Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Poging 3 om haar in bed te leggen... Net alleen gal overgegeven. Arme meid :( Motilium is er weer uit gekomen, water komt er terug uit. Bel je de wachtdienst: geef maar pcm om te slapen?! Echt niet! Ze heeft geen koorts, alleen buikpijn.

Droger staat al op, wasmachine is net klaar. Nu bed in, ben op!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje hoe is het met je meisje?

@rest sorry meiden ben echt een vergiet vandaag..

@hier huisje schoonmaken en vanmiddag op stap met mijn zus, nichtje en de kinderen.Hebben een fotoshoot! Super leuk!!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ze heeft tot 5u gal overgegeven :( Nu is ze wat cola met suiker aan't drinken en beschuit aan't eten. Hopen dat het binnen blijft! Ze is erg moe en voelt warm. Heeft 37,7. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. In school is buikgriep icm gewone griep aan't rondgaan.
    Vriendje die vanmiddag kwam spelen ook maar opgebeld, die kwam liever niet. Begrijpelijk.
    Heb nu voor vanmiddag preisoep opstaan. Vocht, zout en groenten. Straks nog bad in want ze ruikt nog zo zuur :(

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Knuffel voor je meisje.

Wat mijn vader betreft is het niet goed.
    Opereren kan niet te veel risico , morgen eerste gemo kuur moet een nacht blijven .
    Er zat op de andere long ook een vlekje [ verder nog niet naar gekeken ze denken een ontsteking ]
    Hoop hebben de artsen .
    Hij krijgt nog een hersens scan hopen dat daar niks gevonden word zo ja dan stopt de behandeling .
    Maar voor nu hopen dat de gemo aan slaat .
    Hoop en genieten van elkaar is nummer 1 op dit moment .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh marnat, er staat een zware tijd voor de boeg! Veel sterkte, ik duim dat de chemo aanslaat!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sterkte marnat
    wat een onzekerheid hebben jullie nu
    hopelijk helpt de chemo en kan je vader genezen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier was vandaag het belastingsgeld binnen dus heb ik mijn nieuwe laptop kunne halen
    eindelijk geen laptop meer die uitvalt, blokkeert of waar knoppen ontbreken

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook! Wij blij :) Zeker omdat ze zeiden dat het 3m vertraging kon hebben. Hier geen echte plannen ermee, gespaard voor de kindjes en op onze spaar gezet. ;)

Meisje heeft vanavond goed gegeten. Alleen drinken is een probleem... Amper plassen. Wel een hele zure en dunne poepluier na het middagdutje. ;)

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    beterschap voor je kleine meid

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje AGh gossie hoe is het vandaag met haar!
    @zuurtje altijd lekker als er extra geld binnen komt..Is dat van de inkomensbelasting?

@hier pfff de jongste gaat naar zn ik ben 2 en zeg nee fase, ongelooflijk zeg wat een terrorrist.. Gister bij de fotoshoot ook allemachig wat een draak.. Maar ach :p Het zijn geloof ik wel leuke foto's geworden..

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    spikkel: Ah leuk, een fotoshoot! Dat hebben wij nog niet laten doen. Weet nooit wanneer het goede moment is, ze worden zo snel groot...
    Oh, dat is een vreselijke fase! Meisje kent er ook wat van! Zoonlief viel mee.

Gelukkig een goeie nacht gehad, een natte luier en geen dunne stoelgang meer gehad. Alleen blijf ik die overgeefgeur ruiken. Precies of het hangt nog in haar haren, heb ze al 2x met zwitsal gewassen. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    spikkel hier werken de belastingen anders
    dit zijn dus alle belastingen zoals van de inkomens, de leningen, dienstencheques, kinderopvang, pensioensparen
    wij verdelen dat bedrag in 2, de ene helft krijgt mijn man en zet dat op de spaar en de andere helft krijg ik en koop ik dan grotere dingen mee
    nu was dat dus een laptop en vorig jaar bv onze bakfiets

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ahh oke nou geniet ervan! Altijd lekker!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nijntje fijn dat dochter beter was
    ik ga nu naar de dierenarts, ons Bella moet zondag ontwormt worden maar daar heb ik dus dat medicijn voor nodig
    tot later

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Leuk fotoshoot!

We willen van onze ouders ook graag mooie foto s
    Mijn s ouders ook netjes gevraagd en schijnen er al over gehad te hebben.

Nijn: Fijn dat het al beter gaat met je dochter .
    Geen idee hoe je die geur kwijt raakt .

Met mijn vader gaat het goed reageert goed op de eerste chemo , heeft nu de tweede en lijkt ook goed te gaan .
    Vanavond nog 1 keer contact met mijn moeder hoe het gaat .
    Morgen rond half tien [ als alles goed gaat ] mag die weer mee naar huis.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: fijn dat het lijkt mee te vallen. Dat is altijd leuker dan dat je er zo ziek van wordt. We duimen!

Zuurtje: pupje helemaal goedgekeurd bij de dierenarts? Die ontwormingspilletjes krijgen wij bij ons hond er niet in. Spuwt ze telkens uit. Steek het in een stukje vlees, is het vlees op maar pilletje komt er weer uit ;) :D

Is dochterlief beter, is zoonlief beginnen overgeven... Juf al maar gemaild dat we hem morgen thuis houden

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Knuf daar houd het ziek zijn bij jouw ook eens op?

Idd beter zo dan zwaar misselijk , de tweede chemo is bijna binnen en dan krijgt ie een spoeling of zo iets en daarna ging ie slapen vertelde mijn moeder net aan de telefoon.
    Vader was monter en mijn moeder kwam tot rust en klonk goed.

Manlief haalt mijn vader morgen op en we gaan samen in de middag of avond even heen.
    Ik moet eerst werken.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje beterschap voor de kids
    pup is goedgekeurd en of de pilletjes erin blijven zullen we zondag zien, ze heeft tot nu toe altijd pasta gehad

marnat fijn dat je vader de chemo goed lijkt te verdragen, hopelijk blijft dat zo en wordt hij er niet zo ziek van

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: de kindjes zijn alleen nog maar vekouden geweest deze winter dus we mogen nog van geluk spreken eigenlijk.

Grrr, net met naar de wc te spurten tegen het auto'tje gelopen met mijn teen. Au au! Wist niet dat een teen zo pijn kon doen! En dochter houdt niet op met wenen, is nu al 2u bezig... Waarschijnlijk aandacht omdat zoonlief nu ziek is.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn vader moet maandag om 17 uur voor de scan om te zien of er wat in de hersens zit.
    En woensdag weer voor chemo s .
    Best eng en erg spannend , heb al weer gehuild even samen met mijn moeder .

Deel Deze Pagina