Dani: idd even bellen al is het alleen om advies . Gister film gekeken op bed samen , dat was de bedoeling viel ik al erg vroeg in slaap grr was moe nog van zondag. Vanavond nieuwe poging never endig story waren we aan het kijken.
Dani: Idd even bellen. Ik heb toen bij de ha met een langwerkende, zware puffer moeten puffen. Mocht maar eenmalig, maar hielp wel. Succes om de dag door te komen... Marnat: Ach, gewoon terug een gezellige filmavond plannen Hier gisteren op tijd gaan slapen, ook niks meer gedaan in huis omdat het me niet ging, maar vandaag weer dag 3 van migraine... Even gedacht om vanmorgen terug te gaan slapen, maar collega sms'te dat ze later ging zijn. Dus toch maar gekomen. Om 13u mag ik de volgende pijnstiller nemen. Met momenten gaat het, denk dat het van mijn nek komt nu. Een van de 2 collega's zit nu bij ons diensthoofd voor de bespreking van de overuren. Maar hij zit daar al erg lang... Weet niet of dat goed of slecht is. Wordt vervolgd!
OOh dat is zo'n mooie film... echt waar, zo schattig. Maar dat is een bekend probleem, hier ook. Zodra ik het bed zie, vallen mijn ogen al dicht..haha. Mijn vriend zegt ook vaker, goh zullen we dit of dat programma boven verder kijken? Klinkt heel comfortabel, lekker liggen in bed en tv kijken, alleen kan ik mijn ogen echt niet openhouden dan Ik moet straks maar eens gaan kijken wat ik vanavond ga zien... Vriend heeft avonddienst en is dus pas na 12 uur thuis. Met een snelle blik heb ik al gezien dat het aanbod op de tv diepbedroevend is... Dus maar eens ff gaan kijken of ik nog iets leuks opgenomen heb, of op de mediaplayer heb staan, misschien een leuke rom com ofzo... Saai dus en nog saaier zonder mijn dochter hier, zou tenminste nog iets leven in de brouwerij zijn.. Ik ga strijken...YUGH Pluisje
Hallo lieve dames k zat te twijfelen om de HA te bellen, besloten het toch ff aan te kijken heb t wel vaker nl.. nou ja de benauwdheid dan en ik heb de griepprik vorige week gehaald als het morgen niet beter is ga ik zeker wel bellen t lijkt nu wel iets rustiger.. Pluisje hoe is het met jou? gister goed afgelopen met je dochter op de app? Marnat leuk saampjes film kijken opnieuw een avondje plannen dus Nijn1990 hoe gaat het bij jullie met de beebs? nog steeds zo onrustig? de oudste weer naar school brengen en om 13:30 met de jongste naar fysio na 4 wk ben benieuwd wat ze zeggen hij loopt gelukkig zo veel beter! het is nog wel heel iets te zien. we hebben eerste voorschot gehad, bedrag wat de gemaakte kosten sowiso dekt.
Hoi, Gisteren nog ff met dochter op app, ja. Ze probeerde mij te overtuigen dat ik de beslissing had genomen, maar dat is niet zo. Ze zei weer, dat ze bij haar vader wilde zijn, wanneer zij dat wilde. Ik zei dat ik geen moeite heb, met dat ze bij haar vader is, maar dat de manier waarop in mijn ogen fout is. Ze hoeft daar niet om te liegen, maar ik weet graag van tevoren wat haar plannen zijn, Ze is 13 ( bijna 14) dus er gelden bepaalde regels. Of is het zo gek, dat ik het niet met haar eens ben, als ze niet reageert via app of telefoon ( zelfs de hoorn opgooit!!) en dan om 21:00u mededeelt dat ze daar blijft slapen? Ik ben heel benieuwd of ze morgen komt , dan is het dus de dag dat ze normaal bij haar vader is, dus nu bij ons... Over 2 weken is ze jarig...wordt nog lastig... @Dani, fijn dat je zoontje vooruit gaat Oh ik moet ff gaan douchen .. fijne dag Pluisje
Pluis dikke knuffel. Rest ook die hem nodig hebben. hier druk druk. Koen is zn stemmetje helemaal kwijt nu. Best eng want hoor dus helemaal niks. Als hij huilt woelt hij het hele bed door. Kan zo zijn dat als ik na een kwartiertje ga kijken dat hij andersom ligt. Gelukkig tot nu toe niet onder de deken geschoven maar je weet nooit. Niels is ook niet lekker. Zweet zich helemaal apezuur maar geen koorts. Huilt ook veel. Nachten zijn drama. Lig er zelf om 23:00 ongeveer in (eerder gaat niet) man doet dan de flesjes tussen 00 en 01 uur maar wordt natuurlijk gewoon wakker. Nu al paar nachten dan is het 4:30 weer feest tot aan de fles van 7:00. Gaat lekker dus. Nu slaapt alles dus zo even lekker haken ofzo. Even rust.
