pluisje: Ja, ik laat hem alleen mixen maar sta er meestal wel gewoon langs. Om de kom vast te houden Met de cacaowolk stond manlief erbij. Vaak houdt hij de mixer ook met 2 handjes vast en hij weet ook dat als hij goed gemixt heeft dat hij de kloppers mag aflikken. Hij is dat vrij jong beginnen doen, rond 2,5 jaar ongeveer. Meisje begint ook al aardig, maar daar moet ik nog mee de mixer vasthouden. Moet zeggen dat ik er nog nooit over nagedacht heb dat de handjes tussen de kloppers kunnen komen. Maar ofwel is het en de kom en de mixer vast, ofwel de mixer met 2 handjes. Wat gaat het goed met slapen met je zoontje! Verhuizen heeft precies een hele positieve invloed gehad op je gezin. Dani: Amai, 6 virusjes! Meisje had gisterenavond 38.3 toen ze ging slapen. Anderhalf uur later koorts gaan nemen: 38.4. Was al blij dat het niet erg omhoog ging maar ze voelde zo warm. Ze zei ook dat haar keeltje pijn deed, dus heb ik ze om 23u toch pcm gegeven en ingesmeerd met luuf. Vanmorgen was het 36.1 toen ze net uit bed kwam. Hier is meisje vandaag vol goede moed naar de onthaalmoeder vertrokken, haar laatste dagje daar Ga haar toch missen hoor, zo'n lieve vrouw! Heb het foto toestel ook meegegeven in de hoop nog een paar foto's van de laatste dag te hebben. Gaan zeker nog eens op bezoek gaan. Onthaalmoeder had vanmorgen al wat tranen, hoop dat ik me kan inhouden vanavond Vind het vandaag moeilijker om afscheid te nemen dan haar start op school maandag. Ze kijkt daar ook naar uit. Oh en hoe gelukkig kan je zijn met een goed geknipte coupe? Ben super gelukkig! Eindelijk mijn haar nog eens zoals ze zou moeten zijn. Eindelijk terug een goeie kapster gevonden! En niet duur, 29 voor mij en meisje samen. En dan heeft meisje ook een heel stuk van haar haren af, die heeft terug zo'n lief carrétje Haar haartjes ogen nu ook veel dikker. Maar ze had ook erg veel jonge haartjes en die waren uiteraard nog niet zo lang als het langste dat ze had.
Dani: Ging het niet goed met mij? ik weet van niks . Pluis: Fijn te lezen dat het huis bevalt en jij je goed voelt ,mooier nog je dochter langs geweest is. Wat mijn vader betreft gaat het goed [ dat zegt ie] volgens mijn manlief was die wel misselijk geweest had vader vertelt . Nu heeft ie weer een nachtje gelegen de kleine leek goed hoe de grote chemo is geweest horen we nog . Zusje haalt vader weer op nu .
Goedemorgen dames @Pluisje wat goed! Fijn dat het zo bevalt in jullie nieuwe huisje. @Dani Oef das lastig, idd misschien gewoon vaker vragen of hij moet en geduldig blijven wassen.. @Nijntje was het de kinderen gelukt om te bakken? Ik heb gisteren koekjes gebakken zijn ze zo gek op hier.. @hier gaat het goed, de kinderen kwakkelen wel wat, zijn erg verkouden en de jongste heeft s'avonds flinke koorts. Dochter klaagt over oorpijn en buikpijn.. Dus ben benieuwd.Bijna vakantie.. jeeah. haha.
Marnat: Fijn dat het goed gaat. Is toch een hele opluchting. Jammer van de misselijkheid, maar in het zh kunnen ze wel dadelijk iets geven. Moet hij lang chemo krijgen? Spikkel: Ik heb gisterenavond alleen gebakken. Meisje wilde weer niet eten, en met de kapster die kwam was het zo laat en tijd om te douchen en bed in te gaan. Maar 't is wel gelukt Bij jou ook al zo'n gekwakkel... Dat het maar snel lente wordt! Zal iedereen goed doen. Wanneer is het bij jullie vakantie?
hier is het vanaf morgen vakantie een week heerlijk! Morgne hebben ze optrden op school waar de ouders bij mogen zijn Lekkere tijd 11.00.. pfft daarna mogen ze mee naar huis.. en dan vakantie!
