Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik gisteren op een advertentie in de koopjeskrant had gereageerd op iemand die een interieurverzorgster zoekt
    nu stuurde die persoon een antwoord terug en wat blijkt? die persoon woont in dezelfde straat 2 huizen (appartementsblokken) verder dan mij
    hoe leuk zou dat zijn?

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hallo Dames

We zijn weer terug van een heerlijke midweek, was erg leuk ontspannen en gezellig ;)
    Ik spring er hier weer in haha
    Jongste zat op terug weg bij opa en oma in heeft 2 x gekotst. is niet helemaal fit. ook last van zn oor. in Duitsland al druppels voor gehaald.. kwam na t zwemmen hij is heel erg moe ook. kijken t ff aan tot na het weekend..

waterpokken begint meestal op buik en rug maar kan ook in t gezicht enz.

krentenbaard zijn vaak meer korstjes bij en rondom de mond. heeeeeel besmettelijk!!
    Beterschap!

Zuurtje dat zou mooi zijn zo vlakbij!

" de rest zwaai! fijne dag!
    ik ga wassen en opruimen ;)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani heerlijk meid!

@hier nou bij de dokter geweest alleen een droge huid :s dr oortje was iets rood. maar verder niet. Kind is hartstikke moe, jammert de hele dag, huilt om de haverklap, dus die is echt niet in orde maar goed. ik kijk het nog ff aan en dan zien we het wel.. k weet het nou ook niet zo goed..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hmm spikkel lastig he misschien toch virus / griepje?

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Arrgghhh ik ben ongeduldig, mijn tattoo-ontwerp zou afgelopen zaterdag al klaar zijn, maar heb nog steeds niets, hij zou gister gemaild worden... Ik kan niet wáááchten...!

Morgen maar eens bellen, denk ik zo?

Liefs,

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani ja ik denk het.. ze lag om 5 uur te slapen op de bank, hebben dr om 6 uur wakker gemaakt om te eten maar dat wou t arme meisje niet, ze wou gelijk naar bed, dus dat maar gedaan..

@ana arggh dat is frustrerend..

@hier kinderen op bed.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Als ze maar drinkt spikkel, hoop dat ze gauw opknapt!
    hier lagen ze er ook ron 20:15 in

nu aan de ouzo hmm ;)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: wat sneu, misschien idd dan griep? Hou ze maar goed in de gaten. Eventueel vannacht nog koorts checken. Beterschap, ook voor je mannetje.

Dani: ah welkom terug :) Batterijtjes weer opgeladen ;)

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hey meiden zwaai zwaai
    Ik ben niet zoveel actief, er is veel gaande. M'n schoonvader heeft lymfeklier kanker... Vrijdag krijgen we de uitslag van een biopt.
    En ik kom net uit het ziekenhuis, heb vandaag een miskraam gehad.
    Het gaat dus niet zo lekker hier.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mitsy och meis dikke knuffel.. Wat heftig Sterkte meid!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy: Dikke knuffel daar veel sterkte komende tijd.

Spikkel: Dikke knuf voor je kleine meid , hoe gaat het nu.

Hier gaat het goed met ons , we wandelen veel en genieten van de mooie weer dagen.
    Met mijn vader gaat het redelijk gister was die niet lekker , ze waren even weg geweest en dat deed de das om.
    Hij was moe en wou daar niet aan toe geven , dan slaap ik s nachts niet roept ie dan.
    Toen zij ik tegen hem je moet wel toe geven je lichaam is anders nu en dat is moeilijk maar meer al dit kan het niet .
    Hij zag er naar ons idee ook niet als mijn vader uit , kon nu wel zien dat ie ziek is.
    Hopen dat het een dip is , want leek allemaal zo mooi te gaan .

We hebben voor de komende 5 week schema gehaald om samen met zusje te kijken wie vader rijd tijdens de bestralingen .
    Elke dag moet ie er heen ook op mijn verjaardag [ die ik niet vier op die dag ] Maar even zien hoe en wat we doen dan .

Kids weer gezien gister erg gezellig geweest knuffelen met elkaar.
    Volgende week vrijdag komen ze slapen word weer feest hihi.

De was draait hier en verder beetje boodschappen doen .
    We gaan zelf groente soep maken , heerlijk , moet dan alleen nog soep groente halen daar voor.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mitsy ah nee meis dikke knuffel en heel erg veel sterkte de komende tijd! zit jullie niet mee.. :(

Nijn84 dank je! ja :) weer heerlijk opgeladen fijn tijd voor elkaar en de kids gehad. was ik zo aan toe!
    maandag ook nog vrij en dinsdag weer vol aan de bak met 3 oppaskids!

Spikkel hoe is het nu?

Marnat geniet van t mooie weer en de soep!

