Marnat: Heel veel sterkte... ik weet helaas hoe je, je voelt! Ik ken je niet, maar wil je toch een dikke (virtuele) knuffel geven! Ik ben eindelijk in mijn gelijk gesteld door de belastingdienst, over de kinderopvangtoeslag van 2011! Geen 15.000 euro terug betalen, maar zelfs nog een paar duizend van hun krijgen
MamaDeluxe5: Dankje meis lief van jr dikke knuffel terug. Hoe gaat het nu dan met ...... zie je wel eens voor bij komen op forum maar verder niet echt gevolgd .
Marnat, heel veel sterkte en kracht toegewenst! Ook voor je familie! Ik weet hoe moeilijk het is. Nijn beterschap met de kindjes! Ik klets je snel weer bij. Liefs
Mamadeluxe, trouwens wat fijn dat je gelijk hebt gekregen bij de belastingdienst! Wat erg van je vader...wat is het toch een rot ziekte...
MamaDeluxe5: Meis meen je dikke knuffel , weet even niet wat ik verder moet zeggen . Hoop dat iets moois en of een foto van je vader hebt . Ik weet dat de dag er ooit zou komen ouders kwijt raken , maar op deze wijze denk je toch nooit aan. Het gaat me ook even te snel kan het nog niet bevatten . Dat mijn vader deze rot ziekte heeft.
Ja toen wij het hoorde hebben we direct een fotoshoot gepland en heb een heleboel mooie herinneringen! Maar het blijft gewoon *Piep* Geef mij je maagzuur maar even hoor!
marnat een hele dikke knuf hier gaat het op zich best goed donderdag een 2e gesprek voor een job, benieuwd of het iets wordt morgen naar een beurs en verder rustig aan doen ik duik nu ook mijn bedje in
Ik kom nog even een ego berichtje plaatsten. We hebben na veel goede gesprekken besloten om voor een brusje te gaan, een half jaar zo proberen, en dan de medische molen. Ik hoop zo dat het gaat lukken...
Marnat: weer een spannend moment, die scan. Sterkte! Maagzuur, ik ben gisteren maalox gaan halen en dat werkt wel goed. En niet zo ranzig als gaviscon. Na de kindjes waren manlief en ik aan de beurt. Wij hadden diarree en ik maagkrampen en maagzuur. Blij fat ik dus langs de apotheek was gegaan want het verlichte echt wel. MamaDeluxe: Super nieuws van de belastingsdienst! Mitsy: oh super meid! Ik duim voor je x Hier dus beter na bijna een week met zieken in huis. Vannacht ook goed geslapen, vorige nacht 2uurtjes... Teen is flink gekleurd van de botsing met het loopauto'tje, au au! Zal wel vanzelf beteren. Maar wat rustig aan doen in het weekend. Dani: hoe is het bij jullie?
@Marnat hoe is het met jullie? @nijntje oef rustig aan doen! @hier ARGGGGGHHHH Komt dr storm aan ofzo. Sjonge jonge de kinderen zijn niet te yhouden, op allebei hun kamers de kleren kasten leeggehaald.. alle knuffels op de grond, bedden verschoven, echt werkelijk waar ik ben woest.. dus nu maar in de woonkamer spelen en geen koekjes bakken vanmiddag.. Onze oudste is sowieso een draak de laatste week.. Pff
Hoi! pfff we zijn afgesloten van alles geen tv geen internet en geen telefoon stomme lijbrandt.. zou over gaan naar telfort en er is iets mis gegaan vandaar dat ik dr ff niet was heb niet alles terug gelezen heb nu de wifi code van de buurman dus kunnen iig weer gebruik maken van i net nu de kids aankleden mn zusje ophalen dan naar mn ouders we gaan wokken kom gauw bijkletsen!
Hoi Heb even snel teruggelezen, Nijn is je meisje opgeknapt? week ziekenhuis? wat heb ik gemist? beterschap er gaat griep rond! Marnat wat heftig van je vader zeg! Heel veel sterkte de artsen hebben hoop, je ouders ook? hoop dat het op de longen een ontsteking is en geen uitzaaingen en hoop heel erg dat de chemo aanslaat en het te doen is voor je vader/ouders en jullie knuf! herido, gecondoleerd, bevalt het ondanks de omstandigheden daar? naar je paard geweest? Mepal hier ook beker en trommel blijft lang goed! Mitsy .. succes en hoop dat je gauw in verwachting mag zijn Hier weinig te melden eigenlijk, wel irritant geen tv en telefoon mobiele kosten reizen de pan uit! naja hopelijk is t gauw opgelost ik blijf bellen maar ga er van uit niet voor vrijdag.. fijne dag!
Dani: Nee, een week zieken in huis Geen ziekenhuis gelukkig! Vervelend dat jullie afgesloten zijn. Dan besef je pas hoe je het mist.