Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja 't is dat en dan nog kunnen de artsen het fout hebben. Ik kan nu niet geloven dat het niet meer gaat beteren. Hij is nog zo jong, ik blijf positief (misschien maar net tot vanavond, we zullen zien). Wordt vervolgd...

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

sollicitatie is goed gegaan
    het interimkantoor (want het loopt via interim) gaat voor mij gezinnen zoeken waar ik aan de slag kan
    er zal over enkele weken ook een huishoudhulp stoppen bij hun en de kans bestaat dat ik enkele gezinnen daarvan krijg

ons wolfje: vrijdag zal de crematie zijn, ze hebben er net voor gebeld
    nadien komt ze mee naar huis waar ze dan een mooi plekje krijgt

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sterkte nijntje met je man

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alsof het lot ermee gemoeid was gaan we woensdag naar een pup kijken die heel veel op ons wolfje lijkt (deze heeft halflang haar en het wit op het kopje loopt door, bij ons wolfje was dat een sterretje op het kopje)
    de kleuren zijn exact hetzelfde
    nu maar hopen dat niemand het hondje morgen al komt kopen, de eigenaar wilde niet reserveren omdat hij in het verleden daar al slechte ervaringen mee heeft gehad
    eerst wilden we in het weekend gaan kijken maar de kans is groter dat ze er woensdag nog is en zaterdag niet meer
    morgen dus even zorgen dat alles in orde is wat er nieuw moet komen

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt! Het frusterende is ook dat ik niet mee kon op consultatie. Meisje moet op tijd gehaald worden en dat lukte me niet met pas een afspraak om 17u in het zh.

Oh wat super van je sollicitatie! Dat moet al een hele opluchting zijn! Hoeveel uren krijg je? Of dat hangt waarschijnlijk van het aantal gezinnen af.

Crematie wordt tegenwoordig veel gedaan met huisdieren las ik. Goh, ik mag er nog niet aan denken dat onze hond komt te gaan. Het idee dat er niemand meer voor je voeten staat en je bijna je benen daardoor breekt, 's nachts wakker schiet van woefer zijn gesnurk...
    En ik duim dat het hondje er woensdag nog zit. ;) Hoe is het met de hamster/cavia (weet niet meer wat het was)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier is het 's morgens ook altijd heel stil
    ons wolfje kwam altijd uit haar kot om te kijken wie in de keuken kwam en ze vroeg aan mij altijd een snee brood

met de hamster, 2 cavia's en het konijn gaat alles goed
    ze zijn gezond, eten en drinken goed en hangen regelmatig de deugeniet uit
    onze hamster kon op 1 of andere reden aan een stoffen zakdoek geraken vannacht en had die half mee in haar huisje gesleept
    de zakdoek is niet kapot maar ze had hem gewoon meegenomen de Boef (is ook de naam van het beestje dus haar naam heeft ze niet gestolen)

uren: ik heb voor 20u gekozen omdat zoon met zijn autisme na school veel begeleiding nodig heeft en hij aanvaard het alleen van mij (van de papa ook niet)

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nee dat is toch ook niet te bevatten!! Logisch dat je je daar niet bij neer legt! Positief denken is inderdaad het beste al mag je soms natuurlijk ook wel gewoon verdrietig zijn!! Veel sterkte in elk geval (en balen dat je niet mee kan :()

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt!

zuurtje: Zo, een kleine dierentuin bij jullie :)
    20u is wel ideaal om dan na school met je zoon bezig te zijn. Lijkt me ook zwaar dat hij het alleen van jou aanvaardt. Krijgen jullie ook gon-begeleiding (heet het zo?). Zit hij nog op een gewone school?

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zoon krijgt idd gon begeleiding
    voorlopig zit hij nog op een gewone school en hopen dit ook zo lang mogelijk te behouden
    op school werken ze wel goed mee om iets aan te passen als het nodig is en daar ben ik blij om
    ik heb al van andere scholen gehoord dat ze het niet doen en dat de kinderen dan maar naar een speciale school moeten gaan

hier idd een kleine dierentuin maar zonder dieren kan ik niet
    ben opgegroeid met dieren en toen ik pas met mijn man ging samenwonen hadden we even geen dieren maar daar kwam toch vlug verandering in

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Idd, zo zijn er genoeg scholen... Maar fijn voor je zoontje ook, dan kan hij in zijn vertrouwde omgeving blijven.

Hier zijn ze ook gek van een konijn, maar daar ga ik nog even mee wachten tot ze wat groter zijn. Ze spelen nu mooi met de hond, zoonlief is gisteren met haar gaan wandelen (op het stuk waar amper tot geen auto's komen, op straat had ik haar vast), zo mooi allemaal. Tuurlijk wilde meisje ook met hond wandelen, maar ja, het is een dier van bijna 30 kg tov een peuter van nog geen 2,5 :)

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn84 hoe was de uitslag van je man??

