Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Leuke schoentjes!!

2. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Schattig miss c
    alleen zou het niks voor mijn Kids zijn :)

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik ben normaal ook niet van de sneakertjes enzo heb liever laarsjes maar helaas zijn zulke sneakertjes de enige die ze op het moment past waar ze op kan lopen...

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geweldig! Wat fijn dat ze elkaar hebben gevonden! Heerlijk niet meer alleen, maar n maatje!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Gefeliciteerd marnat en marnat man!

Sjees nog gelukt?

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat en Marnatman van harte gefeliciteerd!

Miss C schattige schoentjes ;)

mamachantal oef slopend he?!

Nijn1990 pff hoop ook voor jou gauw op betere nachten

Tantetrien haha verdwaalde feestgangers ;) verder kunnen genieten van je dag?

wwjk: hier heerlijk gewandeld in t bos en op de hei heerlijk!
    samen met vrienden en kids super gezellige middag gehad <3

7. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ja ik heb verder wel kunnen genieten hoor,
    Even naar de winkel geweest chippie gekocht:p
    En verder helemaal niks gedaan, ben lekker opnamens aan het terug kijken op tv, en zit beetje hier op zp:)

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Beetje laat , maar GEFELICITEERD MARNATMAN!!!!!

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik ben ff heel erg verdrietig... fikse ruzie met mijn dochter. Ze ontloopt ons echt en gisteren ook weer stiekem naar haar vader toe. Ze mag van mij altijd naar haar vader toe, maar niet zo stiekem, bah... Zegt ze dat ze naar een vriendin is, terwijl ze dus bij haar vader is. Appt ze gisterenavond laat, dat ze bij 'vriendinnen" blijft slapen, vraag ik, is dat bij je pap?? Zegt ze ja, dat is zo en ik doe toch wat ik wil! Ik was dus best boos en zei dat ze dan maar eens moest zeggen waar ze wil zijn. Ik ben het zat om te touwtrekken om mijn dochter... Ze overladen haar met cadeaus en alles mag er, daar kan ik niet tegenop....
    Dus ik heb haar gezegd, dat ze daar mag gaan wonen als ze dat wil ( mijn hart huilt...) ik heb echt het gevoel dat ik hartstikke gefaald heb...
    Dadelijk komt ze haar spullen ophalen, dit voelt zo fout!!!!
    Ik hoop dat ik nog de moed kan vinden om door te gaan zonder haar...
    Pluisje

10. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluisje19 ik dacht laat ik eens lezen wat mensen kwijt willen..
    Hoop dat jullie het snel bijleggen is inderdaad niet leuk dat geruzie en touwtrek..
    Komt ze haar spulletjes pakken voor een nachtje of...
    Je hebt niet gevaalt, ik zie in je onderschrift dat ze een puber is wellicht is het een periode van opstandigheid.

Hoop dat t snel goedkomt..

11. minon

minon Niet meer actief

Pluis niet de moed laten zakken! Je bent een pracht mens en je hebt het goed gedaan! Pubers zijn zo gevoelig voor cadeaus en de sfeer van alles mag. Als ze echt voorgoed naar haar vader gaat zal ze merken dat dat ook niet alles is. Dan ziet ze hen ook in hun kwetsbare tijden. Het kan misschien lang duren maar uiteindelijk zal ze inzien dat het zo slecht nog niet was bij mams. Kop op meid je bent juist een goede moeder. Als je dat niet was zou je hier posten mn dochter is weg opgeruimd staat netjes want ik was de ruzie's zo zat. Iets in die trant.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Pluisje

och meid eerst een dikke knuffel,
    wat moeilijk maar wat nijn hier ook zegt, ze gaat nu ook de mindere kanten zien, en dat vormt misschien een andere mening, ik snap dat het heeel lastig is, maar probeer jezelf niets te verwijten want je hebt niets fout gedaan,

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Ik dacht precies her zelfde.

Sterkte :(

14. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Allereerst sterkte en je hebt echt het juiste gedaan. Pubers zijn heel dwars en idd erg gevoelig voor materialistische dingen. Alleen zal dat zo blijven als ze daar woont? Dan zijn daar ook regels en dan denkt ze was ik nu maar fijn bij mama want daar mocht stiekem veel meer.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lieve Pluisje

Dikke knuffel voor jou en jij hebt niet gefaald! Jij bent een super goede liefdevolle moeder!!
    Je dochter trekt vast gauw bij
    Sterkte!

