Hier gister naar Ter appel geweest carnaval vieren erg leuk geweest. Tot dat er een ongeluk gebeurde , toen kwam er niks meer langs. Veel gelopen en goed vitamine D binnen gekregen heerlijk. Als het weer mee doet vandaag nog even naar het bos stukje lopen , dan hebben we ons beweging goed gehad vooral manlief .
Gezellig marnat! hier kleine man zn haar gekort want was echt lang en zag er niet uit, nu filmpje op voor de kids. Straks even lunchen en daarna weet ik he tnog niet..
Heb je het ongeluk niet gezien marnat? gezellig naar t bos Net mn was grotendeels gedaan en boven gestoft en gezogen. nu beneden nog even opruimen en stofzuigen en dan rondje fietsen denk even naar Viënna en daarna naar herten kamp. Caylen heeft nog nooit op de fiets gezeten dus ben benieuwd of hij het wat vind
Mamachantal: Nee niet gezien . Naar het bos word het niet het is grijs hier , Ben aan het opruimen beetje bij beetje weer wat weg gegooid .
Hier voormidda ook alles open gezet, was buiten gezet en hij is droog! En dat voor half februari Namiddag met mijn sm en kindjes naar de carnavalstoet geweest. Ze hebben weer heel wat snoep en chips en popcorn! Stonden in de zon, was echt heerlijk buiten!
Ik wil kwijt dat ik zoveel niet begrijp van mensen en zelfs de mensen om me heen maar dat ik er ook steeds beter mee leer omgaan...
Hoi Marnat he gelukkig heb je t niet gezien bah.. Lekker naar t bos. Mamachantal en? hoe vond hij t op de fiets? Nijn84 je was zelfs droog moet je nagaan haha hier ga ik woe denk ik ook de mannen weer knippen Spikkel heerlijk he deuren open heb je van die openslaande terrasdeuren? -- hier weinig bijzonders, kids naar school ml ligt nog in bed, die voelt zich niet zo happy/lekker en jullie weten hoe mannen dan zijn he.. haha verkouden, hoofdpijn hoop wel dat ie niet ziek word. heb net thee en crackers naar boven gebracht straks nog ff vit c bruistablet en uitgeperste sinaasappelen. flink vit c erin heb bij de action van die leuke grote kunstof bloempotten gezien. denk dat ik die zo nog ff ga ophalen zo leuk voor bij de veranda. straks bloemetjes erin fleurt de boel weer op. ' longfunctie gedaan afgelopen donderdag. was zo goed, dat ze mn klachten niet kon plaatsen, dus nu straks een belafspraak met de HA. fijne dag!
`@DAni haha ja dat ken ik ja haha. Dan zijn ze erg zielig soms nee heb geen openslaande terrasdeuren woon op een flat, maar zet dan altijd de achterdeur wagewijd open en alle ramen @hier dochterlief naar school, boodschapje gedaan gelijk nu ff niks.
Dani: Ai, dat is minder, een zieke man. Maar het kan erger... mijn zus is ook verkouden, de wereld is net niet vergaan Zaterdag gaat ze shoppen, maar vraag haar gisteren iets: nee, ben te ziek, ben er niet toe in staat. Om 's avonds sms te krijgen dat ze zich toch goed genoeg voelde om toch mee te gaan. Gelukkig maar dat die geen kinderen heeft! Vervelend dat ze niet vinden waar je klachten vandaan komen. Moet toch een oorzaak zijn. Hier nog steeds geen beterschap. Verkoudheid komt maar niet los, heel vervelend! Vanmorgen op het werk alles open gegooid, zo warm en was al zo aan't zweten. Thermometer geeft 35,2° aan maar twijfel of die wel werkt... Pilletje genomen voor mijn hoofdpijn, is nu weer beter, straks nieuwe neusspray halen bij de apotheek. Normaal mag je dat maar 5 dagen gebruiken, dan hoop ik dat het morgen toch beter is anders moet ik naar de ha. Slaap ook nog altijd zo slecht. Hier is het vakantie. Meisje wilde vandaag niet naar de onthaalmoeder: ikke sjooltje gaan! Ze kijkt er echt naar uit, ben benieuwd hoe het maandag gaat gaan... Meestal is het wel enthousiast maar als het dan eenmaal zover is. Wil ook nog een leuk geschenkje aan de onthaalmoeder geven, maar weet niet goed wat. Was aan een ontbijtbon aan't denken, maar weet niet goed van waar. Voor de kindjes bak ik mini cupcakes, ideale portie voor zo kleintjes. En hebben ze niet genoeg met 1 kunnen ze altijd bijnemen.
