Inderdaad, gelukkig zijn met wat ik heb en overal van kunnen genieten.. en toch; Nog ongeveer 23 kilo afvallen! Een huis kopen samen met mijn vriendlief! Een gezinnetje stichten, snel ons eerste kindje hebben (stom verlangen)!!! Niet elk centje hoeven omdraaien! Mijn droom is altijd al geweest naar america te verhuizen (australie zou ik ook goed vinden).. tja, ik zou het nog steeds dolgraag doen.. maar mijn wens een gezin te stichten is gewoon te sterk... STOM STOM STOM VERLANGEN...
Hier exact hetzelfde!! Waar ga jij dat dan doen? Moet je niet eerst de toelating ervoor doen Ik heb die 4 Februari
Ik ga in belgie studeren. Dichterbij, goedkoper (500 per jaar) kan in deeltijd en ik hoef geen toelatingsexamen meer te doen omdat ik al een hbo en wo diploma heb. Stages loop ik wel in nederland.
In Hasselt? Klopt verder allemaal wat je daar zegt ik wilde daar eerst ook gaan studeren is voor mij nog geen 30 min. rijden. Alleen toch ondanks alles ga ik het niet doen. Heb verschillende verloskundigen gesproken en ook op de academie geweest. Zij zeggen allemaal houd er rekening mee dat als je daar studeert dat kans heel klein is om een stageplaats in Ned. te vinden aangezien eerst de studenten in Ned. voorrang hebben. Wist dit eerst ook niet. Maar verder is België ook goed en exact hetzelfde als in Ned. Vooral dat je hier stufie krijgt en daar maar 500 betaalt Maar zorg er echt voor dat alle stages in Ned. zijn anders mag je geen bevallingen doen. Succes volgend jaar
Ik krijg geen stufi meer. Maar met die stages komt vast wel goed, en zoniet dan bedenk ik er nog wel iets op Jij ook succes!
wat ik nog wil bereiken, 30 kilo kwijt (liefst 35 ) en dromen en hopen dat mijn dystrofie onder controle blijft en ik ooit weer mijn eigenzaak kan (her) openen (hondentrimmen) en meer rust krijgen en natuurlijk gelukkig blijven met mijn man en genieten van mijn dochter en in de toekomst een brusje erbij
Hear hear! Daar teken ik ook voor! Alleen gaat dat voor mij nog wel een paar jaartjes duren. Dus eerste doel: propedeuse halen voor nummer 2 zich aandient . En verder: gelukkig zijn en blijven met mijn man en ons gezinnetje.
Verloskundige wilde ik vroeger ook graag worden alleen waren de toelatingseisen wat moeilijker toen. Mag ik vragen hoe jullie dat willen combineren met jullie gezinnen? Dat lijkt me zo moeilijk!
Ik wil een eigen (online)reisbureau beginnen, ben al bezig met een opleiding. Verder zijn we nu bezig voor een 2e kindje En mijn grote droom is om ooit in Dublin of de VS te gaan wonen, helaas ziet manlief dit niet zitten, wel zou hij eventueel een villa in de VS willen kopen en deze ook te verhuren, maar ja.. ik woon er liever zelf
In Ned. is het letterlijk fulltime (kan zelfs meer dan 40 uur zijn in de week) studeren en moet pittig zijn maar ja is zo'n grote droom dat als ik er niet voor ga dat ik daar zo'n spijt van ga krijgen! Ik heb gelukkig qua opvang enz.. hier alles heel goed geregeld dat scheelt voor mij en doe zoveel mogelijk dan op school al het werk afmaken en anders savonds als de kids in bed liggen. Enne de toelatingseisen zijn nu nog steeds heel moeilijk Alleen in Belgie niet daar gelden de regels anders is ook niet zo hoog aangeschreven als Ned. maar is ook keuze wat je wilt maken.