Sorry dames, door alle drukte vergeten hier te blijven mee schijven. Onverwachts toch verhuisd. De moeder van bonusdochter is overleden. Ze lag al in het ziekenhuis en heeft wederom een hartstil stand gekregen. Ze hadden haar gereanimeerd maar het was al te laat, ze was hersendood en er werd besloten om de stekker uit te trekken. Ze hadden haar mooi opgemaakt, zoals ze er normaal uitzag. Niet te zien dat een deel van het gezicht verlamd was etc. Dochter heeft afscheid van haar moeder genomen voordat ze officeel dood ging. Ze vond haar er niet eng uit zien, gewoon of ze sliep. Ik ben dus Plotseling er heen gegaan. Wel heel raar om opeens hier te zijn. Het is zo vertrouwd maar toch zo vreemd. En die jetlag... OMG! Heb nog nooit zo'n erge jetlag gehad. Het is hier 6 uren eerder, is nu dus 20 Over 4 en zit al sinds 3 uur in de woonkamer. Slaap uit, zal kijken of ik vanmiddag een dutje kan doen. Ben ook nog steeds niet naar buiten geweest, ja van het vliegveld naar het appartement. Zal vandaag een poging gaan wagen. Wil vandaag ook graag even naar paard.(had hem al vooruit gestuurd want hier heeft hij het beter en had/heb er nu eigenlijk geen energie voor en kan hem niet rijden waardoor hij veel op stal stond met als gevolg dat hij lastiger te hanteren werd. Kortom het was beter voor hem om vooruit te gaan waar hij op een stal kwam dat hij dagelijks naar buiten kan.) Heb hem vandaag precies 8 jaar! morgen word hij 11 jaar. We maken jaarlijks op deze datum een foto van ons, heel leuk om zijn ouder worden en ontwikkelings proces door de jaren heen te kunnen terug kijken. Op de eerste foto is het echt een jong paard ikzelf was 18. 2 jaar geleden was hij paar dagen voor de foto aan zijn been geopeerd. Vorig jaar hebben we op deze datum ons Z dressuur debut gehad! En nu dus ik zwanger. Word dus ook de eerste keer dat ik hier op pad ga en dat ik hem hoer in de VS ga zien!
Hey meiden probeer nog wel mee te lezen Ben erg energie loos laatste tijd maak me veel zorgen om jaim Vorige week in utrecht geweest (weetniet of ik dat hier gepost had..dacht het wel toch? ) en blijft maar malen. zaterdag avond/nacht had ze weer een enorme bui echt sneu gewoon. vandaag was ze ook doodmoe. wilde niet naar school. vroeg vanmiddag aan juf hoe t ging en ze zei "niet anders dan anders" .. Dus ze is altijd zo moe in de klas (?). We gaan ons steeds meer zorgen maken om haar. Ze gaat gewoon achteruit. Vind het zo sneu voor haar. En ben bang voor haar (en onze) toekomst. vandaag bij uwv geweest en ben geoorloofd ziek. hoef niet meer terug te komen.
Mamachantal, verdorie zeg. Wanneer moet je weer met haar naar de dokter of ziekenhuis? Herrido, gecondoleerd en veel sterkte. Hier rustig aan. Heb wel een heel leuk nieuwtje! Norah kan kruipen! Ben zo trots.
Goed zo norah! Caylen stapt inmiddels langs de bank en tafel en soms achter een stoel of achter zijn loop karretje maar dat vind hij nog lastig. na 6 weken waren bloed uitslagen bekend. Dan heb ik een bel afspraak staan. aan de hand van de uitslagen gaan we verder onderzoek doen. Waarschijnlijk dna onderzoek en spier biopt
Dierentuin was erg leuk . Alleen s nachts in bed was minder 3 keer over gegeven , voor al nasi er uit. Nu gaat het wel weer nog wel raar gevoel , zo aan het werk . Morgen krijgen we meer te horen over mijn vader in plaats van vrijdag. Knuffel lieve meiden .
Mitsy: Super van norah! Marnat: Ai, verkeerd bevallen dan waarschijnlijk. Beterschap! En sterkte voor morgen. Hoop dat het al bij al nog wat meevalt. MamaChantal: Knuffel meid. Die onzekerheid en dat wachten moet slopend zijn! We denken aan jullie... En wat een flinke kerel, die Cay! Hier vanmorgen wakker gebeld om 6u. Op de vaste telefoon 3x achter elkaar Wilde echt niet opstaan, manlief zijn mobiel staat 's nachts ook op dus als het iemand was die ons dringend nodig heeft weet dat hij op manlief moet bellen. En het nummer van de vaste lijn gaf 'nummer ongekend'. Grrr!!
@Mitsy wat goed!! @Mamachantal, ach gossie kan me voorstellen dat je gek word van alle gedachtes die rondspoken.. @Marnat STerkte morgen meid!! @Nijntje argghhh dat is zooo verschrikkelijk irritant. @hier pff ik moet naar de voorstraat wil die kleine nog badderen, maar mn zin is zoooooo ver te zoeken whaah.. Ik heb echt geen zin om naar de voorstraat te gaan maarja dochter moet een nieuwe broodtrommel dus straks toch maar zin verzamelen..
Het hangt precies in de lucht: zoonlief zijn appeldoosje stuk gisteren... Kindje van het eerste leerjaar wilde het doosje opendoen maar heeft het klepje afgebroken. Morgen eens kijken of ze er bij Action hebben maar dacht het wel. Zag van het weekend al dat er wat barstjes inzaten, maar het was nog heel
Oh en even melig doen: vandaag is meisje precies 2,5 jaar... Het moment in B dat ze naar school mogen... Instap van 01/02 slaan we over ivm schoolfeest en carnaval, te druk voor haar. Maar over 4 weken is het zover, mijn kleine meid...
@nijntje ja hier verslijt ze ze, dus nu maar voor een duurdere gegaan in de hoop dat deze wat langer meegaat.. Oei spannend!! Wat wordenze dan in eens groot he? @hier toch maar gegaan, gelijk alles gehaald daar in de buurt. Daarna mannetje in bad gezet en nu zometeen lekker lunchen..
Wij hebben voor zoonlief een gewone brooddoos van Mepal (denk ik). Die gaat nu al 2 jaar mee, wel niet dagelijks. Die heeft zo'n drukknop vooraan. Voor meisje heb ik een van Maya de Bij maar met klepjes, dus denk dat die niet zo'n lang leven beschoren is. Want het appeldoosje had ook zo'n klepje. Ach, we zullen zien! En anders weer ideetjes voor met Sint of Kerst Vanmiddag snel naar Blokker gegaan, daar hadden ze ook appeldoosjes.
wikw: vandaag een schriftelijke sollicitatie moeten afleggen en ik zou begin volgende weekmeer horen hiervan nu krijg ik net telefoon dat ik geslaagd ben en dat ik 5 februari op 2e gesprek mag komen
sorry verder voor mijn afwezigheid maar heb het ontzettend druk met mijn huishouden, 3 kids, een pup en solliciteren
Ja, ze belde uit zichzelf. weliswaar om te vragen om carnavalskleding, maar het is toch een begin misschien... Pluisje
Meisje is een uur geleden, net toen ik wilde gaan slapen want was moe, beginnen krijsen. Hele bed vol braaksel, en zuur Meisje in de douche gedaan, was ingestoken, wil ze in bed leggen: weer overgeven. Heb ze nu iets tegen misselijkheid en braken gegeven. Ze is compleet overstuur. Heb morgenvroeg om 9u afspraak bij kind en gezin... Zal die maar afbellen zeker?