Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: idd emmertje zit vol... Knuf ook voor jullie!
    Poeh dan heeft je vader nog even te gaan met bestralingen... Hij zit bijna halfweg, dan kan hij beginnen aftellen.

Dani: ik wil wel een gesprek maar weet toch dat hij dan weer zegt: 't is allemaal mijn fout, jij doet nooit iets mis (synisch bedoeld dus). Is elke keer hetzelfde. ;) Helemaal zijn vader ;)

Qua wantrouwen of vertrouwen daar moet ik zeggen dat in 14 jaar nooit echt een discussie is geweest. Dat zit goed bij ons.

Net weer even gebeld voor de verwarming. Of de fabricant dit weekend nog langskomt. Maar blijkbaar werken die niet in het weekend. Man aan telefoon vond het niet kunnen dat we al 6 dagen zonder zitten. Gaat rondbellen en kijken wat hij kan doen. Heb blijkbaar zijn vrouw aan de telefoon gehad toen in donderdag belde voor depanage.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani nee heb helemaal geen reden om wantrouwend te zijn daarom vind ik het ook zo erg van mezelf, al weet ik dat het komt door mijn verleden,. ik ben gewoon bang dat ook hij me laat vallen , terwijl hij al 100 duizend keer heeft gezegt van niet, en er altijd voor me is. Maarja ben elke keer bang dat dat andere meisje dan toch mooier en liever is.. maar datis gewoon iets waar ik zelf hard aan moet werken..
    Ik hoop met je mee meid!

@Nijntje wat fijn!

@hier zo boodschapjes binnen nu hoeven we niet meer de deur uit, wat een vies weertje het miezerd hier..

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo hier maar gebruik gemaakt van het rare weer, en gestofzuigd onder de kasten speelgoed vandaan getrokken, gedweild de hele boel zo nog ff ramen lappen aan de binnen kant, laatste droger staat aan, Scheelt me over 2 weken ongeveer weer wat.. Danverjaardag van de jongste dus dan wil ik wel dat het opgeruimd is..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier een goed gesprek gehad. t is weer koek en ei hahaha
    heb weel gezegd dat hij nooit meer tegen me mag liegen. hij schaamde zich ervoor. tja kan me voorstellen hij was nieuwschierig.. :cool: tja
    hij zei me echt dat hij zoveel van me houd en me nooit kwijt wil enz enz :D ach dat weet ik ook wel.
    ik word er onzeker van, snapt hij ook wel maar nergens voor nodig..

Balen nijn, dat je man zo op zn vader lijkt dat er niet mee valt te praten.. misschien moetj je hem een keer goed voor t blok zetten?? misschien dringt er dan tot hem door hoe belangrijk je voor hem bent. sterkte ermee

en nog een verwarming???? bah! brr kan toch niet?!

SPikkel ik herken het wel iets hoor.
    Ben je ook getrouwd? dat heeft voor mij wel bevestiging klinkt dom misschien.. gek is dat toch dat wij vrouwen ons wegcijferen. die mannen zijn niet voor niets bij ons ;) wij zijn lief leuk enz enz :p haha

het hagelde hier net zo vreselijk hard, dat alles wit was. dooit nu weer weg gelukkig en er komt een waterig zonnetje door. :)
    fijne dag!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani
    Fijn dat het weer uit de lucht is :)kan je vanavond in ieder geval rustig slapen haha
    ja zijn getrouwd, dat heeft inderdaad wel een goede bevestiging Maar toch die rot onzekerheid.. Inderdaad wat jij zegt haha..

Oh hier miezerde het vannochtend heel erg en nu schijnt er een zonnetje hahhaa

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jaa hier komt ook t zonnetje heerlijk
    ja ik kan nu weer rustig slapen inderdaad ;)

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik moet werken met pasen dacht dat we gesloten waren dua een lang weekend zou hebben met het gezin en zou de 1ste paasdag mijn verjaardag vieren maar nu gaat de winkel toch open werk er nu ruim 8 jaar en nu gaat hij opeens open met pasen! Hij denkt alleen maar aan het geld! Vanavond maar is thuis vertellen dat ik moet werken ben benieuwd hoe me man reageerd

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mammievan2: Wat stom zeg... Zeker als hij altijd gesloten is met Pasen... Is er geen mogelijkheid dat je vrij krijgt? Ik neem standaard verlof op mijn verjaardag ;)

Dani: Goed geslapen? ;)

Verwarming is gemaakt! (hopelijk) Na 6 dagen in de kou. Had gisterenmorgen de firma gebeld die vrijdag hier geweest was. Ze gingen we vrijdag laten weten of de fabrikant in het weekend kwam of vanaf maandag ergens. Tuurlijk niks gehoord. Gisteren om 9u gebeld: we kijken het na en laten je iets weten. Wat denk je: niks laten weten. En dan zijn ze verkeerd bij mij. Om 12u terug gebeld, weer iemand anders, weer mijn verhaal moeten doen. Om 13u was ik zo pissed dat ik de fabrikant zelf probeerde te bellen, zonder resultaat natuurlijk want blijkbaar werken die niet in het weekend. Ineens telefoon van iemand van het bedrijf dat ik gebeld had: dit moet de fabrikant niet doen, waarom heeft onze technieker niet verder gezocht? (tja, weet ik ook niet). Uiteindelijk naar de winkel gegaan met al onze facturen om het type ketel ed door te geven. Hebben ze dadelijk een andere technieker gebeld want ze vonden het niet kunnen dat we van maandag zonder verwarming zaten. Koffer vol met stukken meegekregen, na 17u ging iemand komen. Stipt 17u telefoon, was net onderweg naar huis van het boodschappen doen ;) :) 2u later en een hoop keren stroom uitgevallen kwam hij beneden met een verwrongen thermostaat waar spanning op bleef staan. En dat zou de oorzaak zijn. Had het stuk gelukkig bij, heeft het vervangen en de stroom blijft opstaan. Huis is terug warm, zalig! Gisteren een lange douche genomen, wat deed dat deugd na 6 dagen! :) Maandag komt hij terug het stuk dat de eerste technieker vervangen heeft er terug uithalen zodat we die € 199 kunnen recupereren. Dit is service! Ondanks dat het 6 dagen heeft moeten duren. Maar je moet de juiste man op de juiste plek hebben. Deze heeft verder gezocht dan hij oppervlakkig zag.
    Gesprek met manlief was zoals te verwachten: zo ben ik nu eenmaal, kan er niets aan doen dat ik me opwind ;) *zucht*

