Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gelukkig! Weer een last van je schouders!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat fijn mamachantal!

@nijntje hahaha ik zie het al helemaal voor me hele huis op zn kop :p

hier ook wel eens hoor tegenwoordig weet ik bijna alle plekjes :p

@hier huishouden gedaan heerlijk.. nu lekker niksen.. alhoewel misschien nog ff dweilen maar dat weet ik nogniet..

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ken ook bijna alle plekjes, alleen had ik niet aan de step gedacht. Daar zit zo'n zakje met klitteband aan vast en vorige week stopte ze daar vanalles in. Maar heb haar dat portemonneetje er niet in zien steken. Had zelfs mijn vriendin een sms gestuurd, die was vrijdagavond nog op bezoek geweest en meisje had hele tijd naast de handtas gezeten. Of ze het daar niet ingestoken had ;) :D Maar het fijne is wel dat je zo op vanalles anders uitkomt ;) Waren van 1 spelletje nog 2 balletjes kwijt, die heb ik ondertussen ook terug :) Hoop papier weggedaan. Dus uiteindelijk heeft het wel nog wat opgebracht, de speurtocht :D

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha nijn wat een speurtocht!

Fijn mamachantal idd weer een last minder!

Jongste lijkt op te knappen, weer wat gespeeld en 1 biscuitje op. verder vertikt hij het te eten, hoeft van mij ook niet maar lijkt me er zo gammel van worden..
    naja hij drinkt tenminste goed en ligt nu lekker te slapen..

heb al cinuforc.e gehaald misschien haalt dat wat uit.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Beeb loopt volgens schema, werkte erg goed mee :)
    placenta lag wel stukje over mn baarmoedermond heen naar kon nog goed komen met groeien.
    hartje was goed, rechter kamer was wel wat kleiner maar dat hoorde zei ze
    Gelukkig volgende week vrijdag uitgebreide echo voor t hart
    Zit me toch niet helemaal lekker.
    Baarmoedermond was iets korter maar nog lang genoeg

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamachantal

kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. volg wk vrijdag even afwachten en aankaarten hoor!
    hopelijk trekt de placenta dan nog bij met groei, controleren ze toch nog wel weer?

jongste knapt gelukkig op tenminste dat lijkt zo ;)
    zit met tablet op schoot spelletjes te doen 38,9 toenstraks gelukkig geen 40 meer. hopelijk gaat vanacht goed.

beetje boullion heb k er in gekregen is hij ook wel vanaf opgeknapt gelukkig.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: gelukkig dat hij zich beter voelt! Is zo sneu als ze zo ziek zijn...

MamaChantal: placenta praevia? Dat kan idd bijtrekken. Ik heb het op 20w maar halverwege de 30w zat hij bij mij terug goed.
    En idd je twijfels gewoon uiten. Belangrijkste is dat jij gerust bent tijdens je zwangerschap.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    *klaagmodus aan*

Ben snotverkouden, mijn neus drupt hele tijd, keelpijn gaat beter, heb een duffe kop en kan mij niet concentreren... En ik wil heel zielig op de bank onder een dekentje liggen met wat chips en cola.

*klaagmodus uit*

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje ik zou het straks gewoon lekker doen.. Zielig zijn mag soms ;)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sta op dieet spikkel :D En er staat ook nog strijk te wachten, was ophangen. Zal toch nog een beetje actief moeten zijn :) Sowieso goed op tijd bed in.

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Beterschap nijn! ik zeg ook doen! de rest komt morgen wel weer hoor..

Jongste gelukkig opgeknapt weer ontdeugend en koortsvrij
    geen voorhoofdholte onsteking dus.. ;) kan nooit zo snel opknappen en hij is ook niet verkouden dus vind het maar vreemd..

naja blij dat t de goeie kant weer opgaat.

fijne avond!

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje hoe is het meid?

@hier Dochterlief snip verkouden. hoesten en klaagt over flinke pijn in dr buik arm meisje..ben benieuwd hoe ze morgen uit dr bed komt.
    Man naar een vriend ik lekker met een kop cappuchino op de bank met zp en zometeen gtst..

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Gelukkig maar dat hij beter is. Is zo zielig als ze zo ziek zijn...

Spikkel: Bij jou ook de microobjes in huis... Beterschap voor je meisje!

Hier nog steeds goed verkouden. Vandaag bij de apotheek maar wat pilletjes gaan halen. Die helpen gelukkig. Alleen is het hoesten nu erbij gekomen. Hoop alleen dat ik vannacht ga kunnen slapen, vorige nacht amper geslapen.
    Daarstraks is hier een kleine bom ontploft. Dus beeld zonder klank vanavond...

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuffel lieve meiden , ik ben er wel maar ben moe .
    En weinig zin lees alleen om bij te blijven.

Met mijn vader gaat het goed .
    En met ons ook verder weinig te melden .
    Mijn moeder was gister jarig erg gezellig , vader was na tijd erg moe.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Fijn dat je vader zich goed voelt, is voor jullie ook fijner dan als het de hele dag beroerd zou zijn

Hier nog steeds snotverkouden. Stem is ondertussen bijna weg, weer een beroerde nacht. Mede dankzij manlief die zoveel lawaai had toen hij kwam slapen en daarna nog zo lang op zijn mobiel heeft liggen tokkelen. En dat licht zorgt er dan voor dat ik niet in slaap geraak (voor mij moet het echt pikdonker zijn).
    Verder geen valentijn vieren hier, hadden sowieso niet echt plannen maar na gisteren heb ik er sowieso geen zin in.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hebben jullie ook zo'n lentegevoel? Hier een heerlijke 10 graden en afwisselend zon en wolken. Heb net bijna alle ramen beneden gewassen. Hoop zooi van de hond opgeruimd. Dadelijk nog met de kinderen het speelgoed wat opruimen en dan nog stofzuigen en verder dweilen.
    Manlief stond hier vanmiddag ineens met een giga orchidee. Had duidelijk iets goed te maken :) Vanavond dineren bij Mc Do met ons viertjes. Blijkbaar is er nu reclame voor de kids maskers, zitten ze al een week voor te zeuren. En een keertje wil ik toegeven, de vakantie is ook net begonnen. Is het in NL ook schoolvakantie?

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: hoe is het met je dochter?

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijn dat is wel lief van je man!

met dochter gaat het redelijk erg moe en stront verkouden.. hoest wat. dus dr is wl wat aan de gang bij dr maar niet heel heftig..

Vanmiddag koekjes gebakken en nu staat er een film op

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: ja maar rustig aan doen. Merk dat zoon lief zijn verkoudheid precies betert. Vandaag ook nog niks gedaan, wat gespeeld en tv kijken. Ook hier voor de kindjes een rustige dag.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    In het zonnetje is t wel lekker buiten :) heerlijk ♡
    Beterschap voor de zieke :(

Bij caylen is eindelijk zijn tand een stukje door ( er zit een streepje in zijn tandvlees als 'gat')
    Gister kno geweest en 1 april weer terug.
    Vanaf 1 jr geven ze pas buisjes.

Verder gaat t wel goed hier
    gister stad in geweest voor cadeau voor jaim
    2 broekjes sn shirt voor cay en voor jaim een shirt gehaald.
    Net ook weer stad in geweest, 2 broeken voor dr gehaald.
    kids hebben beide groei spurtje.
    Gelijk traktatie spul en fruit gehaald :)

Ben kapot dus lig lekker op de bank.

Deel Deze Pagina