Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bobux slofjes zijn idd breder. Te breed voor mijn zoontje zijn smalle voetjes waardoor amper gedragen... ;)

pluisje: Leuk, zo werken in jullie huisje! Op tijd en stond rust nemen he ;)
    't Is het laatste tandje, dus om nu nog echt zalf te halen vind ik wat gek. Net nog eens gevoeld, nog het velletje. Dani stelde ook bijtring oid voor. Daarstraks gegeven, maar ze bijt met haar voorste tanden erop ;) :) Maar vandaag deed tandje geen pijn zei ze ;) Ze hebben allebei weer het snot te pakken, dus maar goed ingesmeerd met luuf.

zuurtje: Dat is nog niet zo extreem oud lijkt me. Doet altijd erg pijn om afscheid te nemen van een huisdier. Mag er niet aan denken dat onze hond komt te gaan. Ze wordt er nu 7 in februari. Maar door mijn allergie mag er geen nieuwe komen. Langs de ene kant wil ik het langs me neerleggen en daarna toch een nieuwe halen. Maar langs de andere kant, een dier haal je voor het leven. Ik kan niet na een paar jaar het beestje wegdoen omdat mijn allergie te erg wordt...

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ze zijn idd met elastiek maar geven heel goed mee

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik denk dat ze met brede voetjes wel goed aanhouden, de bobux. Maar zoonlief had een smalle voet en meisje heeft er nooit gehad (heeft wijdtemaat 5, dus ook een brede voet)

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier heeft de jongste ze aangehad, bij de anderen had ik er nog nooit van gehoord
    de jongste had ze van haar meter gekregen en haar 2ling heeft er ook gehad
    1 van de 2 jongens heeft ook bredere voetjes

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ik zal morgen ff zijn voeten opmeten, ook de breedte en dan eens naar verschillende merken mailen hoe breed hun slof is.

Die laatste zien er wel goed uit :)
    Aapie had ook brede modellen zag ik maar zonder klittenband :(

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zuurtje : nee niet zwanger.
    Ja wel over tijd twee dagen gebeurt wel eens meer.
    Kan idd met mijn vader te doen hebben.
    De laatste twee drie keer was ie stipt dus vandaar ik hem zoek hihi.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    vandaag sollicitatie
    ben toch wel best een beetje zenuwachtig

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen
    hiep hiep hoera! onze jongste is vandaag 4 jaar! :D

Marnat kan heel goed door stress komen hoor..

Hier weer voorhoofd/bijholte ontsteking vermoed ik.. oh mn hoofd!! doet zo zeer bukken kan ik niet
    vorige keer ab kuur gehad dus kan nu wel de ha bellen maar heeft weinig zin, zit niet te wchten op nog een kuur zo vlak achter elkaar.

nu dus neusspray stomen en cinuforce tabletjes en veel pcm slikken hopelijk kom ik er zo door
    iemand nog andere tips??

Nijn ja ach we schilderen vrolijk door tot we gevonden hebben wat we willen ;)

Pluisje succes in jullie nieuwe huis haha leuk klussen
    ik wil ook 1 muur grijs straks? foto ? :p

fijne dag!

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dani gefeliciteerd ! 🎉 🎊 🎈 en Beterschap

Zuurtje succes

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: gefeliciteerd , ongi is vast ergens duurt alleen weer even langer .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Succes!!!

Marnat: Je ongi is bij mij ;) Met de minipil weinig tot geen ongi meer. Vorige week hele week wat bruine afscheiding, gisteren ineens toch weer helder rood ;) 't Is dat het al zoveel weken geleden is dat het nog eens doorgebroken is, maar leuk is het toch niet. Ze zouden zo een knopje moeten zoeken. Geen ongi meer nodig, dan zetten we het uit ;)

Dani: Beterschap meid... Doet enorm pijn, manlief heeft daar ook vaak last van. Als het niet betert toch maar even langs de ha, kan zijn dat je een zwaardere kuur moet krijgen.
    En gefeliciteerd met je mannetje! Maak er een leuke dag van en geniet van de laatste momenten dat hij overdag thuis is. Morgen de grote start in school :)

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je dames!