Spikkel en? was je man op tijd? wat gehoord van hem? woont die vriend dan zo ver weg?

Vrolijkheid pff 5 uur is erg veel reistijd idd helemaal als je net mama bent. ik duim voor je!

Zuurtje succes vrijdag. wij hebben alleen 2 vissen :p wij zijn niet zo van de huisdieren ;)

Hier nog steeds goed beroerd. stomen stomen stomen
    pcm en cinuforce van vogel vit c bruistabletten erbij gehaald. hopelijk knapt het snel op ben t nu al zat..

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Uitslag was best goed. De botgroei is nog steeds goed. Ijzers en schroeven zitten nog goed. De pijn is normaal en hoort erbij. Lichaam past zich aan aan de fixatie en het feit dat de hernia weg is. En dat duurt lang vermits hij eigenlijk al 7 jaar met rugklachten rondliep.
    Hij mag ook lichte dingen blijven doen, alles op zijn tempo. 18/5 terug om controle. En ondertussen 2x per week naar de kine blijven gaan.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Knuf lieverd geef niet op he .
    Doen wij ook niet gewoon door gaan al is het moeilijk.

Nog geen ongi .
    Verder zo werken hele dag .

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ZO gister belde hij om 13.00 ja uhh mn tlefoon zat in mn jaszak.. Pfffft.. maar goed hij kon eerst niet begrijpen waarom ik een beetje boos reageerder.. even later gelukkig wel.. dus al met al geen verdrietige dochter.. Vriend woont hier 10 minuten verder op..

@nijn op zich positief toch?

@Marnat werkse vandaag!

@dani een leuke dag gehad met je jongste?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Zo naar Utrecht.. Hopelijk hebben hun al een idee..

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    succes in utrecht mamachantal!!

@hier pff te horen gekregen dat de vaste juf van dochter Lymfklierkanker non hodkin heeft.. dochter was echt verdrietig toen ze hoorde dat de juf heel ziek was..
    vanmiddag maar even kijken of ze erover begint. zo niet dan niet natuurlijk...

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Ik geef niet op. Ben er echt van overtuigd dat het goed komt. Niet dat hij nog zo actief wordt als een doorsnee 31-jarige, maar dat hij terug meer kan genieten van de dingen. En met wat minder pijn.
    Normaal ben ik de doemdenker in huis, maar sinds begin van de maand dus helemaal omgeslagen. Mijn doel, en ik hoop dat het lukt, is het zh bed buiten in 2015! Natuurlijk heeft hij vergeten te vragen of hij mag fietsen, maar ja, dat vraagt hij dan maar in mei. We gaan nu alvast verder met sparen voor een elektrische fiets. Hij wil zelf fietstochtjes gaan maken met de kinderen als ze wat groter zijn. Dus hij begint ook terug wat hoop te krijgen.
    De kinesist had hem ook voorgesteld dat hij eventueel wat extra mocht gaan oefenen in het weekend, en dat wilde hij ook overwegen. Dus hoop dat zijn gemoed nu ook even de goede kant terug opgaat.
    Hoe is het met je vader? Weten jullie al wat meer ondertussen? Ook knuffel voor jullie...

Spikkel: Idd, dat was positief nieuws. Ook heeft de prof gezegd van hem te blijven opvolgen. En ivm de invaliditeit gaat hij een nieuw verslag maken voor als hij opnieuw opgeroepen wordt. En dan verplichten we die controlearts het verslag te lezen waar we bij zijn.
    Hahaha, zijn mobiel in zijn zak... Mannen! Gelukkig hoefde je je dochter niet teleur te stellen.
    Wat erg van haar juf! Dat is een hele klap voor zo kindjes... Wij zijn, toen het jongetje van zoonlief zijn klas de diagnose kanker had gekregen, er wel zelf over begonnen. Hij heeft toen een tekening gemaakt, een loombandje, ik een kaartje en dat zijn we gaan insteken toen. Hebben nu ook allemaal een mail van de ouders gekregen dat ze dat erg op prijs stellen. Misschien dat ze ook een mooie tekening, iets met strijkparels oid kan maken? Voor je meisje wat verwerking en voor de juf een grote steun.

MamaChantal: Succes!

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje ja we hebben het adres gekregen zodat de kinderen inderdaad tekeningen en kaartjes kunnen sturen, dus dat gaan we zeker doen.. Alle kindjes snapte er even helemaal niks van, dus was wel blij dat ze het vertelde met de ouders erbij..

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: Idd, dan weet je ook hoe en wat. Bij ons was het toen een heel sec mailtje. En ze zijn ook nog klein he, bijna 5 jaar. En toch zijn ze er mee bezig in hun hoofdjes.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Hoe is het met jou? Nog zo beroerd?
    Hoe is het gegaan op de eerste schooldag van je jongste? Vol goede moed gestart?

Deel Deze Pagina