Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ah zo te snel gelezen ;)

Ja het is ook wel eens goed om te weten wat je mist en dan besef je dat je toch best vaak achter de tv en laptop op internet zit.. en fb..
    te vaak eigenlijk even met de neus op de feiten gedrukt ;)

nu mis ik bzv heb die van vorige week net teruggekeken.. :p dat vind ik zo leuk he vooral die boer tom :D

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het gaat wel goed hier ook met mijn vader .
    Alleen vandaag erg spannend hoop zo dat er niks gevonden word.

Dani: Hoop is er idd wel maar die scan vandaag erg eng idee spookt wel door het hooft op moment .

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat ik hoop met je mee!

pff ja hoor t hangt weer in de lucht.. :( kids druk en niet luisteren vanmorgen ml ligt op zolder nachtdienst gehad die appte al jemig wat doen ze toch wat een lawaai ik word er wakker van houd ze eens stil..

ja duhh wat denk je dat ik probeer
    wel vervelend dat ik ze elke keer als hij nachtdienst heeft gehad zo stil moet zien te houden doet ie zn oordoppen maar in.. tja als ze normal doen word hij er ook niet wakker van maar zo n ruzie maken steeds pff

dwarrelde net hier ook weer wat sneeuw.. ben er wel klaar mee t is echt spek glad!

fijne dag!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier terug aan't werk. Gisterenavond nog last van mijn maag, maar heb mijn pilletjes en maalox mee. Zoonlief is ook terug naar school, meisje is nog bij opa omdat de onthaalmoeder vandaag verlof had.
    Nog 3 w en ze begint aan haar schoolcarrière... Gaat snel zijn! Begint toch raar aan te voelen, dan is ons klein ook al vertrokken... Kan mij niet meer herinneren dat zoonlief zo klein was toen hij begon met school :) Maar ze ziet het zitten: met maya boekentas naar sjool, en koeken eten op sjool :D
    Officieel begint ze vanaf vandaag, maar met zondag schoolfeest zag ik het niet zitten om ze deze week te laten starten. Dan stond ze toch maar verloren of te wenen op het podium. Dan maar na de vakantie.

En sinds gisteren kan meisje fietsen! We hebben zo'n 'hometrainer' van V-tech, zo heeft zoonlief ook leren fietsen. En met hem zaterdag beneden te zetten, was ze gisteren ineens vertrokken met fietsen :) Nu zoonlief nog zover krijgen dat hij op 2 wielen wil leren fietsen, dan kunnen zijn zijwieletjes op het fietsje van meisje en kan ze in de zomer ook fijn fietsen op haar fiets buiten.

Marnat: Succes, we denken aan je!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn werkse!

Marnat hier word ook aan je gedacht!

ff uitblazen.. net nieuwsbrief van school en ik elke brief staat wie nieuw zijn nu dacht ik leuk onze jongste staat erin maar nee hoor.. vergeten waarschijnlijk waarom gebeurd ons dit altijd
    ik heb nu een mail naar school gestuurd.. zullen me wel een zeur vinden maar ik vind dat hoort er gewoon in! :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Groot gelijk! Zou precies hetzelfde doen! :)
    Wij zeuren hier altijd over de foto's van de schoolwebsite. Ze zijn nu 5 maanden bezig, staan 4 activiteiten op ;) De klasjuf van zoonlief staat nog steeds verkeerd ingevuld. Gelukkig ben ik niet de enige die klaagt, maar er wordt bij ons helaas niets mee gedaan ;)

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha voelde me al een zeur.. maar denk komop zoontje van juf zelf is een week eerder gestart en die staat wel duidelijk in de brief vermeld.. daar viel ik ff over..

hier ook weinig foto s ze zouden ze bijwerken maar word helaas niks mee gedaan. :( jammer is dat he

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh dan zou ik ook pissed zijn hoor. :) Benieuwd welke reactie ze geven!

Ja, mijn collega kan alles via een blog volgen. Zo jammer dat dat hier niet wordt gedaan. Ik scrapbook graag, dan kan ik alles voor hem zo bijhouden voor later.

