Oei Dani, dat is idd schrikken! Goed checken en als je het niet vertrouwd aandringen om langs te gaan.
Ja, heb em toenstraks rond uurtje of 8 wakker gemaakt om wat te drinken na 2 slokjes zakte hij weer weg nu is hij zo n 20 min wakker en kletst wat, ook wat gedronken blijft hoofdpijn houden en wat zere buik. maakt wel heldere indruk hij is heel moe dus gaan zo lekker naar bed geef nog een keer een zetpil en dan leg ik hem naast me neer.. ml komt vanacht thuis heb gezegd dat hij dan ons nog een keer wakker meot maken
Fijn mamachantal! vanacht paar keer wakker goed alert en veel gedronken niet meer gespuugd wel heel heet.. om 4 u 40.0 nogmaals zetpil gedaan en hoofdpijn geeft hij aan.. niet heel erg veel geslapen maar hij slaapt nu nog lekker leg hem zo bij ml (nachtdienst gehad) ga hem niet meenemen naar school straks huisarts bellen
@DAni ach gossie arm schaap! @Mamachantal Spannend!! @hier ben zo vergeetachtig als een vergiet whaah ik vergeet echt de helft dat beloofd wat voor vandaag Vandaag beetje schoonmaken in huis.
Succes mamachantal! spannend.. met pijn en moeite om 9:00 een afspraak ze vond het griepsverschijnselen... maar die hoofdpijn zit me niet lekker ml uit bed getrokken aaah arme man hij was pas uur of 5 thuis gaat ie er zo maar weer in als ik terug ben..
wat is dat toch in deze wereld af en toe zeg.. Jeetje.. De kinderen krijgen beide een nieuw bed.. Nou ja de oudste gaat naar een eenspersoonsbed en haar bed schuift door naar de jongste. nu zijn we dus op zoek naar dekbedovertrekken en een bed.. Zie ik net een bed staan op gratis af te halen.. Krijg ik me toch een reactie nou ja.. Ik vraag is het een eenspersoonbed? Krijg ik terug kan je niet lezen ofzo :S Sjees het stond erniet eens bij.. Ook al bij een dekbedovertrek op mp, zoontje is gek van teletubbies maar een nieuw dekbed kost gewoon 40 45 euro vind ik gewoon veeeeel te veel en heb ik niet.. zag ik op marktplaats dekbed staan, Staat bij ophalen of verzenden dus ik vraag zou je hem willen verzenden, krijg ik terug nee doe ik niet aan :S... Pfffft. en de zoektocht gaat weer verder met hopelijk vriendelijkere mensen.. Gelukkig heb ik nog ruim de tijd maar toch
spikkel: Wat vervelend zeg! Heb hier onlangs hele mooie dekbedovertrekken op de verkoopgroepen op fb gezien. Echt voor een appel en een ei. dani: Hopelijk weet je wat het is ondertussen. Zou er ook niet gerust in zijn, in die hoofdpijn. WWJK: Hier mega keelpijn... Gisteren keel goed ingesmeerd met vicks maar heeft niet geholpen. Nog geen koorts. Denk zelf niet aan griep maar wel weer angina. Dus even in de gaten houden, anders naar de ha voor antibiotica.
Ik hou ze nu ook in de gaten maar teletubbies lijkt wel bijna niet meer te bestaan... echt zo jammer hij is zoo gek van lala en bumba.. als ik nou van elk 1 overtrek te pakken kan krijgen zou echt super leuk zijn! Oei in de gaten houden dan maar en hopen dat het toch geen angina is.
WWJK: de poes heeft een kattenstuip, ze rent door het huis heen. En ik laat man achter met de baby, want ik ga met zusje naar Amsterdam!
hoi Nou de huisarts denkt aan voorhoofdholte ontsteking. Hij is niet eens verkouden.? ze zegt kan wel dat de holtes ontstoken zijn verklaart wel de koorts.. nu stomen en neuspray ze heeft heel veel testjes gedaan. gaan het aankijken word hij zieker krijgt hij antibiotica maar daar wou ze nog even mee wachten.. hij ligt nu op de bank en heeft gelukkig wel wat praatjes.. Spikkel najaa sommige mensen.. ik heb ook geen teletubbies.. zal ff opletten voor je Nijn84 beterschap ik had keelspray die hielp en verzachte heel goed Uilenmama veel plezier!
Dani: Goed dat ze dan toch goed getest heeft. Nu nog maar goed in de gaten houden dan. Keelspray had ik idd thuis ook, moet eens kijken of ik er nog heb. Maar bij angina helpt me niks voor de keelpijn. Meestal heb ik Orofar lidocaïne, maar ook dat helpt niks bij angina. Zullen zien... Straks ook op tijd bed in, want gisteren met de zoektocht naar meisje haar portemonneetje dat ze zo goed had opgeborgen was het weer laat geworden
Och zwijg me ervan Spikkel! Zoonlief heeft het auto'tje van Fisher Price voor z'n schatten. Maar daar lag het niet in, wel een ander geldbeugeltje gevonden daarin Onder de kussens van de bank 7 speldjes van meisje, 2 speldjes van mij en 1 gevonden. Maar nergens dat portemonneetje. Boven de kinderkamers ondersteboven gekeerd, badkamer doorzocht, niks te vinden. Meisje gevraagd waar ze het gedaan heeft: weggegooid! Grrr! Vanmorgen is mijn vader mee beginnen zoeken. Ineens schoot mij binnen dat ze vorige week al vanalles in dat tasje aan haar step gestoken had. Mijn vader kijkt: idd, daar stak het. En meisje heel fier: ikke portemonneetje bij Winnie the pooh gesteekt! Had zelfs mijn heel keukenkasten doorzocht, omdat ze daar regelmatig inzitten. Hun keukentje doorzocht, in het frietketeltje en het oventje, maar niks te vinden. En dan ben ik daar zo op gefixeerd dat ik het moet vinden