Hier doen ze meestal eerst de oudste. of de oudste gaat zelf al naar de klas, dan brengen ze jongste naar de klas en gaan ze daarna nog even naar de oudste
goedemorgen mamachantal knuffel meid, die onzekerheid de komende weken hopelijk is het iets wat gemakkelijk te behandelen is en komt ze er met een dieet vanaf niet leuk dat de anderen er ook kans op hebben Dani hier doe ik eerst de oudsten weg en dan ga ik met de jongste mee en blijf bij haar tot de bel gegaan is dan krijgt ze een kus en een knuffel dan ga ik naar buiten en kan ik de andere 2 nog zien terwijl ze in de rij naar binnen naar hun klas gaan als ze binnen zijn ga ik gewoon door
Dani: Hier mogen we enkel de kinderen nog afzetten aan de lijn op de speelplaats Maar zoonlief krijgt aan het poortje kus en knuffel en wil dan meestal alleen doorlopen. Bij meisje ga ik in het begin ook even wachten tot de bel gegaan is. Beterschap nog! En hopelijk wordt de jongste ook niet ziek. Aszz: Hoe is het gesprek gegaan? Is het afzetten vandaag beter gegaan? Zwanger en Amerika (ben de naam vergeten): Als je negatief advies krijgt om te vliegen zou ik dat precies toch opvolgen. Het is een heftige situatie, veel sterkte alvast! Hier weer aan 't werk. Kijk al uit naar het weekend! Kindjes zijn allebei verkouden, maar bij meisje lijkt het al weer bijna over te zijn. Zo raar, na 3 dagen... Zoonlief weer veel snot, dus maar neusdruppels gegeven maar ze hebben er beide niet echt last van, gelukkig!
Thanks dames. Hij heeft vrij veel vriendjes in groep 2 en ze splitsen de groep omdat die vrij groot is. Dus hij voelt zich, volgens ons, een beetje verloren. Mijn man, ik en de juffen hebben een plan van aanpak gemaakt 😬 Meer met vriendjes spelen uit groep 1. Vanmiddag gaat er al 1 mee naar zwemles en daarna thuis spelen. Vrijdag een ander vriendje. Gelukkig ken ik al de moeders, het zijn allemaal broertjes van vriendjes van de oudste. Handig! En hij is gewoon nog erg jong. In zijn spraak, motoriek, houding. Mamachantal, sterkte met het wachten! Is niet niks 😔 Herrido, jeetje wat een toestand. Veel sterkte met de aankomende periode. En veel wijsheid toegewenst.
Wat goed dat jullie het zo proberen op te lossen. En hij zal het vast wel leuk vinden dat er vriendjes komen spelen
is het nog geen 16u? wie draait de klok even door aszz fijn dat ze het zo gaan proberen op te lossen, misschien helpt het wel
Ik hoop het ook! Het is ook pas sinds de kerstvakantie. Daarvoor ging het erg goed! En als hij uit school komt is hij ook heel erg vrolijk. Maar sinds het nieuwe jaar wordt er dus gesplitst, is de groep anders ingedeeld en beginnen ze met spelen ipv de kring. En hij heeft soms veel moeite met veranderingen. Dus het zal ook een kwestie van wennen zijn. Gelukkig zijn de juffen ook erg alert en adequaat.
nee die afspraak was gisteren we gaan een pup halen straks met exact dezelfde kleuren als ons wolfje net alsof het lot ermee gemoeid was er is er zo maar eentje, de anderen hebben allemaal andere kleuren
Wat vertelde de fa? Oh spannend!!!! Het is al bijna middag En als de kindjes uit school zijn zal de tijd wel sneller gaan. Is het pupje nog beschikbaar, weet je dat ondertussen al?
op de echo was alles goed en ik had net mijn eisprong gehad pup is nog beschikbaar en staat voor ons gereserveerd gisteren had ik nog eens gebeld omdat ik een vraag had en toen zei hij ineens dat hij de pup reserveerde voor ons omdat het nog maar 1 dagje was De pup (Bella heet ze) is dus voor ons
Ow, cutiepie! Echt een schattig beestje! Breng je ze vanmiddag dan gelijk mee? Nog 2 uurtjes... Dan zit je nu weer op het wachtbankje voor 2w. Ik duim voor je!