haai meiden het bakken is heel goed gelukt manlief e ik hebben al geproefd en het i voor herhaling vatbaar ik stond er gewoon bij toen de kids aan het mixen waren enzo dus helemaal alleen was het niet als ik eraan denk zal ik een foto maken en plaatsen va de cake die over is na onze proeverij gisteren nijntje fijn dat de thuiskapster je bevallen is en je tevreden bent goei mensen bijhouden zeggen ze hier marnat fijn dat je vader niet al te veel last heeft van de chemo, hopelijk werkt de grote ook goed hier heeft de oudste dochter nu sinds 2 nachten een plaswekker (ze was 's nachts nog altijd niet droog en ze wordt 7 volgende maand) de eerste 2 nachten moest ik haar enkele keren wakker maken en vanaf vandaag maar 1 keertje voor we gaan slapen en dan moet ze het zelf doen de afgelopen 2 nachten is ze droog gebleven en ben dus benieuwd hoe de volgende nachten gaan verlopen
Spikkel Wat leuk zo'n optreden op school! En dan heerlijk vakantie. Zuurtje Wat fijn dat ze de afgelopen nachten droog is gebleven. Wat ik kwijt wil, goh wat niet. Zal jullie et hele verhaal besparen. Maar wat ik wel echt even kwijt wil is dat ik heel blij ben dat ik hele lieve mensen om mij heen heb, die ons door deze moeilijke periode heen helpen. Ze willen met alles wel helpen en zijn allemaal heel vriendelijk, maakt het voor mij ook wat makkelijk dat ik net verhuisd ben. Ben niet zomaar verhuisd maar 'plotseling' naar de VS. Had al een toezegging op een K-1 visum maar we zouden eerst wachtte tot maart, door omstandigheden zou dat later worden na mijn bevalling. Maar door een heftige gebeurtenis ben ik dus half over kop verhuisd. Morgen staat er hopelijk de laatste heftige gebeurtenis is op de planning; mijn prematuur zoontje word aan zijn hart geopereerd.. Vind het ook zo fijn om hier op het forum zonder voor oordelen mijn verhaal kwijt te kunnen. Zijn echt hele lieve manen hier. Wij voor opmerkingen en vooroordelen wij soms naar ons Hoff geslingerd hebben gekregen, echt niet leuk. En dan ook door mensen waarvan je het niet verwacht. En dan zeggen ze ook nog ja maar ik mag toch wel een mening geven. Ja natuurlijk mag dat, maar als iemand in een heftige periode zit dan zit diegene er niet altijd op te wachten. Wij hebben ook gedaan wat ons het beste leek en wij proberen ook heel hard om het zo goed mogelijk te doen. Wij staan open voor alle suggesties maar dan moeten mensen dat soms wel iets anders brengen. Hier op het forum is het ook zo fijn dat als ik het niet wil horen of het is te confronterend druk ik het weg en klaar. Als er vragen zijn die ik niet wil beantwoorden doe ik dat niet. Wij hebben dus door de boven genoemde reden besloten het niet op Facebook, Social media of op welke manier dan ook met de buitenwereld te gaan delen. We weten dag de meeste mensen het goed bedoelen maar we willen niet constand gebeld worden om wéér het hele verhaal te moeten doen. Of de opmerkingen.. We hebben familie en dichtbij staande vrienden het wel allemaal verteld. We hebben verteld dat wij alleen willen zijn als we in het ziekenhuis wachten tot ze klaar zijn, en we zijn onbereikbaar. Ook voor ouders ook. Als we nieuws hebben en we zijn er aan toe indie te delen dan nemen we wel contact op.
Nijn : Geen idee geloof woensdag 1 of meer en dan ook bestraling zo als ik begrijp van vader . Net aan de telefoon gehad hij klonk goed , hielp mijn moeder met koken zij die en voelde zich goed. Mijn zusje gaat woensdag met ze mee en dan hoeren we wel weer van hoe en wat. Ga van weekend even naar ze toe . Ow en manlief word eindelijk wel geholpen aan het scheef schotje in de neus. Door de spray s word het allemaal er niet beter op , daarom nu deze keus. Wanneer het gebeurt geen idee hopen dat de spray s niet meer hoeven .
