Oh jasses zeg kachels kapot! zal morgenvroeg helemaal koud zijn want het koelt hard af vanavond! hoop dat t gauw is verholpen Zuurtjes wat fijn zeg! contract tekenen! maar minder van de wc! ai ai .. idd met een haakje of zo n ontstopper? het is ook niet iets wat oplost natuurlijk en de wc er afhalen en dan kijken? is dat een optie? Juf heeft gelukkig niet hoeven bellen, tussen de middag wel weer blauw maar het is ook zo gauw weer weg. hij was echt bek en bek af vanmiddag kijk nu de nationale 2 ling test wat ik dan dom vind is dat er een 3 ling mee doet die waarschijnlijk nog gaan winnen ook .. het is toch 2ling test? ... ik ben bezig de radiator te schuren.. t liefst kaal maar pffff wat een werk zeg.. jasses gaan eindelijk beginnen met de kamer!
Zuurtje heeft de bouwmarkt niet een soort haak ofzo? vorige week kno arts geweest, volgende week word hij geopereerd eindelijk! Vorige week had hij oorontsteking aan beide kanten, en nu weer rechts Weer koortsig en niet lekker. Ben het zo zat.. het is net een aapje geworden, wilt liefst hele dag bij je zitten,is sago en slaapt overdag amper (door de pijn) . Ik ben onderhand echt op. normaal sliep ik als hij ook sliep overdag. ben stuk misselijker en heb erge bekken pijn erbij
eindelijk mamachantal, hopelijk blijft hij dan van die vervelende pijn verlost zal even met manlief overleggen wat we gaan doen
Dani: heb dadelijk de rolluiken afgelaten toen het donker werd. Dat isoleert ook wel wat. En 2 grote ramen op het zuiden. Zit nu onder het dekentje, ben ook erg moe waardoor je al sneller kou hebt... Op tijd bed in Gek toch van dat blauw zien... MamaChantal: Oh super dat hij toch buisjes krijgt! En dan hoop ik dat je een heel ander kind krijgt. Eindelijk verlost van pijn en weer volop verder met ontwikkelen.
Nijn en hoe is het? is het te doen in de kou? Ja heel vreemd naja volgende week woensdag horen we hopelijk meer.. mamchanta eindelijk! arm ventje, kost je heel veel energie he.. arme jij, hopelijk is hij straks verlost vande pijn en kun jij een beetje bijtanken.. sterkte ermee! fijne dag!
Goedemorgen pff wat een nacht hij had veel pijn vannacht Gelukkig is het mooi weer vandaag Vanmiddag even naar de fysio voor mn nek.
Dani: het is killig. Vanmorgen 18,4 maar er is gewoon geen warmte in huis. Hoop nu wel met de zon. En dan het slechte nieuws is dat ze stukken moeten bestellen. Dus nog 2 dagen zonder verwarming en warm water MamaChantal: arme jongen...
Goedemiddag, @Mamachantal dat arme kereltje hopelijk na de operatie veel beter.. @nieuw werk! Super goed!! @Kapotte cv's balen zeg! @hier vanmorgen het hele huis aangepakt, dus schoon huisje daarna dochterlief opgehaald van school en ff met de kids naar de speeltuin geweest nu net thuis.. Heerlijk dat zonnetje! Zo ff mn wasje nog naar binnen halen aardappels schillen en dan vind ik het wel goed voor vandaag.
Zo bezige dag Spikkel gelukkig zuurtje is t boven komen drijven of weggespoelt? Jasses nijn meen je niet?! brr Ml is mee naar zwemles met pijn en heeeel veel moeite jar zwemt nu een keer extra in de week hopelijk schiet dat op en normaal is dat op vrijdag maar vrijdag moeten we met jongste naar zkh precies onder zn zwemles.. dus vandaag kon het ipv vrijdag. Ik heb nog een oppaskindje en ik vind niet dat ik het kan maken naar ouders toen om weg te gaan en haar bij ml te laten ml snapt dit niet vind dit onzin, ze hebben niks te willen, ze blijven toch niet enz bla bla.. uiteindelijk is ie vreselijk sacherijnig weggegaan. naja hopelijk is ie in een beter humeur als ie terug is
Zuurtje: super! Hoop dat het nergens meer blijft hangen. Dani: helaas wel... Manlief belde daarstraks. Als het stuk op voorraad is komen ze morgen, anders moeten ze buderus contacteren en kan het zelfs nog langer duren! Kom op, zit met 2 kleine kinderen! Ze gaan vanavond bij mijn ouders in bad, ik ga daar ook maar douchen dan. En maar onder het dekentje vanavond. Met de zon warmde het nu op tot 19 gr zei manlief, maar het wordt weer een koude nacht Ik zou persoonlijk ook manlief naar de zwemles gestuurd hebben. De onthaalmoeder van zoonlief ging te pas en onpas weg en liet haar zus van nog geen 18 of haar moeder dan oppassen. Dat het een keer kan voorvallen, geen probleem mee. Maar niet te pas en te onpas. Dat liep daar de spuigaten uit... Spikkel: leuke dag! Straks heerlijk met de beentjes omhoog op de bank
Jee nijn idd je zit wel met 2 kleine kinderen. fijn dat je bij je moeder terecht kan om te douchen/badderen maar dat kan toch niet voor lange tijd. vreemd dat ze t niet op voorraad hebben.. dan maar met een dekbed op de bank Ja ik vind ook dat ik t niet kon maken tegenover ouders.. zou t zelf ook niet willen maar goed toen hij terug kwam was t ook weer oke.. meningsverschil maar t feit dat hij er verder niks over zegt weet hij ook wel beetje dat ik gelijk heb denk ik hahaha wij hebben heel kort een gastouder gehad zij deed t ook vaak dan ging ze met de honden wandelen oid en dan zat onze jongste en nog wat kids bij haar man.. had ik een hekel aan!! ml haalde ze toen regelmatig op. bij hem deed ze t vaak bij mij eigenlijk niet ik wil niet zo zijn.. tuurlijk breng ik de jongens ook wel een ff gauw naar school en laat ik de meiden ff thuis of tussen de middag als ml thuis is, vooral als t regent dit weten ouders en vinden ze prima gelukkig..