@zuurtje wat een schatje zeg.. . @hier pasta saus staat al lekker klaar, kinderen kunnen elkaar niet uitstaan vandaag. ongelooflijk zeg. Blij dat ik vanmorgen al een hoop gedaan heb want ben nu alleen maar politie agent..
het hangt dan blijkbaar in de lucht want zoonlief hangt ook regelmatig met oudste dochter in de klinch nu idd op het wachtbankje, nod is 2 februari we brengen Bella straks al mee naar huis, ze is 8 weken en mag het nestje verlaten
net een mail binnen van een sollicitiatie die ik had gedaan maar daar heb ik een afwijzing voor gekregen reden weet ik niet op basis van mijn cv ik ben in het verleden al huishoudhulp geweest dus waarom? of zou het zijn omdat ik geen rijbewijs heb? moeten ze maar niet bijzetten dat ze ook mensen aannemen die met de fiets of openbaar vervoer ter plaatste gaan
hoi Jammer zuurtje kun je niet mailen welke reden de afwijzing is? als hun al een afwijzing mailen in plaats van telefoon of brief je hebt recht om dat te weten En puppy mee naar huis? Hoe vinden de kids het? Marnat hoe is het afgelopen met je vader? Aszz fijn dat de juffen ook goed opletten wwjk: Morgen denk maar ff de ha bellen voor de jongste hij hoest zo lang en heeft steeds savonds verhoging. hij is snot verkouden en dit al een aantal weken hij komt er maar niet door klaagt ook wat over hoofdpijn.. maar dit kan ook met zijn ogen te maken hebben hij had wel wt plus zij de ortopist dit word in april verder uitgezocht vanmorgen wel naar school geweest (had pcm gegeven voor ie ging) kwam met big smile uit school maar twijffel wat ik dus morgen moet doen.. kijk wel ff hoe hij de nacht doorkomt Ik moet een schop onder mn kont wbt lijnen pff ik heb een buik denk dat de 4 kilo die eraf wren en weer aan zitten. o o o .. Maar ja alles is zo lekker en veel verjaardagen en taartjes en ik ben niet fit en dan ga ik op de bank zitten snaaien .. misschien zaterdag maar eens voorzichtig wegen o en ik heb al zo n moeite omdat er weer af te krijgen!! en nu denk ik yes ga nu sporten maar ben t zo zat voor vandaag ben blij dat ik zit.. zo ff uitgeklaagd haha
@Dani ohh ik ken het ik was zo lekker bezig met afvallen woog eerst 95 toen naar 85 afgezakt, nu helaas weer 89 Oeiii dus hier de remmen er weer op en hopen dat ik het er wer af krijg.. Maar arggg wat baal ik ... Ik zou gewoon ff de ha bellen. controle kan nooit kwaad..
Hoop voor je datze het snel vinden... Sterkte En een ''troost'' mocht het erfelijk zijn niet elke kindje hoeft het te hebben. Onze dochter is geen drager en heeft het niet wat zoon had. Hier was het 50% kans op drager 25% op hebben. Welke ziekenhuis zit jij? R zat in rdam en vond het een fijne ziekenhuis ook hun doen onderzoeken na stoff
Oeh spikkel jij dus ook weer opletten frustrerend he?!?! en alles is zooo lekker! ik weet wat er in de kast ligt pff vrijdag avond wokken met vrienden zaterdag verjaardag.. t houd niet op haha ja denk dat ik morgen ma ff bel hem anders ma thuis houd.. mar hij moet niet t idee krijgen van ik kan thuis blijven wanneer ik niet naar school wil..