Heftig mama chantal! Waarschijnlijk krijgen jullie zo wel gauw duidelijkheid Kimberly jee balen zeg! Zuurtje hoe ging je gesprek? Nijn oeeeeh een zwoele hese stem heb al gekeken maar aan t nestelen is hij niet.. hmm dan maar met een bezem wegjagen..
Ja ja, erg zwoel Oei, dan hoop ik niet dat hij alles eruit gaat pikken... Heb je geen kat? Of een hond? Die maken vogels nog al eens bang. Merk dat we amper vogels hebben als hond buiten zit. Hoewel die ze niks zou doen, zelfs een fazant bekijkt ze maar vanop een afstand. En dat terwijl ze een jachthond is
Gaat aardig, nog steeds harde buiken en pijn mn Rug vind ik ook niet zo lief meer fijn die bekken pijn.. beeb groeit goed gelukkig vrijdag mn guo in utrecht. Merk wel dat deze zws wat zwaarder is door caylen maar red me nog prima Gelukkig. Morgen jaim jarig 7 alweer
MamaChantal: Ik denk dat het idd niet te onderschatten is. Sowieso al je klachten die je de vorige keer al had en dan nog een kleintje in huis... Maar goed je rust nemen als je kan. En wat vandaag niet is, komt morgen wel. Flinke meid, 7 jaar al. Heb je feestje thuis?
Ja als ik tijd heb doe ik wat in huis, zo niet dan niet. Ml doet ook een hoop gelukkig. Zondag vieren we haar verjaardag thuis en kinder feestje andere x in monkey town (binnen speeltuin)
Ah ok, dat valt dan mee. En een feestje op verplaatsing is druk op het moment zelf maar je moet je huis niet op orde hebben, blijft niet zitten nadien met de poets ed. Goeie keuze. En de kindjes amuseren zich daar ook te pletter!
mamachantal jee daar komt nog heel wat op jullie af sollicitatie: ik sta weer op de werfreserve morgen nog eentje en ik heb net een advertentie geplaatst morgen of donderdag nog wat briefjes in de bus doen en dan is het afwachten of daar reactie op komt volgende week de interimkantoren nog maar eens afbellen of ze intussen al wat gezinnen hebben gevonden voor mij
Nijn nee heb geen hond of kat ik kan morgen wel de kinderen "los laten" hahah kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt chantal, fijn dat je man zo veel helpt en idd dan maar een dag niet schoonmaken, succes vrijdag en ik hoop dat jullie morgen toch een fijne dag hebben ondanks alles.. leuk kinderfeestje in monkeytown Jammer zuurtje hoop dat er toch vandaag of morgen te horen krijgt je hebt de baan!! succes! heb kids gedouched, nog ff lekker voor de tv hangen
wwjk: pff probeer een film op rtl8 te kijken. Erin Brokovich leuke film maar om het kwartier komt er een kwartier reclame.. ja zo kan ik ook een film tot 23:10 laten duren pff zo is t kijken geen bal aan.. (zo dat moest ik ff kwijt)
Dani: Hahaha, ja gewoon je kindjes loslaten Daarom neem ik tegenwoordig de dingen op en kijk er later naar. Kan ik de reclames doorspoelen. Zijn dat nu zo gewoon dat het wennen is als we weer iets 'live' kijken dat het niet gaat. Ik begin op te knappen, eindelijk! Nu begint meisje wat te kwakkelen, hoop niet dat ze ziek wordt!
