Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mamachantal Cupcakes? merci chocolaatjes voor in de lerarenkamer? Verschillende soorten thee ofzo?
    wat lief dat je haar een kaartje wil sturen.. Ik zal mijn adres pben straks goed?
    Wat fijn dat cay doorgeslapen heeft!
    Spannend morgen de 20 weken echo :d Gaat snel zeg!

@Dani, een houten hartje laten verven ofzo?of foto's maken met rozenblaadjes afdrukken en in een leuk lijstje? Koekjes bakken in de vorm van hartjes?

@hier oudste weer naar school verder beetje rustig aan doen vandaag

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mamachantal
    ik had met Jar cakejes gebakken en met schrijf stiften hoera 6jr gedaan en per cakeje ingepakt in folie, dan hoeven ze t niet gelijk op te eten, kunnen ze het evt mee naar huis nemen
    of je haalt iets van zeebanket en dan 3 chocolaatjes bij elkaar in pakken in folie oid.

Succes morgen met de echo!

Spikkel ja leuke ideeen. mn printer doet het niet :( :( :( zo irritant!!
    en koekjes cakejes bakken is wel leuk maar het is zaterdag pas valentijn en ik heb vandaag en morgen alleen nog oppaskids.. niet zo lekker om t zo lang te bewaren haha

onderstaand idee vind ik ook zo leuk!!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: Wat jammer dat ze zo weinig kaartjes krijgt. Hier krijgen de kinderen wel heel wat kaartjes, van naaste familie dan wel. Maar ze zijn er blij mee. Ik ben net als Dani ook nog van kaartjes :) Smsje of fb ok, maar een kaart is als een taart, het hoort erbij als je verjaart... :)

MamaChantal: Gelukkig zijn de oren goed. is toch ook weer een opluchting. Ik vond het altijd zo jammer dat ik dat zelf niet even kon checken toen zoonlief zoveel oorontstekingen had, maar ja, ben dan ook geen dokter ;) :)
    Succes met de echo morgen, is toch altijd spannend he.
    Traktatie voor de juffen: weet niet of jullie de energie hebben, anders samen koekjes bakken?

Dani: Meisje had vorig jaar van bij de onthaalmoeder haar handjes in de verf maar in die positie dat de onthaalmoeder er een mooi hartje rond getekend had. Kindjes mochten dan de zijkant nog versieren met allerlei dingen.

WWJK: Ik heb een goede engelbewaarder! Om naar het werk te rijden neem ik altijd autosnelweg. Maar op de afrit sta je vaak tot aan de pechstrook aan te schuiven, file dus. Vandaag stond ik net niet op de pechstrook, maar voor de veiligheid toch de 4 richtingsaanwijzers aangezet. Dat ze zagen dat ik stilstond. Komt daar een vrachtwagen aan, volle pees. Zag dat hij de afrit wilde nemen maar met die snelheid kwam hij nooit stil. Kwam eerst achter mij aan, om op het laatste moment links uit te wijken en rakelings langs mijn auto door te scheuren. De cabine kwam een heel stuk voor mij stil. Dan slaat je hart toch een slag harder! En wat was ik blij dat meisje niet in de wagen zat want als hij mij geraakt had, meisje zit vlak achter mij. Moet nu van manlief terug de gewone weg naar het werk nemen.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat heb ik aan de meter en peter van zoonlief gegeven met nieuwjaar. En ze waren er heel blij mee! :)

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @DAni das ook leuk!!

