Voor een 2e kindje gaan. Op de 1 of andere manier durf ik niet. Bang dat we het financieel niet redden enz. Terwijl we qua inkOmen niets te klagen hebben...
vliegen , durf niet ben mega claustrofobisch en wil er heel graag vanaf dit is echt niet leuk meer, durf niet meer in kleine ruimtes liften toilet ga ik niet heen als de deur op slot moet dus alles wat daarmee te maken heeft wil ik doen
Voor mezelf beginnen! Al ben ik al een heel eind op weg dat ik het wel durf! Nu alleen nog een klein financieel buffertje aanleggen....
Zingen! Ik wou dat ik durfde te zingen in het openbaar, niet alleen onder de douche. (moet ik er wel bij zeggen dat ik voornamelijk wil dat ik zou kunnen zingen )
Ik heb altijd al een tijd in het buitenland willen wonen. Ik durfde nooit en nu denk ik: had ik het maar gedaan voor mijn zoontje geboren was. Nu durf ik het helemaal niet meer omdat ik stabiliteit voor m'n kleintje ook belangrijk vind en ik hier een koopwoning en vaste baan heb...
Sorry dat ik het zeg maar je nickname zegt al een hoop... Misschien aanpassen naar yessyess? Ik ken verder je dilemma, heb het hier ook precies hetzelfde, en ik ben al op een leeftijd waarbij tijd geen optie is...
Dat is iets waarvoor ik dankbaar ben dat ik het wél heb gedaan. Ik ben vanaf mijn 24e méér in het buitenland dan in Nederland te vinden geweest. Het nadeel is wel dat ik kinderen krijgen héél lang heb uitgesteld, en het voor mij niet van een leien dakje is gegaan (en ik wil er misschien nog 1, maar ik ben al 42...) Mijn ding is altijd dat ik me afvraag of ik niet eerder aan kinderen had moeten beginnen... Ach, zo is er altijd weer wat...
Hier hetzelfde hoor! O.a. vanwege m'n overgewicht, maar ook vanwege m'n striae. Dat had ik al voor m'n zwangerschap, maar tijdens de zwangerschap is het alleen maar meer en erger geworden De laatste keer dat ik een bikini heb gedragen is waarschijnlijk al iets van 10 jaar geleden. Ik draag nu alleen nog maar tankini's, maar ook daar durf ik me nauwelijks in te vertonen. Ik zou zo graag vaker met m'n dochter gaan zwemmen *ze is 8 maand, en ik ben nog maar 1x met haar wezen zwemmen*, maar ik durf bijna niet...al helemaal niet op een plek waar ik weet dat ik bekenden tegen kan komen. Hopelijk durf ik het wel weer als ik wat meer ben afgevallen en een wat mooier figuurtje heb Dus idd, open dit topic aan het einde van het jaar nog maar eens
Drastisch mn eetpatroon aanpassen en dan die kilo's er eens af zien te krijgen. Een hbo opleiding gaan volgen. Nieuwe kleding kopen in mn eigen smaak.
Ja doe ik ook Owh en heb dr nog wel 1 hihi. Voor een 2e kindje gaan. Durf het wel maar aan de andere kant ben ook ik heel erg bang dat we het financieel niet redden.