Hee dames, ik leef ook nog Ik ben zooo blij in mijn nieuwe huis. Zelfs mijn dochter is al 2 x langs geweest. Hopelijk gaat ze nu weer iets vaker komen...maar je weet maar nooit met zo'n puber he. De tweede keer leek ze wel niet weg te willen gaan... het was met carnavalszondag. De optocht kwam hier langs en we hadden vrienden hier, die kwamen kijken, een gezellige boel. Het is heel druk geweest, afgelopen weken, ook heb ik bijna 4 weken fulltime gewerkt. Ik kan er as maandag weer gaan werken, hopelijk gaat de order goed en betekent dat meer werk voor mij. Het is hier in het dorp en ik kan binnen de schooltijden werken, zou ideaal zijn he... Dit grote huis is wel meer werk, maar ik doe het graag... Mijn sm is eindelijk ( na 4 weken !!) weer naar huis...rust in de tent Ik heb natuurlijk weer vanalles gemist hier.. een sexy klinkende nijn. Ik hoop dat je alweer wat opgeknapt bent.. Ook Dani kampte met een ziek kindje, he. Beterschap... @MammaChantal, gefeliciteerd met Jaim!! 7 jaar al, waar blijft de tijd he... Ik kan het niet terugvinden, maar er zijn ontwikkelingen wat betreft Jaim? Betekent dat , dat ze iets gevonden hebben? Super dat alles goed is met je beebje, wanneer is die uitgebreide echo? Probeer je niet teveel zorgen te maken ( ja, gemakkelijk gezegd, ik weet het..) @Zuurtje, hoe was je sollicitatiegesprek? En vanmiddag nog 1, succes. Je hebt in elk geval veel gesprekken. Ik heb er in het afgelopen jaar 3 ofzo gehad... @Marnat, fijn dat je vader zich goed voelt. Hoe gaat het verder met hem? Wat zijn de vooruitzichten? Ik hoop dat het goed blijft gaan, sterkte in elk geval... Zo, ik ga me weer met mijn zoontje bezighouden, die heeft vakantie...eens ff wat gaan verzinnen, wat we kunnen doen Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
pluisje: 't is nog steeds een sexy klinkende nijn, dus je kan me altijd bellen Wat leuk van je dochter he. Misschien had ze de rustperiode idd nodig om te beseffen hoeveel je om haar geeft. Is er nu al iets uitgesproken in het co-ouderschap? En wat fijn dat je zoveel hebt kunnen werken. is toch dat alweer en helemaal mooi meegenomen als het onder de schooluren is. Maar dan is het thuis idd een stuk drukker. Zeker als je juist verhuisd bent en alles nog een plekje aan't geven bent. MamaChantal: Een hele gelukkige verjaardag voor Jaim!!
Misschien een nieuwe carrière in de 06 business?? zo'n sexy stem moet je natuurlijk wel uitbuiten he haha Er is nog niks uitgesproken over co-ouderschap, ik heb helemaal geen contact met mijn ex. Als ik hem tegen kom, gaat hij de andere kant op...heel sneu.. Ik vind het wel vreemd, dat hij in december een brief van zijn advocaat stuurde, met een aantal voorwaarden van hem, om haar over te laten schrijven. Ik heb geantwoord, dat ik, als dochterlief dat echt wilde, niks in de weg zou leggen om haar bij hen in te laten schrijven. En dat het verder bij hem ligt om haar bij hem in te laten schrijven. Dat moet hij via de rechter aanvragen, ik nam aan dat zijn advocaat daar wel van op de hoogte zou zijn... Ik heb sindsdien niks meer erover gehoord en ik begin het idee te krijgen, dat ze er niet zo'n haast bij maken... Ik had afgelopen week haar mentor aan de telefoon en het gaat op school redelijk met haar. Ze oogt rustiger en zegt tegen haar mentor, dat ze haar best gaat doen om over te gaan. Dochter vertelde me zondag, dat ze al 2 onvoldoendes had opgehaald. Dus daar ben ik wel blij mee. Dat heb ik haar mentor ook gezegd, dat ik blij ben dat het goed gaat en dat dat ook precies was, wat ik hiermee wilde bereiken, al deed het me vreselijk pijn om haar lost te laten...en om niet aan haar te trekken ( dat wilde ik ten alle tijden voorkomen, al dacht mijn ex ws, dat ik dat wel ging doen) Ik denk dat hij verbaasd is, dat ik het belang van mijn dochter voorop stel ( al is dat voor mij altijd zo geweest) Aangezien hij me in december nog uitmaakte voor incompetente, egoïstische moeder... Ik weet niet of ik verteld heb, dat ik een kaartje tussen haar sportkleren heb gestopt, waarin staat, dat ik haar mis en dat ik elke minuut van de dag aan haar denk... Ik hoop, dat ze het gelezen heeft en zich ooit realiseert, dat ik het niet zo slecht met haar voor had... Maar er gloort weer hoop aan de horizon he... Pluisje