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mammiev2 wat stom zeg?! benieuwd hoe je gezin reageerd.. kun je idd geen vrij vragen? onder t mom van we hebben al geboekt? had hij t maar eerder aan moeten geven

Jammer nijn dat je man de schuld bij jou legt. doet hij niks met je gevoelens?
    Ja ik heb wel lekker geslapen ;)
    helemaal los laten lukt me nog niet het blijft soms een beetje spoken door mn hoofd.. ach t zal wel slijten met een paar dagen :)

ml ligt nog te pitten ik ga ff rondje lopen met de kids!
    fijne dag!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mammie nou lekker dan.. ik zou idd gewoonzeggen dat je al wat geboekt hebt..

@nijntje fijn dat de verwarming het weer doet! Wat balen dat je man jou de schuld geeft.. Doet hij wel wat met jou gevoel of legt hij dat gewoon naast zich neer?

@Dani lekker gewandeld?

@hier man is even met de vrouw van zn beste vriend naar een auto kijken ik heb ondertussen het huis maar nog een keer gestofzuigd en gedweild, ook weer wat extra stukjes mee gepakt die wel weer een keer mochten.. De keuken ook weer een stukje gedaan.. Kids zijn ff lekker aan het kleuren. met een kopje thee. de was staat aan, zometeen de ramen doen denk ik al zei ik dat gisteren ook haha..

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zei ik van de week nog dat het lang geleden was dat mn man zomaar wegbleef... ik had het gewoon niet moeten zeggen.. hij ging voor een auto kijken vandaag zoals ik al eerder zei.. belde ik om 13.30 nee ze waren nog niet geweest...:S net om kwart voor 4 belt hij even of hij morgen nog een keer mee kan want ze moest naar een andere auto kijken, dus ik zeg nou eigenlijk vind ik dat niet leuk.. watn dan hebben wij samen geen weekend.. was hij gepikeerd dat ik zo reageerde.. even later belt hij even om te vertellen dat hij nu nog naar een andere auto gaat kijken met haar :O oh ja en ik eet ook niet thuis... ARGGGGGHHHH daar kan ik nou zo pissig om worden.. ik ben dan volgens hem snauwerig en niet eerlijk... vanavond nog maar een keer overhebben maar vind ik dit echt niet leuk of ben ik nou niet realistisch?

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel ik zou t ook echt niet leuk vinden kan haar eigenvent dan niet mee??? vanavond maar eens ff praten! laat jeniet op je kop zitten hoor ;) sterkte!

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb tegen me baas gezegd en ben vrij :) hij gaat zelf werken
    Maar goed vanaf nu weten we wel dat we voortaan ook open zijn met pasen.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fijn ze dat het zo geregeld is! haha ja weet je dat ook weer ;)

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel nog met je man over gehad?

Samen gister op tijd naar bed gegaan bzv in bed gekeken en weer een nachtje heerlijk geslapen:D

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja hij snapte me uit eindelijk wel, hij was ook voor het eten thuis dus dat viel me al mee. Hij snapte wel dat ik het niet leuk vond.. Dus goed afgelopen :)

@Mam fijn dat je in ieder geval vrij bent..

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mammievan2: fijn, kan je samen met je gezin je verjaardag vieren! :)

Spikkel: bij jou ook weer alles opgehelderd, fijn!

ik ben veel te laat gaan slapen. Nog een programma beginnen volgen... Ben zooooo moe! Vanavond op tijd bed in want morgen werkdagje van 8.30 tot 19 en dan aansluitend nog e vergadering... Pfff! Zal blij zijn als de week om is, is echt drukgeweest deze maand

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

pfoei nijn lange dag,

Spikkel fijn dat het opgehelderd is!

hier de verwarming afgeschuurd en ik ga hem zo na mn bakkie koffie wit schilderen

Nu zag ik dat ik met de schuurmachine de vloer heb aangetikt! ai ai ai..
    ben ff aan t googlen wat t kost om vloer opnieuw te laten schuren maar dat is echt duur!

fijne dag!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

wwjk: Ik zit niet zo lekker in mn vel beetje down waardoor en waarom?? ik denk combi van.. ml t spookt af en toe nog beetje door mn hoofd en jongste die moet morgen naar de kinderarts die is niet happy en zit niet lekker in zn vel.
    heb hoofdpijn en t huilen staat me nader dan t lachen bah!

Ik wil tijd voor mezelf. shoppen of lekker wandelen zonder oppaskids of mn eigen kids.. gewoon er ff uit. ff opladen
    ook heb ik ff behoefte aan tijd samen met ml maar die heeft nu 4 nachtdiensten achter elkaar.. :(
    strks maar ff lekkere jankfilm kijken ofzo misschien lucht dat op :)

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamachantal hoe is het vandaag gegaan?

Deel Deze Pagina