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dank jullie wel, jullie zijn erg lief... ik denk er op dit moment alleen niet zo over. Ze was net hier en het interesseerde haar niks. Ze liep zo naar buiten met haar spullen, alsof het normaal was. Ze wordt nu echt een onuitstaanbaar kreng op deze manier... Daar stoppen ze haar vol met cadeaus en leugens... zij gelooft alles wat zij zeggen. Ja, ik heb in boosheid wel eens wat over haar stiefmoeder gezegd, schuldig... Maar zij hebben haar zo zitten opstoken tegen mij en er alles aan gedaan om haar steeds te laten liegen. Ze mag van mij altijd naar haar vader toe gaan, maar zij laten haar erom liegen, ik begrijp dat niet. Bij de rechter laatst, liet hij voorkomen alsof ik s'werelds slechtste moeder ben... dank je wel, ik heb wel de laatste 14 jaar alleen voor haar gezorgd. Mijn vriend zegt ook, die komt wel terug, maar ik ben er niet gerust op. Maar zo kon het ook niet doorgaan. Dat getouwtrek moet afgelopen zijn, dan moet ik maar "opgeven". Ik zou wel graag hulp hierbij hebben van een professional, maar ik weet niet waar ik daarvoor moet zoeken... lastig. Het mag natuurlijk ook niet al te duur zijn, maar ik zou wel eens een professionele mening van iemand willen horen, misschien doe ik het echt wel niet goed. Maar ik kan niet werkloos toe gaan kijken hoe zij mijn dochter de vernieling in helpen... Het leven is op dit moment voor mij echt KL$#^&^*!!! Pluisje

17. penseel

penseel Niet meer actief

Knuffel pluis.

Zou het ook lastig vinden. Maar als ze echt daar gaat wonen zal ze merken dat ze daar ook moet luisteren naar de regels. Dan zal denk ik haar vader ook niet blij zijn als hij niet weet waar ze is en krijgt ze daar ook gedonder mee.

Ik zeg altijd maar zo. Als je goed bent voor je kinderen komen ze altijd terug op hun nest en dat is bij jou. Ze is zich aan het afzetten tegen de regels die jij opstelt( normale regels)

Tot ze besloten heeft wat te doen zou ik toch echt heel duidelijk zijn. In mijn huis gelden deze regels. Wil je je er niet aan houden ga dan maar naar je vader.

Ik bedoel het niet rot hoor maar ze gaat over jou grenzen heen zo te lezen. Sterkte in elk geval.

Niet de moet op geven hoor je hebt nog een kleintje om voor te zorgen en te leven. Dit is een beruchte leeftijd. Alles staat en valt met jou instelling en op je strepen staan. Echt nu vind vader alles nog goed, maar als ze straks daar een nacht weg blijft zonder wat te melden. Hoop ik dat hij zijn vader plichten vervuld en haar nog wat bij brengt ja toch!!

Herken het ook wel een beetje met mijn oudste. Die heeft wel eens de neiging om dan naar opa oma of tante te rennen als hij dwars is. Gelukkig sturen hun hem wel terug, In huis gelden mama de regels. Weet klinkt makkelijk dat is het niet weet het.:)

18. penseel

penseel Niet meer actief

Klinkt nu gek maar vader gaat zich dadelijk op stellen als vader en dan is de lol er snel van af. Geloof me. Dochters raak je kwijt in de pubertijd die komen terug na de pubertijd. Jongens raak je niet kwijt in de pubertijd die raak je vaker kwijt aan hun vrouw. Ja toch:)

Misschien schoolmaatschappelijk werk die komen dit wel vaker tegen en zeker pubers die dwars zijn.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Pluis eens bij de HA informeren? Hele dikke knuf pfoe wat is dit moeilijk!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Pluis, heb je al eens met haar vader er over gehad Hoe jij dit voelt? Wat je er van vind hoe het nu gaat?
    Of met je dochter zelf..
    uiteindelijk zal ze terug komen, maar dat kan lang duren.
    spreek gewoon af met haar af en toe.
    vraag of ze komt eten, mee gaat winkelen enz
    zodat je wel een band met haar houd.
    App haar Hoe het gaat..

Zorg dat je contact houd.

Deel Deze Pagina