Jakkes! ik moet 11.25 naar de tandarts! (assistente) tandplak verwijderen en ik krijg uitleg over t flossen en met die ragertjes. mn tandvlees bloed zoooo snel heb dr geen zin in ..
Dat had ik nodig nijn dankje! haha nou ik heb t overleefd.. pff nu beetje zere mond belafspraak met de ha was prima, ze prees me met dat ik de medicatie voor mn longen zo goed gebruik anders had ik niet zo n mooie lonfunctie gehad. ze denkt dat de pijn klachten op mn borst toch van mn slokdarm en maag is. dus daar nu omeprazol voor 1 x dgs. voor een maand. kijken hoe het hiermee en daarna gaat. krijg ik na afbouwen en een maand weer klachten dan opnieuw langskomen en verder kijken Hoe is het nu bij jou nijn? knapt het nu een beetje op? of nog steeds zo snotterig en ziek? voor de gastouder is een bladcadeau oid ook wel leuk of je maakt een dienblaadje met 2 thee glazen koekjes en thee erbij je kunt dan met je meisje ook nog op bijv een houten dienblad leuk handjes verven enz succes! Spikkel ja idd snotter snotter zucht zucht.. t lijkt iets beter te gaan hij moet vanavond aan t werk.. ben benieuwd.. achterdeur en ramen open hier ook idd.. ben jaloers op mensen die van die gave terrasdeuren hebben die zo open kunnen ooooh we hebben een vreselijk koolmeesje hier in de boom! we hebben de muren laten isoleren en nu haalt dat koolmeesje het met zn snavel eruit t zijn van die witte vlokjes dan gaat ie in de boom zitten en laat ie alles vallen resultaat een witte tuin dmv vlokjes ik heb em al een paar x weggejaagd hij gaat maar door!!! zo irritant.. nu al 3 dgn als ie nu ging nestelen maar nee hoor.. hij vervuilt echt de boel!:x iemand tips? hier even genieten van de rust fijne middag
Dani: Heb een ontbijtbon gehaald. Ga nog een bedankkaartje maken, heel simpel, met een uitgesneden hartje en 'bedankt' erop gestempeld. Daarachter ga ik dan een stuk van een verftekening van meisje plakken (dat zie je dan door het hartje), maar niet helemaal vast zodat het voorste nog los kan en de tekening nog zichtbaar is. Ga het fototoestel ook meegeven, dan heb ik nog wat foto's van haar daar. 't Voelt toch raar hoor, het afscheid dat zo nadert... Fijn dat de tandarts alweer achter de rug is. Is nooit fijn he... ivm de vogel: Wij hebben hier de vogels die hondenharen oppikken en daarmee nesten maken. Tja, rare vogels Maar wel vervelend voor jullie van die bolletjes. Heb niet echt een idee wat je kan doen om dat te voorkomen. zuurtje: Succes meid!! Hier nog steeds aan't snotteren, maar kwam er gisteren achter dat de neusspray 4-5x per dag mag ipv 3... Dus gisteren 4x gespoten, goed geslapen, wel met hoofdpijn wakker geworden maar dadelijk sinutab genomen. Hoop dat ik vandaag ook met 1 doorkom. Alleen komt het slijm niet zo goed los. Heb nog altijd een schorre stem, mijn collega's zeggen dat het sexy klinkt aan de telefoon
Dat voor de zoveelste keer ben afgewezen voor een sollicitatie, ik er goed ziek van ben en door de hormonen zo goed al aan het janken ben. maar goed kids lopen hier rond dus laten we dat maar eventjes niet doen
Zuurtje succes Kimberly balen Whaha sexy nijntje Vanmiddag revalidatie arts geweest met jaim. Moeten naar Revalidatiecentrum om daar te kijken hoe ze ons/haar kunnen helpen. Moeten naar fysio, ergo therapeut, orthopedagoog, maatschappelijk werk en nog iemand geloof ik Daarna weer afspraak met de revalidatie arts en plan maken. Waarschijnlijk krijgt ze een dag en week schema wat ze kan / mag. Groep 4 worden waarschijnlijk halve dagen en rest thuis via laptop ofzo Ze kaan in kaart brengen waar ze moe van word en wat ze aan kan. Heftig, maar wel nodig Ook gaan hun nadenken over aanpassingen op school en thuis