Ben idols aan het kijken, met jim en jamai Best leuk om terug te zien hahaha, is op rtl omdat die 25jr bestaat Mommy12; ik heb geen kerstverlichting enz gehaald ga het denk ook niet halen, al die troep waar moet je het kwijt als je niet zoveel opberg ruimte heb ik geniet wel van de verlichting van mn buren bij vd hebben ze rond kerst altijd wel zo een hele kerstafdeling, is altijd wel leuk om te kijken, En bij action hebben ze ook zat dingen voor een leuk prijsje
Ik heb genoeg kerst zooi Jmay leuke naam Vanochtend even naar de stad geweest, heerlijk weer 🌞 en zit nu op haar schoolplein daar wilde ze even spelen. Straks naar de speeltuin, daar is het knutselen en mogen ze in het donker spelen Verder weinig te melden. Beetje moe laatste dagen.
Uugghh zo vies he:x Ze staan hiernaast weer te hangen en te blowen(zit nog 1huis tussen)en het ruikt hier binnen nu helemaal naar de wiet Ramen dicht ventilatie rooster dicht gedaan maar komt er gewoon doorheen die stinklucht, misselijkmakend bahh:x
Bah wietlucht. Wij hadden dat ook met onze buren, werd echt kotsmisselijk van de geur en het maakt idd niks uit of de ramen gesloten te zijn. De geur rook je toch. Gelukkig zijn ze hier verhuisd. Lekker dagje vandaag. Ben een stuk vrolijker en energieker als t zonnetje schijnt. Straks kids op bed leggen en dan aan mn boek beginnen. Verborgen gebreken van Sophie Hannah.
Hoi bah truus wietlucht! Net lootje getrokken we hebben gezegd dat we de lijstjes met verlangde cadeaus wel doorsturen want tja... wat zet je er nou op???? elk jaar t zelfde pfff
Bedankt dames ben ook erg blij met de naam. Was heel erg bang dat we niks leuks zouden vinden haha. @tantetrien jakkes dat stinkt echt enorm!! @Chantal rustig aan he, lekker op tijd gaan slapen misschien? zeg ik ook elke dag haha maar komt vaak niks van @LiveLaughLove Herkenbaar .. *zucht* Vandaag waren wij op verjaardag, en toen zat er een kennis van ons met weeeer een nieuwe vriend dit is al de 5e in 1 jaar tijd. Prima natuurlijk moet ze zelf weten, maar ze heeft een dochtertje van 6 en dat arme kind begrijpt er niks van,telkens weer een andere vent in huis.
Even vraagje ladies. Ik voel me licht en duizelig en hoofdpijn en vermoeid na het vrijen. Is dit wel normaal
Hier gister heerlijk stukje in bos gelopen in shirt . Vandaag manlief jarig en we genieten nog even van de rust tot de kids en ouders komen. Heerlijk weer overal speelgoed . Fijne zondag
Aahh..Straks naar mijn nichtje toe.. Het word zo moeilijk om mijn mond dicht te houden!! ... Ik hoop dat t lukt.. Pff....
Marnat: een hele gelukkige verjaardag voor Marnatman! Maak er een leuke dag van! Rest niet bijgelezen. Druk met de kinderen in huis. Kom vanavond waarschijnlijk bijlezen.
Gefeliciteerd marnat en Marnatman. Geniet van jullie dag! Mamachantal rot heh die nachten. Niels zou hier al doorslapen. Koen echt niet dus zit ook met smart te wachten tot hij zover is.
Happy B-Day!! marnat en marnatman!! Net terug van werk 7.00 begonnen Weer een kroeg nu in krommenie want ze hadden een feest Immer grade aus und ein mal links, kwam nog een paar verdwaalde feestgangers terug in hun verkleed kleren Nu lekker uitrusten en de was aan zetten verder lekker helemaal niks doen!! Mag ook wel een xtje toch Heb geen weekend dit weekend want heb gister ook gewerkt en sta morgen om 6.30 weer op de werkvloer, dus ik geniet nu lekker van de rest van de dag en lekker beetje op zp kijken of er hier nog wat te beleven is en straks flimpie kijken ofzo Chantal, vervelend dat je kindje niet door slaapt! Hoop dat daar snel verandering in komt voor je!