Hoi Marnat oh ik dacht dat je er ff doorheen zat wbt je vader enz, Pluisje jongste hier was droog t gaat ook sommige dagen prima maar hij kan dr ook geen zin in hebben en 2 A 3 x per dag nat zijn.. snachts ook nog niet, maar hij zit dan ook net een paar weken op school komt vanzelf. heeft bij Jar ook langer geduurd. Nijn hoe is het gegaan bij de onthaal moeder? heeft je dochter nog een leuke dag gehad? en jij kon je t droog houden? jammer van de sexy stem haha Zuurtje gelukkig maar dat het bakken goed is gegaan! Jar heeft net een inhaal zwemles gehad is er moe van haha ga ze lekker douchen en ik bed stoppen morgen laatste ochtendje naar school en dan lekker vakantie! fijne avond!
dit was de cake alleen de oudste dochter vond hem niet lekker want ze houd niet zo van zuur zegt ze (hoewel deze niet erg zuur was door de suiker erin en de siroop van citroensap en suiker)
zuurtje: Hmmm, ziet er lekker uit! Dani: Het werd vochtig maar meisje deed vrij snel haar jas aan en stond aan de deur Onthaalmoeder had het heel moeilijk, is toch steeds weer afscheid nemen. Heb al gezegd dat we in de paasvakantie zeker binnen springen. En moest maandag zeker bellen zei ze Eens even kijken, ze heeft ook facetime, dan kan ze meisje zelf zien WWJK: Ik ben afgesloten van zp op het werk... Van het ene op het andere moment kreeg ik de 'baracuda' foutmelding. Krijgen we bij elke verboden site. Grr, niet leuk
Oh jee nijn betrapt! hahaha balen zeg dat je op je werk er niet meer op kan.. Afscheid nemen is altijd lastig, je kunt nog eens koffie doen bij elkaar toch? Mooie cake zuurtje!
Ach ja, dan maar via mobiel Is wel niet zo handig maar ach.. Ja gaan sowieso in de paasvakantie op bezoek. Het voelt toch raar, is zo definitief precies. Maar ja, het ene hoofdstuk is afgesloten, maandag start het hoofdstuk school. En de onthaalmoeder en haar man zeiden gisteren ook allebei dat ze er klaar voor is. Ze had blijkbaar ook vanalles over het klasje verteld
Goeiemorgen dames, Ik krijg opeens vreselijke zin in cake hihi. Ziet er lekker uit, zuurtje. Maar citroen is ook niet mijn favoriete ingrediënt, dus ik snap je dochter wel een beetje hoor @Nijn, betrapt op je werk, bij het kijken van "foute" sites, oei ik wist niet dat zp zo'n slechte naam had Ach ja, dan moet het maar stiekem of thuis he ze nemen je ook alle fun af tegenwoordig Ik kan me voorstellen dat het afscheid best lastig was. Het is weer het einde van het ene en het begin van het andere. Ikzelf heb sowieso best moeite met verandering en afscheid nemen ben ik helemaal niet goed in... partir c'est mourir une peu he... Ik hoop dat je dochter het heel leuk gaat hebben op school, as maandag? Gisteren was mijn dochter weer hier, een vriendje van haar wilde de oude telefoon kopen van mijn vriend. Ze deed vrij normaal en relaxed, ik ben vooral blij dat ik haar weer af en toe gewoon zie Vanavond komen ze de telefoon ophalen, dus dan is ze weer ff hier thuis.. Ik ga nu zo mijn moeder ophalen, ze komt me helpen met nog wat dingen hier Iedereen een fijne dag Pluisje
Nijn dus ze gaat met 2 en half jr al naar school? of is dat meer peuterspeel zaal dan? Pluisje fijn zeg dat je je dochter af en toe ziet! succes vandaag ik moet poetsen haha nog weinig zin
@nijn altijd lastig! pluisje fijn dat je dr toch weer ziet :d @dani haha ik ken het.. @hier een ren en vlieg dag,zometeen naar school want dochterlief gaat optreden, daarna naar huis en vervolgens om 12 uur weer bijschool staan om dr op te halen.. vanmiddg gaat zenaar mn moeder. voor een nachtje.. tussendoor nog boodschappen doen en het huishouden.
zo jij bent druk! haha zo n dag had ik gister succes! Ik heb zowaar boodschappen gedaan, de vissen schoongemaakt een was aangezet en de keuken gepoetst.. nu de rest nog oh ja en spullen inpakken en de auto uitzuigen.. ach ik heb morgen ook nog
zo hehe ik zit.. Optreden was leuk! leuk gedaan ook. Jongste viel opschoot in slaap maarja die is dan ook echtniet lekker, Gelukkig is mn man vroeg klaar en wou de boodschappen mee nemen.. ik hoefde er maar een paar te halen hij de grote echt super fijn! net gelunchd. dus nu kroelen met de jongste en de oudste klaarmaken om naar oma te gaan..