Dani: hier idd op 2,5 jaar naar school. Ze gaat nu naar het instapklasje. Gewoon meedraaien met de eerste kleuterklas en voorlopig ook maar halve dagen. Ze hebben in de instapklas ook geen einddoelen. Bij de eerste kleuterklas is dat op het einde van het schooljaar bijv. Een puzzel van 16 stukken maken. Spikkel: ah wat lief van je man! Zuurtje: wat balen zeg! Ik dacht dat ze zoveel poetshulpen zochten? De moed niet opgeven meid... Hier namiddag naar de film van spongebob geweest met zoonlief. Heb de hele vakantie moeten werken dus een verrassing mocht dan wel Eerste deel vond ik niet mooi, tweede deel wel. Zoonlief vond alles mooi, als hij gelukkig is ben ik het ook
Oooh wat genieten, de mijne was alweer om 6 uur op Is af en toe wel eens lekker he, dat je ff rustig kan zitten en wakker worden, zonder meteen "mamma" te moeten zijn @zuurtje, jammer, dat je niet aangenomen bent, maar idd geef niet op. Ook voor jou komt er wel weer een baan... Ik heb wel al meer dan 100 afwijzingen gehad en vaak niet eens antwoord op sollicitaties, jij hebt al flink wat gesprekken gehad. Het komt vast goed... Ik mag vanaf mandag weer 3 dagen werken bij het bedrijf waar ik afgelopen weken gewerkt heb. Ze hebben ws een nieuwe order binnengehaald, dus er is hoop... Gisteren is mijn dochter (alweer) geweest. Met een vriendje, die de telefoon kwam halen. Toen deze overhandigd was, vroeg ze hem, of hij nog ff wilde blijven... Ze plofte als vanouds op de bank en zetten een andere zender op haha. Daarna liet ze subtiel vallen, dat ze alleen maar een boterham had gegeten ( wetend dat ik meteen zou vragen of ze iets wil) Ik heb dan ook maar een pizza in de oven gedaan voor haar, het arme kind. Het voelde wel lekker om eens de "leuke mamma" uit te kunnen hangen. opvoeden doen zij nu maar haha. Ik hoop dat ze snel weer eens komt.. Het slechte nieuws is, dat mijn vriend geen contract krijgt op zijn werk. Zijn directe baas kon geen goede reden geven, maar het kwam erop neer, dat hij zich aan mijn vriend ergert, dus moet hij weg... Deze meneer heeft al vele mensen ontslagen daar ( ook veel goede volgens mijn vriend) en duidelijk vriendjes naar voren geschoven... bah Hij kan misschien bij zijn oude werkgever weer aan de slag, maar dat is hooguit voor 2 jaar. Maar dat is beter dan niks he. Het is nog niet helemaal zeker, maar hij leek enthousiast dat hij weer beschikbaar was. Vanaf volgende week heeft mijn vriend dan een weekje vrij, omdat hij nog heel veel vrije uren heeft. Bijna nooit vrij genomen, nooit ziek geweest en toch niet goed genoeg... terwijl anderen steeds ziek waren, vaak te laat kwamen en de kantjes er vanaf liepen... vreemd. Ook is meer dan 80% Pool. Ik heb niks tegen de mensen, maar het is gewoon oneerlijk... Zo *klaagmodus uit* Ik ga me maar eens aankleden hihi zit nog in pyjama Iedereen een fijn weekend Pluisje
Pluisje: vooral het vanzelf wakker worden ipv 'mama' wekker is heerlijk Boodschappen zijn al binnen, heerlijk samen aan't ontbijten. En wat leuk, dat je dochter zo bleef hangen Denk dat je hart een vreugdesprongetje maakte, niet? Geniet ervan meid. Fijn dat ze uit zichzelf zo komt. Ze zal vast zien dat het bij haar vader ook niet altijd rozengeur en manenschijn is Jammer van je vriend. Een contract van 2 jaar is al mooi, toch weer 2 jaar zekerheid. Ondertussen kan hij rustig verder zoeken.
Ja, nijn, ik ben heel erg blij. Nu is ze namelijk alweer hier. Ze stond een uur geleden voor de deur met 2 vrienden. de ketting was van haar fiets... zegt ze. Ze moet dus ff op mijn vriend wachten, zodat hij die erop kan doen. Nu zijn ze met mijn zoontje verstoppertje aan het doen Dat kan wel goed in dit huis Ik denk dat we een beetje haast gaan maken met het opknappen van haar kamer... Pluisje
Ja he, ik ben in lange tijd niet meer zo blij geweest. Hopelijk is het niet van voorbijgaande aard... ze maakt nog altijd geen aanstalten om weg te gaan Pluisje
@pluisje wat fijn! t lijkt eropo dat je dochter je toch wel erg mist Wel balen van het contract!! @hier kleine man flink ziek hoge koorts, hoesten verkouden kruipt de hele tijd tegen me aan en wijkt niet van me zijde af, dus lekker veel knuffelen. Dochter komt vanavond thuis om morgen weer opgehaald teworden haha.
Heerlijk pluisje! Geniet ervan! En je zoontje zal ook blij zijn van positieve aandacht van zijn grote zus. Spikkel: beterschap voor je mannetje! Hier plop op tv, mama aan't strijken. Eens wat inhalen wat ik achter lag met ziek te zijn geweest...
Breekt weer even in: Pluisje super dat je even een fijn moment had met je dochter. Hopelijk is het het begin van een nieuwe start.
Thnx lieverd, wat heerlijk en spannend dat je weer zwanger bent... ik wens jou en je man een fijne tijd en een mooie baby... Pluisje
Beterschap voor je kleine man, arme schat ... Waar gaat je dochter weer naartoe? Is al een echte "jatser" zoals wij dat hier zeggen Ik bedoel dus dat ze graag eropuit gaat he. Des te meer tijd heb jij voor je arme mannetje. Verwen hem maar flink (goh ik weet opeens waarom mannen zo'n kinderen zijn als ze ziek zijn... ) Knuffel Pluisje
ze gaat morgen naar haar andere opa en oma, Ja ze is gek op logeren.. Zodra ze mag en kan gaat ze haha.. Tijd voor de kleine man is inderdaad wel lekker.. hij is echt flink beroerd..
Micchan: Wat ziet mijn oog en las ik vanmiddag ? Gefeliciteerd en mijn duimen rollen voor een gezond en voldragen beeb . Hier alles goed ook met vader gaat ie goed moe maar verder gaat het zegt ie zelf. Gister geweest en zag idd wel dat ie moe is . Zo meteen voce kids kijken en bank hangen . Knuf voor de geen die het kan gebruiken.