat komt mooi uit... Een paar daagjes kunnen die twee me straks echt wel missen...
Zover heen ben ik nog niet, maar begin mijn wijntje nu toch wel een heel klein beetje te missen...op een feestje maar ook op vrijdagavond op de bank. Ik zal dus zorgen dat er een flesje koud staat zo rond mijn uitgerekende datum
ik wil zo graag weer in me oude kleren passen en ga hier ook echt me best voor doen, verder ga ik genieten van een flink glas alcohol (mixje) heb ik 9 maanden laten staan dus denk dat 1 glas me al van de aardbol doet verdwijnen . o en zonnebanken want ben net een melkfles nu maar ben te bang voor een zwangerschapsmasker
Als eerste m'n lieve kindje heeeel lang vasthouden en bewonderen, maar dat gaan we vast allemaal als eerste doen Als ik thuis kom een heerlijke FLES rosé Champagne 8) , Carpaccio, mmmmjammie, & Sushi.. En ja weer wat later dan, heerlijk sporten & n zonnebankie pakken. Xx Es
Geroosterde witte boterhammen met smeerleverworst! En weer ongegeneerd een zak drop leeg! Maar wat ik nog het meest mis is fanatiek sporten. Komt mooi uit want dat zal volgend voorjaar wel hard nodig zijn om mijn oude vorm weer terug te krijgen...
o ja carparcio heerlijk... maar denk toch dat het als 1e een cola'tje vieux of amaretto appelsap wordt.... gecombineerd misschien met een portie carparcio en niet te vergeten een heerlijk broodje tartaar met ui...dat is het enige dat ik nu echt niet eet, verder eet ik nog wel eens een biefstukkie of een broodje smeerworst maar tartaar nee dat is het enige wat ik echt ff laat staan....oh water loopt me uit de mond...
Hoi, In chocolademousse zitten rauwe eieren verwerkt. Daarom heb ik het tijdens mijn zwangerschap niet gegeten. Gr, Danielle
als ik straks niet meer zwanger ben, en ik heb weer eens hoofdpijn, mag ik van mezelf weer paracetamol slikken. ik weet dat het nu ook mag (hoef dus geen reacties ), maar doe het gewoon liever niet. en toastjes met brie, gerookte zalm. verder weet ik zo gauw niet.
Heb al een paar dingen voorbij zien komen die volgens mij gewoon mogen bv. gerookte zalm(wel vers,niet vacuum),haring,paté of leverworst(mag je 1 boterham per dag van),brie(bijna alle Franse kazen uit de winkel mag je gewoon hebben!) en chocolademousse.(uit de winkel mag je gewoon,alleen verse niet!) Persoonlijk mis ik nu al een stokbroodje met filet En een glas rosé, terwijl ik normaal bijna nooit drink Grts
Ik zit al 9 weken thuis en kan niet wachten weer te gaan shoppen, even gewoon een boodschap te kunnen doen of gewoon een rondje te lopen (dan met kinderwagen )! Verder een portie lekkere Carpaccio en mijn eigen figuurtje terug!
Het is leuk om al die reacties te lezen, maar ik lees wel erg vaak rose, wijn of andere alocoholische drank. Willen jullie dan geen borstvoeding geven? Ik heb na de bevalling wel weer filet american en pate gegeten, maar nog geen druppel alcohol gedronken i.v.m. borstvoeding. Ik wil ook graag weer op mijn buik slapen, maar mijn borsten zitten daarvoor (nog) te veel in de weg. Gelukkig kan ik wel weer makkelijk uit de bank opstaan en bukken. En gewoon lopen i.p.v. waggelen. Dat is al een hele opluchting!