Nijn84 jaaaa laatste dagje samen thuis! snif snif
    geen oppaskindjes dus fijn zo saampjes hebben net een mooie muts gemaakt :D
    gaan nu een monchou taart maken

Zuurtje succes met je sollicitatie

Mamachantal jij bij de kno!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh leuk! Geniet er maar van!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Kno was goed.
    over 6-8 wk terug komen en tot die tijd 3x per dag neus spoelen met zout oplossing.
    als het niet beter gaat dan neus amandelen er uit en evt buisjes.
    als t eerder niet gaat dan bellen en word hij gelijk geopereerd.
    Ze wilt zo lang mogelijk wachten met operatie omdat hij nog zo klein is

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mamachantal zeiden ze bij Jar ook die was nog geen 2 wilden ze ook nog even wachten omdat ie zo jong was, Cay is wel heel jong, maar als t helpt..
    Hoop dat hij opknapt en het beter gaat!

Nijn84 jaa gaan we zeker doen! ;)

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @DAni gefeliciteerd meid!

@marnat komt vast wel :)

@Mamachantal afwachten dus..

@hier pffft zit me hier echt op te vreten, man heeft weekend, en is zaterdag naar een vriend geweest helemaal prima. daar zn telefoon vergeten dus ging hij vandaag ff oppikken, is om 10 uur vertrokken en is nog steeds niet thuis. niet te bereiken dus.. hij zou ruim voor kwart over 2 thuis zijn zodat we samen dochter konden ophalen, en ik ben bang da tik haar weer kan teleurstellen.. Ze wilzo graag door ons samen opgehaald worden want ze ziet man al bijna niet, en dit word de zoveelste keer dat ik een verdrietige dochter krijg. Dus ik hooop dat hij gewoon komt..

18. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik ben een stiekeme meelezer van dit topic en leef altijd erg met jullie mee maar reageer bijna nooit. Maar nu heb ik iets wat ik even kwijt moet:

Ik ben twee weken geleden begonnen met een nieuwe baan. Voor mijn zwangerschapsverlof werd mijn contract niet verlengd en in mijn verlof gesolliciteerd en direct aangenomen. Auto, laptop alles erop en eraan. Maar de afgelopen twee weken bleek dat de reisafstand (zo 5 uur in de auto per dag) de baan en de organisatie het niet voor mij zijn. Ik heb dus vandaag na overleg met mijn man opgezegd in mijn proeftijd. Ik ben het hele weekend misselijk geweest van de zenuwen (maar de reactie was superlief) Resultaat is natuurlijk dat ik zonder inkomen zit (maar we kunnen het prima redden op mijn man zijn salaris) Enerzijds is het een grote opluchting want zulke lange dagen, net mama, dat file rijden, een baan die me niet lekker zat had me echt opgebroken als ik het gewoon (zoals ik normaliter zou doen) was doorgegaan en andere kant denk ik: ben je knettergek geworden je baan opzeggen in crisistijd?? Het goede nieuws is dat ik donderdag wel al een sollicitatie heb. En dat zou echt wel mijn droombaan zijn. Willen jullie meeduimen dat ik hem ga rocken daar?? :)

Dat wilde ik dus even kwijt :)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei Spikkel... Hoop dat hij op tijd thuis was om mee je dochter gaan op te pikken. Of tenminste dat je iets van hem gehoord hebt.

Vrolijkheid: Succes donderdag! Soms moet je je hart volgen. Zo een stresserende job is het ook niet, dat wordt geprojecteerd op je kindje. Denk dat je de juiste beslissing genomen hebt! ;)

Hier in spanning. Manlief moet over een half uur onder de scan en om 17u afspraak bij de prof. Hij wilde gaan overleggen wat zijn toekomstvisie is op mijn man. Langs de ene kant weet ik niet of ik dat wil horen, maar langs de andere kant is het maar aanmodderen nu. Hoop dat het snel avond is! Werk vandaag ook niet zo lang, moet meisje oppikken bij de onthaalmoeder, zoonlief bij mijn ouders en nog koken omdat manlief zo laat is. En mijn varkentjes moeten nog in bad vandaag omdat het gisteren zo laat is geworden :)

20. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Deel Deze Pagina