Pfoe nijn dat is erg rot zeg.. hopelijk komen ze dan ook echt en is er niet weer wat mis.. @dani gelukkig maar @hier kindjes op bed beentjes omhoog en niks doen
Jaaaaaa eindelijk word onze douche op geknapt na jaren . Werden net gebeld , volgende week beginnen ze twee week gaat het duren .
Dani: We laten het onderhoud van de verwarming nu door een andere firma doen. En die hebben Buderus niet in hun assortiment, daarmee dat ze het moeten bestellen. helaas vandaag geen telefoon gehad, dus morgen bellen we zelf. Is echt niet te doen. Hebben een elektrisch vuurtje van so maar daar verwarm je de salon mee, maar bijv. niet de keuken (hebben alles open). Vanmorgen mocht ik douchen bij mijn ouders, draai de kraan open: geen drup water... Kraan is stuk, al een tijdje zei mijn vader. Waarom laat je me dan komen douchen?? Dus morgenvroeg water koken, elektrisch vuurtje aan en dan maar aan de wasbak, lekker oldschool Vanavond hebben we de steengrill boven gehaald. Lekker warm aan tafel Een mens wordt creatief Marnat: wat fijn! Wat voor douche krijg je? Wij hebben een regendouche, zalig! Zou niet meer zonder kunnen. Mis het nu heel erg, is echt genieten.
Oh en vandaag heb ik mijn gal gespuwd bij mijn diensthoofd. Lang leve slecht gezind zijn door geen verwarming Ben al 2w op dinsdag permanentie aan't doen tot 19u, ik alleen voor een dienst van 13 personen. Hing me gisteren serieus de keel uit, had ook barstende hoofdpijn. Vanmiddag riep diensthoofd me bij haar, ze gaat morgen 2 collega's aanpakken dat ze moeten blijven tot 19u. Voor mijn naaste collega's gaat ze het nog bekijken. Of we permanentie moeten doen of dat we gewoon allemaal aanwezig moeten zijn. Ze begreep mijn probleem en had het er gisteren ook moeilijk mee dat ineens iedereen weg was. Oh, nu snel ind e douche. Manlief komt vertellen dat het water lauw is, nog te doen. Dus dan maar even profiteren ervan
Nijn: De hele douche word op nieuw betegeld wat we krijgen is een verassing . We hebben er al eens eerder om gevraagd nooit gekregen en nu eindelijk wel. Wel twee week in de troep maar daarna wel een betere en schonere douche . Moet me schamen nu zo vies , niet schoon te houden nu. Wat lees ik snel problemen op werk meis ? hoop dat het opgelost word . Zo bloeddruk meten bij assistent en hopen dat het nu beter is .
@nijntje hopelijk word het nu opgelost! @Marnat 2 weken rotzooi maar je krijgt er wel wat prachtigs voor terug @hier dochter naar school.. Ik denk net ik zal eens kijken hoe geinteresseerd onze kleine man in het potje is, dus ik trek zijn luier en broek uit en wil hem ff laten lopen.. Begint hij me toch te huilen komt met een luier aangelopen.. Nou die is overduidelijk nog niet geintereseerd over een paar maandjes nog maar een keer proberen haha..
Spikkel: Dat klopt zal ook weinig aanwezig zijn hier ,en sporten doe ik ook niet . Hoe kan mama dat nou doen luier uit , kan niet hoor . Stoute mama bloeddruk: hij was nog wat te hoog 155/82 nu ze streven naar 135/ nog iets . Ik krijg een 24 uur kastje 15 april [ ook in 2013 gehad] kijken hoe die dan is . Cholesterol vond ze goed om die in september weer eens te prikken .
Ja blijkbaar was dat zeer fout van mij haha.. Weten ze ook waaro je een hoge bloeddruk hebt? of is dat familiekwaaltje? @hier zo lekker lunchen, ben wel blij als het morgen is hoor. mn kasten zijn zo leeg.. En ik heb inmensssss zin in PAAASEITJES.. Man je word er mee kapot gegooid in de winkels en wat heb ik er een zin in.. zelfs de kinderen, mamaa mag ik een paaseitje? die heb ik niet.. Wil je ze dan alsjeblieeeeft mee nemen? hahha