Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dieet: hier 3,5 eraf sinds nieuwjaar maar laatste dagen wel wat gesnoept. Ik wil tot zaterdag wachten met wegen. Met myfitnesspal gaat het hier redelijk goed. Beetje kijken wat ik eet maar ben me meer bewust wat ik eet. En mijn darmen zijn veel rustiger. Kom op dames, als ik het kan, jullie ook ;)

Dani: kan hij anders een halve dag naar school? Indien het gaat 's morgens anders hou je hem beter thuis. En idd, even controle kan geen kwaad. De griep gaat ook flink rond, hier in B begint het ook...

Zuurtje: en en en, pup in huis?
    Bij ons in de bieb hebben ze vacature voor 3m, maar is voltijds. Sollicitatie moet wel morgen binnen zijn... Als je interesse hebt stuur ik het je door.

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja pup is in huis
    ons Bella ligt hier nu bij mij heerlijk te slapen

voltijds kan ik helaas niet gaan werken met zoon

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zuurtje: ja dacht het ook maar wilde je het toch laten weten. ;)
    Ah zo lief :) Geniet er maar van! Kindjes zullen het ook heerlijk vinden denk ik.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn84 ja heb em vanmorgen ook met pcm een ochtend gedaan ging volgens mij wel goed..anders morgen maar weer met pcm
    vanmorgen 37.4 en vanmiddag ook en na t eten schiet hij dan naar 38+
    nu ook je hoort hem hoesten joh brrr moet haast wel zeer doen
    ja t gaat idd rond maar hij komt er niet af en komt er ook niet door al een aantal weken zo ik bel morgen idd maar even voor een afspraak
    indien smorgens hou ik hem wel thuis.
    smiddag s is handiger dan is ml wakker want ik heb 2 oppaskids..;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Knuf voor je zoon hoop dat ie gauw weer de oude is.
    Lief dat je vraagt ,

Met mijn vader is het mis de tumor is kwaad aardig , maandag hebben de artsen over leg hoe verder .
    We hebben flink gehuild samen , ik wilde sterk voor ze zijn maar als je je ouders ziet huilen .
    Breekt je hart en is die niet te lijmen , de tranen goed laten gaan .

Ongi is er ook goed aanwezig , moet ik nu ook 31 dagen aan houden ?
    Of gewoon weer 28 dagen rekenen?

Afvallen lukt hier even niet de laatste 4 kilo bij mij en manlief gaan traag .
    Morgen weer sporten vandaag niet aan toe gekomen .
    Even goed van me af sporten.

Zuurtje lief hondje

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: nee toch :( Het zit jullie nooit mee :( Veel sterkte meid! x

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje nijn : Nee het zit nooit mee helaas , maar we slaan ons hier wel weer door.
    Morgen vroeg douchen en lekker janken .
    Nu moe en geen puf om meer te douchen.
    Wil hier graag even zijn en met jullie kletsen .

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ach nee lieve Marnat een hele dikke knuf voor jullie! :( dit nieuws wil je niet horen snap heel goed dat je t er ff uit moet huilen, heb er geen woorden voor! veel sterkte!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: je hoeft ook niks te zeggen , huilen doe ik ook echt wel als ik daar aan toe wil geven .

Ga zo toch maar naar bed filmpje kijken en lekker knuffelen .

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedzo Marnat hoop dat je even een beetje je gedachten kan verzetten en je een beetje slaapt vanacht,

---

Jongste ligt te blaffen joh niet normaal morgen gelijk om 8 uur bellen.. nu is t klaar arm kind..
    en tandenknarsen pffff jsses! volgens tandarts gaat t wel over
    las net dat dat ook hoofdpijn kan veroorzaken en dat t vaak komt oa door spanning.. ? hij knarst al heeeeel lang maar nu ie naar school gaat is t wel erger ;)
    en ik moet er zo naast liggen.. :( hoop dat ik slaap zo nog maar beetje thijmsiroop geven

welterusten!

11. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat dikke knuffel

Verder even ego, ik heb bijna de hele dag gehuild zucht.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat och lieverd dikke knuffel meid,wat moet dat ontzettend heftig zijn.. Denk goed om julliezelf! EN laat je verdriet maar lekker gaan!!