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani nog steeds wat huilerig, vlekken in dr gezicht worden er meer en er komen toch echt gele korsten op.. dus ff aankijken en anders volgende week maar weer terug..

@Marnat geniet ervan meid!

@hier vanavond avondje weg met mn man heerlijk! heeft hij speciaal voor mij geregeld de schat.. We gaan naar 50 tinten grijs :d Wiehoee haha.. Komen vrienden oppassen.. zo lief!

Iedereen fijne avond!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijne avond spikkel!

Marnat: hij gaat idd goed naar zijn lichaam moeten luisteren. Sterkte!

Wwjk: onze vaatwasser is stuk :( Programma wast niet meer, water gaat niet weg. Al wat op internet gezocht. Heb nu een hoop soda aan het machine ingekapt en opnieuw opgezet. Helpt het niet, dan moeten we sowieso de technieker bellen. Dik balen!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh spikkel geniet ervan! en laat je weten hoe de film was! ;) ik wil er ook graag nog heen heb de 3 boeken ook gelezen.

hmm raar dat er gelige korsten op komen.. niet gewoon uitslag dus..

Ah nee nijn balen!!! hopelijk hept de soda

Hier niks bijzonders ga de kids naar bed brengen die zijn niet gezellig meer hahaha
    weer een avondje bankhangen met manlief :)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Soda erin gedaan, programma opgezet. Na 10 min open getrokken: amper water erin ;) Spoelprogramma opgezet, amper water. Dan terug open getrokken en de sproeiarmen eruit gehaald. Onderste zat beetje vol, bovenste was heel proper. Opnieuw dichtgedaan, toen kwam wel wat water. Toen dat gedaan was geen foutmelding, opnieuw het programma 70° opgezet en hoorde dadelijk het water spuiten. Heeft nu gedaan en is proper en geen foutmelding. Wel een contactformulier op de site van Whirlpool ingevuld. Moet toch nagekeken worden. Manlief heeft ocharme op de grond gelegen, plint eraf gedaan, maar vond zo ook niks.

En nog goed nieuws! Zoonlief was panisch als het aankwam op 2 wielen fietsen. Maar meisje wilde ook op haar fiets (12'') fietsen maar zoonlief had de zijwieletjes. Op internet een interessant artikel gevonden. Eerst de zijwieletjes eraf en ze laten peddelen met hun voeten (zoals op een loopfiets). En dat doet hij nu super goed! Op de pedalen is nog wat moeilijk, maar hij heeft niet meer zo geschreeuwd en panisch gedaan als de vorige keer. Volgende stap is nu gewoon buiten fietsen. Het gaat hem lukken, zijn evenwicht heeft hij, maar het is het durven.
    Meisje superfier met haar grote meisjesfiets :)

Dani: Fijne avond!

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @DAni, wouw wat een film.. Zeker de moeite waard om te gaan ;)
    ik zal niet te veel verklappen maar echt goed verfilmd!

@Nijntje balen zeg van de vaatwasser!Wat goed van je zoontje!!

@hier heerlijk avondje gehad gisteren.. ERG leuke film :D daarna met vrienden nog thuis lekker gezeten, Die zijn eecht net vertrokken. Vnavond maar op tijd mn bed in :p

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Klinkt goed spikkel ;) haha gezellige dag/nacht gehad zo te lezen ;)

Ik ben de zolder aan t opruimen zoooo wat een zooi! heb al aardig wat weggegooit en ik een hoekje staan voor naar de kringloop..
    nu de rest nog ik komt echt tijd te kort. haha vandaag geen oppaskids dus kids naar school en aan de bak
    wou vanmorgen vroeg beginnen moest eerst met Jar naar de ha.

had ineens vorige week donderdag allemaal uitslag over zn lichaam nek borst rug en onder zn arm. blijkt eczeem te zijn. hebben nu een hormoon zalfje.
    zit in de genen en volgens de ha kan t weer van invloed zijn of t zwemmen.. tja je weet t soms niet hopelijk is ie er gauw af.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wwjk: heb moeite om wakker te blijven op het werk... Vrijdag en zaterdag wat later gaan slapen, poeh! Vandaag weer maar op tijd bed in. Morgen moet ik gelukkig ook niet zo vroeg op. Ga de kindjes van school naar de sporthal brengen. Begin dan een half uurtje later op het werk.

Dani: zo, flink bezig! :) Hier komt er normaal iemand om 18u voor de matrassen van het babybedje kijken. Fingers crossed dat ze ze willen!

Spikkel: kan me niks bij de film voorstellen, heb het boek ook niet gelezen. Denk persoonlijk ook niet dat we hem gaan kijken. Maar fijn dat je je geamuseerd hebt! ;)

Deel Deze Pagina