Hoi dames wat is het hier rustig? hoe gaat het met iedereen? hier gaat het prima, alhoewel al mn oppaskindjes halveren zwangerschapsverlof enz.. en de ander gaat oma een dag oppassen eens kijken of ik er (tijdelijk) wat bij kan krijgen want loon is zo wel stuk minder dan wat t was. we wilden net de kamer gaan doen.. fijne dag allemaal!
@dani oef das minder zeg, misschien mer adverteren dat je een go bent? @hier rustig, en tegelijkertijd druk haha, ik doe van alles, regel dingen, huishouden spelen met de kinderen, en ik geniet van de rust als de oudste naar school is die heeft de laatste tijd toch een brutale fase zeg nou nou.. Maar goed gaat wel weer over (hoop ik )
Spikkel dat herken ik hahaha sinds de jongste hier naar school ik ook taalgebruik en grote mond.. pff idd weer een fase hahaha ja als ik met de laatste moedr straks gesproken heb ga ik stappen ondernemen maar omdat ik ook een straks 2 kids flexibel heb is het wel lastig om dan andere kinderen weer in te plannen.
Spikkel: herken de fase zo van zoonlief... Hier heb ik hel afgelopen weekend gestraft door iets niet met hem te gaan doen. Toen kwam hij ineens tot het besef dat stout zijn niet leuk is en hij dingen moet missen zo. De vorige dagen gingen vrij goed... Dani: wat vervelend! Wij hadden echt een strak plan bij de onthaalmoeder met een paar respijtdagen per jaar. De andere dagen dat het kind niet kwam zonder geldige reden (bik ziekte moest er dan ook een attest van de dokter zijn) moest je als ouder toch de volledige dag betalen. Dit om de onthaalmoeders te beschermen. Hopelijk vind je snel weer een ander oppaskindje maar dat lijkt me wel te moeten lukken. Hier alles zijn gewone gangetje. Meisje gaat graag naar school, huilt 's morgens niet meer. Flinke meid! Verder wat ingezaaid in melkdozen, kervel en waterkers. Staat nu voor het raam aan de zuidkant. Zon heeft vandaag goed geschenen dus straks maar eens met de kindjes kijken of we water moeten geven.
Leuk nijn! dat is bij jullie dan beter geregeld met onthaal moeders. Hier is dat niet. gewoon je eigen risico komt het kindje niet, dan betalen ze ook niet. wel als moeder thuis blijft en ze later dan 24 afmelden dan betalen ze wel maar bij ziekte ook niet dat is onmacht.
Ziekte is hier ook overmacht. Als ze 's nachts ziek worden, dat heb je natuurlijk niet in de hand. Maar als die respijtdagen op zijn moet je telkens langs de dokter voor een afwezigheidsattest. Toen meisje begon was het nog niet zo streng, maar werd veel misbruik van gemaakt. Vandaar de strengere regels.
Oke nijn, grappig dat het zo verschilt dus dan moet je een briefje bij de dokter halen voor de gastouder/onthaalmoeder om die dag niet te betalen? moet niet gekker worden hahaha hier is het je bent zelfstandig ondernemer geen kids is geen geld zo simpel is het eigenlijk. moeder gaat okt pas weer aant werk dus voor de baby mee komt met grote zus ben je 7 maand verder.. ze gaat met haar man kijken op welke dagen ze dan evt gaat werken alhoewel ze dat op t werk ook nog niet precies weet. dus tijdelijk iemand erbij kan.. maar voor vast word dus lastig ach naja we gaan t zien kids liggen er al in. vooral de jongste was erg moe vanmiddag flinke hoeveelheid naar de kringloop gebracht weer plek op zolder hahaha nou de rest vn t huis / kasten enz nog uitmesten
Hier alles ook goed . We genieten nog even van de rust morgen komen er twee heerlijke kids . Ze logeren gezellig bij ons een nachtje , volop genieten samen . Pannenkoek eten en dieren boerderij . En ben gister naar de kapper geweest zit weer netjes. Vandaag ook even naar mijn ouders .
K ben kapot ventje heeft al zo'n 6-7 weken oorpijn Kno 2x geweest en wilt niks doen voor zn verjaardag. van de week kno weer gebeld en maandag weer afspraak. arm kind heeft telkens zoveel oorpijn nu zit hij te slapen in zijn bedje. liggen doet pijn natuurlijk k zit hier potje te janken haha fijn die hormoontjes.
MamaChantal: zo erg dat hij zo moet afzien. Arme jongen... Marnat: stilte voor de storm bij jullie Geniet van de kids!
Arme Cay toch... Wwjk: manlief is naar spoed gestuurd door de ha. Krachtverlied in beide armen en het idee dat zijn mond helemaal scheef staat ook al is dat niet zei hij. Ha gebeld op mijn aandringen en die stuurde hem dadelijk door. Mijn papa is met hem mee, ik zat nog op het werk, scheelde zich al een half uur in tijd. Hoop snel wat te horen. Pfff, het mag echt gaan stoppen nu!
Nijn schrikken gelukkig niks ernstigs, hij maakt zich vast te veel zorgen.. sterkte mamachantal aaah nee bij jullie zit t ook niet mee dubbele ooronsteking. weer antibiotica? Beterschap wil de arts nu nog niet doorpakken??? hier een inhaal zwemles gehad, 16
Nijn wat schrikken! gelukkig niet heel ernstig maar hij maakt zich vast erg zorgen sterkte Mamachantal nee dubbele oorontsteking! pfff weer antibiotica? wil de arts nu nog niks doen?? Beterschap hoe is het met Jaim? Marnat veel plezier met de kids hier een inhaal zwemles gehad en eigenlijk was er kijkavond op school ml is werken en we inhaal les was laat op de middag dus waren pas 18:45 thuis gegeten gedouched en lekker naar bed andere keer maar weer naar de kijkavond.. wel jammer maar helaas.. fijne avond!
Jeetje! En de arts wil niets doen? Weet hij wel hoeveel pijn een oorontsteking doet? Heb het zelf als volwassene gehad, ik wist werkelijk niet waar ik het moest zoeken van de pijn!! Ik zou nog eens bellen en vragen of hij geholpen kan worden, al is het maar om die ellendige pijn! Arm kind en wat een L*L van een arts! :x Daarbij: ik heb als kind heel veel oorontstekingen gehad waar ze niets aan wilden doen, gevolg is dat ik slechthorend ben geworden. toen ik 4 jaar was had ik al het gehoor van een 65 +. Echt weer wat mee doen hoor! Sterkte!
Mamabri: bij mij is een oorontsteking van mijn 16de geleden, maar idd, huilen van de pijn... Snap ook niet dat ze Cay niet helpen. Kan in mijn omgeving meerdere kindjes opnoemen die uitzonderlijk onder het jaar buisjes kreeg. Dank: idd veel piekeren zit er ook bij. Vandaag afspraak bij vdab en op weg daar naartoe heeft hij het gekregen. Gesprek was heel positief. Er wordt nog geen dossier opgestart om terug te gaan werken. Gaan het zo aan de controlearts overmaken. EN Daar was hij zich al dagen over aan't opwinden. En dan hebben ze ook nog gezegd dat hij eventueel hoge school kan doen als hij fysiek kan. Dat vindt hij wel het denken waard, even kijken wat zou kunnen. Zuurtje: hoe zijn de sollicitatied geweest?