@Dani en hoe ging de nacht? hier beginnen ze ook te snotteren ohoh..

@Mitsy ook een dikke knuffel voor jou!! Hij is altijd toch een beetje bij je meid!

@hier snotterende kinderen, straks dochter naar school, Gisteravond was ze ineens helemaal over dr toeren,ze miste de juf en straks ging ze dood:( t arme meisje.. maar uitgelegd dat we dat niet weten en hopen dat de dokters haar kunnen helpen.. best heftig omdat uit dochtersmond te horen, ze betrok ook gelijk omi erbij want die was toch dood en waarom hadden de dokters haar dan niet beter gemaakt.. was wel ff heftig..

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

SPikkel och jee wat heftig ze zat er toch wel mee!

Mitsy ach meid dikke knuffel wat een zware dagen. sterkte

Marnat beetje kunnen slapen?

--

*gaap* hier ook een beroerde nacht jongste heeft hele nacht liggen blaffen
    heb net de huisarts gebeld ja zijn er niet, dus ze ging het overleggen met de waarnemend arts hoef niet eens langs te komen.. ??
    naja ze belt voor 13:00 anders zelf bellen hij komt er niet door steeds ff koorts en dan weer niet blijft snotterig en t hoesten word steeds erger
    ik zag ook hoestspray? ken ik niet anders maar weeeer een hoest drankje ook al heb ik t idee dat die ook niks helpen..
    net had ie weer 38.1
    heb em thuis vandaag hij moest net wel ff mee Jar naar school brengen maar is met de oppasmeiden in de bakfiets blijven zitten ff gauw heen en weer geweest t is koud brr
    verjaardagstaart besteld voor zaterdag heb 1 met foto gedaan ;) vond ik wel leuk hihi

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Dan zou ik hem idd ook thuis houden. En er toch op aandringen om langs te gaan bij de ha. Hoestspray heb ik nog nooit van gehoord, wel een spray voor keelpijn.
    Oh leuk, een taart met een foto! Jammie! :)

Spikkel: Ach, arme meid! Ze zijn nog klein en toch weten ze al veel. En een juf is toch speciaal voor hen he.
    Hier snotteren ze ook nog verder. Neusspray, luuf, en vitaminen geven wij nu. Meer kunnen we niet doen denk ik.

Mitsy: Knuffel meid... In je hart zal hij altijd bij je zijn...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja ik wacht wel ff af wat ze zegt en anders idd maar vragen of hij niet vandaag of morgen gezien kan worden..
    hoop dat ik misschien iets krijg.. dat het of dooorzet nu of weggaat
    weet best dat t heerst en hij verschillende verkoudheden enz achter elkaar kunt oplopen maar het is voor hem zo vermoeiend dat hoesten en elke keer verhoging en of koorts.. het lijkt me niet goed..

Hier ook extra vit c nu en neusspray idd dampo of luuf ui naast bed, hoofdeinde iets omhoog.. nee meer kun je niet doen :) helaas ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier wel goed geslapen straks lekker douchen .
    Beddengoed draait al , alleen bed nog verschonen .

Spikkel: Heb ik iets gemist? Sorry dan .

Knuffel voor de kids die ziek zijn.

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat de vaste juf van dochter is gedagnosteerd met lymflierkanker non hodgkin.. dus ze is nogal van slag :)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ow ok dat is erg verdrietig en de juf is zeker niet oud?
    Geef je dochter maar een goede knuf .
    Kids een mooie tekening voor de juf maken dat vind de juf vast erg leuk.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    WWJK: Onze zomervakantie is geboekt!! :) Gaan 4 dagen naar zee, in een kindvriendelijk hotel met trampoline en springkasteel in een aparte ruimte (volgens de brochure) op 50m van de zeedijk. Is wel in B, ga liever in NL maar ja. Strand is strand voor de kinderen. En hebben onze bokrijkpas nog. Krijgen korting in Plopsa De Panne en in Sea Life, dus die gaan we dan ook bezoeken. Zalig, ik kijk er al naar uit! :)

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Ow heerlijk veel plezier , ik wil ook .
    Eerst maar hopen op werk voor manlief in mei zien we dan wel hoe we er voor staan.

Deel Deze Pagina