@Nijntje oef dat is inderdaad een engel op je schouder. Gossie

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oef nijn!! dat is schrikken!! jeetje veel schade aan de auto?
    voorzichtig terug rijden dan maar

dat met die verf handjes is ook een leuk idee! die neem ik mee voor morgen

ik heb een recept van havermout koekjes gevonden met rozijntjes (zonder chocola ;) ) als ze lekker zijn kan ik die ook nog in een pot doen
    ik ga nog ff neuzen

Jar zn vriendinnetje is spelen hij had gister op schoolplein heel lief gevraagd of hij haar een kusje mocht geven, dat mocht wel heeft hij haar gekust op dr wang hhahaha begint dat nu al?!?! hij is helemaal verliefd <3 zo leuk!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Geen schade gelukkig. Hij is rakelings langs mij af gereden. Vandaag is terug rijden geen probleem, werk op dinsdag tot 19u dus zit dan niet meer in de spits. Maar het is bijna elke ochtend hetzelfde met de file. Al doorgegeven aan onze mobiliteitsambtenaar, vanmorgen zei hij dat dat het eerste was wat hij daarover hoorde ;) Ze zijn de op- en afrit aan't herinrichten maar de afrit die ik neem is nog lang niet aan de beurt.
    Maar meisje gaat deze en volgende week nog naar de onthaalmoeder, vanaf dan wil ik ook de trein nemen. Dus dat is ook al wat veiliger lijkt me.

Ah, zo lief, zo klein en al verliefd :D

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Oei schrikken nijn!!

Ik ken al die juffen en meesters niet.
    Dus hoeft niet duur / bijzonder te zijn :)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Misschien niet zo gezond, maar gewoon een pot met snoepjes of M&M's (van een huismerk) ofzo? Is misschien voor de juffen en meesters ook eens iets anders. En is toch het gebaar dat telt.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja maar dat x 15 word duur geintje denk ik

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Of 1 pot voor in de leraren kamer? of wil je dat niet?
    haal je toch cupacakes of bak je ze of een doosje merci en laat je ze mee rond gaan.. ?

leuke valentijns ideeen thanks zal straks eens kijken welke we doen :)

hier lekker havermoud koekjes aan t bakken hmm

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah ok, ik dacht dat het voor in het lerarenlokaal was, gewoon een grote pot op tafel.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Nee helaas.. Ze gaat alle klassen boven af.
    kwamen op 13 uit.
    (Er zijn niet zoveel klassen maar op haar verdieping zit bijvoorbeeld ook de iber en andere Hulp juffen)
    vorige week had een klasgenoot getrakteerd, ook de klassen allemaal rond boven en die had 20 dingen mee genomen en had er 7 over.
    En jaim wilt dat uiteraard ook..
    cakejes zijn idd wel een idee..
    of idd gewoon een doos merci/celebrations mee geven :)
    En dan voor de juf wat anders?

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #2396 nijntje1984, 10 feb 2015
    Laatst bewerkt: 10 feb 2015
    Dani: zit jij op pinterest? Heb net cadeau idee ingegeven. Kom daar op een houten plankje met een wc rol uit: voor een scheet van een vader :D Houten plankje is door kindjes geverfd, idee voor vaderdag? ;)

edit: Nog een tweede plankje gezien, staat onderaan nog bij: van je kleine poepie :D

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja ik zit ook op pinterest (nog niet zo lang haha)
    ja dat is ook leuk voor vaderdag!!! :D thanks ga es ff neuzen straks

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moest je het niet vinden, pb je maar. ;)

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipps.. :(
    Jongste ziek.. 39+ en gillen van de hoofdpijn heb gelijk huisartsenpost gebeld. moet hem goed in de gaten houden op spugen, vlekjes enz en als hij maar aanspreekbaar blijft en kin op de borst kan doen.. symptomen van hersenvliesonsteking.. moet ik goed inde gaten houden
    moet morgen bellen naar de huisarts om hem te laten checken maar voor nu zag ze geen reden om gelijk langs te komen

na t belletje heeft hij een keer gespuugd.. en daarna viel hij als een blok in slaap op de bank. ml is werken
    brr.. vind het maar niks zo.. maak hem straks wel ff wakker om te drinken kijken wat hij doet

en krijg zo een vriendin op de koffie totaal vergeten.. ze is nu al onderweg.. naja heb ik wat afleding..

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Oei sterkte! :(
    Hopelijk valt t mee.
    goed opletten en vaak checken!

Deel Deze Pagina