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk:

Ik voel me heel zielig. Vandaag precies 2 jaar geleden ben ik geëmigreerd naar Frankrijk voor mijn vriend (nu verloofde). Maar hij moet overwerken tot 22u. .. daarnaast ben ik ook ongesteld geworden vandaag en ben ik (voor de 100ste keer) afgewezen voor een baan.

Ik ben dus heel zielig vandaag. (Al zeg ik het zelf, haha)

10. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Wat zouden jullie doen als je vriendinnen je niet feliciteren dat je zoveel jaar samen bent met je vriend? Reden ervoor is dat we april 2013 uitelkaar gingen en na 3 maanden weer bij elkaar kwamen, paar maanden geleden ging het weer ff wat minder en heb ik gezegd blijkbaar dat we uit elkaar zouden gaan...

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn ik kreeg een mail terug met excuus en dat ze het ging aanpassen en net kreeg ik de aangepaste versie :D
    heb haar netjes bedankt haha

wel leuk via een blog! jammer dat ze dat overal niet doen snap ook wel dat ze aardig druk zijn maar toch

Weegschaal heel eerlijk ik zou er niks mee doen ik zou ook in zo n situatie niet feliciteren omdat je uit elkaar bent geweest :)
    Je kunt het er met je vriendinnen over hebben waarschijnlijk denken ze anders dan jij

Shampool knuf voor jou! ik vind dat je je best zielig mag voelen
    ik zeg chocolaaaaa en een feel good movie :D lekker ff aan je zelf denken

12. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    @dani ook als dat al 1.5 jaar geleden is?

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

uhm nou ja dan gaan ze toch vanaf daar tellen?
    weten ze wel dat het vandaag is? en misschien omdat je zei dat het niet zo lekker ging dat ze daarom je niet feliciteren
    er kunnen een aantal redenen zijn, waarom vraag je ze er niet na?
    maak je een opmerking dat jullie al ... lang samen zijn kijken wat ze dan zeggen misschien?

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    weegschaal: Ik zou er ook niet erg aan tillen. Ik zet wel eens een foto van ons eten op fb als we zoveel jaar samen zijn en gaan uiteten, of van een fles cava. Maar anders feliciteren ze ons ook niet hoor. Ik lig er alleszins niet wakker van ;)

Dani: Fijn! :)

Shampoo: Ach, wat jammer. Idd, lekkere meidenfilm opzetten, iets heerlijks om te knabbelen en dan maar knuffelen als hij thuis komt ;) Gefeliciteerd.

Marnat: Weten jullie al een uitslag van de scan?

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Shampoo: En lekker geknuffeld ? verder eens met nijn.

Nijn: Nee als het goed is morgen , dan heeft ie ook gesprekken , manlief is er dan ook bij .
    Ik blijf thuis huishouden doen, kan toch verder niks.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Shampoo gezellige avond gehad alsnog?

@Marnat knuff meid spannend morgen!

@hier het is hier een ijspaleis joh.. Jeetje buiten is het spekglad..
    Verder vandaag wassen, stofzuigen en Lekker met de kleine man spelen..

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: voorzichtig dan maar! Vanmiddag even naar de post geweest maar glad is het hier niet. Vanmorgen op de weg vond ik het ook meevallen.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh hier was het vanmorgen ook erg glad.
    Nu een heerlijk zonnetje krijg gelijk zin in de lente :p
    ramen gezeemd en achter t huis geveegd en opgeruimd wasje aangezet ml uit zn bed geschopt :D vanavond kan meneer weer niet slapen.. brr nare nachtdiensten

Sterte Marnat morgen..

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje meiden.

Hier de wisser er al door gehaald , de was draaid , bed al verschoond , vaat wasser al leeg .
    Ga zo sporten heerlijk van me af sporten .
    Ze zijn nu in het ziekenhuis duim duim .

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marnat ik duim mee voor goed nieuws

Deel Deze Pagina