pluisje fijn m te lezen dat je dochter al is langsgeweest sollicitatie heb een formuler met gegevens n moeten vullen en ik hoor binnenkort of ik voor een 2e gesprek mag komen en een proef van 3u (poetsen) de kids gaan voor het eerst alleen een cake bakken (citroen) ik zal wel een oogje in het zeil houden, benieuwd wat ze er van maken
Hahaha, denk dat ik niet rendabel ben voor die 5 dagen dat ik een sexy stem heb Het is wel al een goed teken als het beter gaat op school en dat de mentor haar al rustiger vindt. Dan zal ze waarschijnlijk ook wel innerlijke rust gevonden hebben. En idd, misschien dat dat kaartje haar aan't denken heeft gezet. Ik voel dat je nog erg voorzichtig bent, zou ik ook zijn na zo'n heftige periode. Maar geniet alvast van elk moment dat ze in huis is en uit zichzelf komt. Misschien ziet ze het nieuwe huis als een nieuwe start met een coole feestzolder... Je doet het super goed! x En wat een rare ex heb je toch he. Ach, zoals we al eerder schreven: zegt meer over hem dan over jou. Als hij recht in zijn schoenen stond, ging hij jou niet uit de weg. zuurtje: Oh ik zou mijn hart hebben vastgehouden, alleen cake bakken Maar zo krijgen ze wat verantwoordelijkheid ook he. Moet zeggen dat zoonlief nog niet goed afgewogen krijgt (normaal op zijn leeftijd) maar mixen doet hij super goed. Echt tot een mooi heel licht beslag. Alleen met de cacao erin had hij per ongeluk de mixer op turbo stand gezet toen ik hem op 1 had gezet (is zo'n extra 'turbo'knopje bij de handvat), was het feest! Een grote bruine stofwolk steeg op vanuit de kom Ach ja, kast afgeveegd en 't was weer in orde Ik ga straks ook nog bakken. Moet nog zien of het met kindjes is of als ze in bed liggen. Want ze moeten ook nog in bad. Kapster komt om 17.30u aan huis, ben heel benieuwd! Hopelijk derde keer goeie keer, want met de vorige 2 had ik geen goeie ervaringen. Fingers crossed!!
Pluis! wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat, sm weg, lekker werken en je dochter langs geweest! super joh, wel raar van je ex.. fijn dat je dochter het ook beter doet op school en rustiger oogt.. mamachantal van harte gefeliciteerd met Jaim! Nijn haha 06 stem fijn dat je opknapt nu je dochter nog. schijnen 6 virusjes te heersen.. bah hier is ml nog erg vekouden en flink hoesten wel aan t werk vanacht de jongens zijn ook snot verkouden en ik hoest wat hoop dat ze mij niet meer aansteken.. Zuurtje en? lekkere cake geworden? rommel zeker hahaha of viel t mee? Spannend of je op 2e gesprek mag komen. Marnat *zwaai* gaat t weer een beetje? jongste was 2 x nat vandaag.. pff zo blijf ik wassen (broek plassen) hij gaat echt te laat het interesseert hem niks.. zelfs beloning met stickers en vliegtuig(planes) beloven helpt niet meer..
Goeiemorgen dames, @Nijn, ja ik ben erg voorzichtig wat betreft mijn dochter. Mijn ervaring is met haar, 1 stap vooruit, 3 terug.... Ik durf ook bijna niet te geloven in een goede afloop, maar ik hoop er heel erg op.. Laat jij je zoon al mixen?? Dat vind ik heel moedig.. Ik ben misschien een zeikerd, wat dat betreft, maar ik zie dan meteen handjes ertussen komen met alle gruwelijke beelden erbij... De troep heb ik minder moeite mee, die ruim ik wel op. Maar als ik aan het mixen ben, moeten mijn kinderen op afstand blijven... @Zuurtje, ik ben nu ook wel benieuwd naar het eindresultaat En naar het resultaat van je sollicitatie Ik duim... @Dani, ik herken de periode maar al te goed. Hier was zoontje ook vaak te lui om naar de wc te gaan ( spelen, dus geen zin om te gaan en het interesseerde hem ook niet) Ook hier hielp niks, belonen, straffen, niks had effect... Ik ben dus maar kalm gebleven en heb veel gewassen. Vaak blijven vragen of hij moest plassen en uiteindelijk viel opeens het kwartje bij hem... Hij was dan ook al bijna 4, voordat hij "droog" was overdag. Snachts is hij nog altijd niet droog .. het is eerst zaak, dat hij in zijn eigen bed blijft en dat gaat vrij goed nu Hij is heel blij met zijn nieuwe kamer en heeft vanaf we hier wonen, bijna alle nachten door geslapen. Nu mijn vriend ochtenddienst heeft en hij om 5 uur opstaat, heb ik met zoontje afgesproken, dat hij daarna bij mij mag komen liggen... Hopelijk gaat dat nu ook goed komen he.. Zo, nu weer ff wat strijken en dan naar buiten met zoontje Iedereen een fijne dag Pluisje