oef nijn slopend!! Pluisje nee tuurlijk zijn er regels en ik zou ook niet blij zijn met liegen.. hoop dat je gauw duidelijke afspraken kan maken en het voor jullie allemaal wat duidelijker word. Knuf! fysio was op zich tevreden, er is alleen nog wel wat verschil tussen de spieren in de benen been wat gebroken was is toch nog iets zwakker.. nog weer andere oefeningen meegekregen en over een maandje terug
Ik wil even kwijt dat ik ervan baal dat de bus naar mijn ouders niet meer rijdt in het weekend. Ik blijf er in vakanties wel eens een weekend slapen of ik ga er op zaterdag heen en op zondag terug. Over een maand kan dat niet meer. Of ze moeten me halen en brengen en dat is helaas niet altijd een optie. Ik zie mijn ouders al niet vaak, doordat ik ergens anders ben gaan wonen, maar zo wordt het me wel erg moeilijk gemaakt. En om hen nou altijd naar mij te laten komen is ook zoiets.
Leuk @Nijn, je vroeg hoe het met me ging n.a.v. de operatie, wat lief Het gaat qua pijn best goed, weinig tot geen pijn eigenlijk alleen wat last van mijn buik als ik teveel gedaan heb . Ik ben wel echt heel erg moe, een vriendin zei, dat dat ws van de narcose komt. Is wel best lastig met zo'n kleine wervelwind in huis hihi. En een beetje lastig omdat mijn vriend nu avonddienst heeft en ik er dus een beetje alleen voorsta met mijn kleine man. Dus ik heb hem (heel lui) een filmpje opgezet. Oke we hebben eerst samen brownies gebakken... ik ga nu dadelijk eten koken...gelukkig had ik nog aardappels en groente over van gisteren. lekker even opbakken en wat kipfilet erbij, klaar!! @Nijn1990, oei, slopend die nachten he. Zorg goed voor jezelf. Ik hoop dat jouw 2 kanjers snel opknappen. Hoe is het met je dochter? Is ze al wat gewend aan haar broertjes? @Floraa, lastig dat ze zomaar de busdienst veranderen. Daar denken ze niet aan, als ze allerlei dingen wegbezuinigen he.Kan je met niemand carpoolen ofzo? Ik neem aan dat je geen auto hebt? Ook geen lieve vriend of vriendin die je kan brengen tegen kleine vergoeding zo af en toe? Sterkte Zo, mijn grote vriend wil graag dat ik met hem samen naar "cars" kom kijken ik heb hem al 100x gezien, maja Iedereen een fijne avond Pluisje
Ik moet echt even kwijt dat we sinds een maand in onze nieuwe woning zitten. Ik best heimwee (heb gehad) naar ons oude huis. Dat er slakken in onze nieuwe woning zitten (in de woonkamer, voornamelijk bij de bank, bij de muur) Mijn vriend niet thuis slaapt vannacht. Er zat ook slakkenslijm op mijn bank 2 weken terug. Daarna niet meer.. Maar zag weer nieuwe sporen op de muur. Ik zit dus niet gemakkelijk op de bank hier! Maar om me nou weg te laten jagen.. Brr ik vind dit niet leuk!
IIIEEEKKSS!!!! daar zou ik ook van griezelen... wel jammer dat je zo'n heimwee hebt naar je oude huis, ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik hoop dat je snel went in je nieuwe huis. Probeer de leuke kanten van je nieuwe huis te zien en geef jezelf tijd om te wennen. Ik ben ruim 4 jaar geleden verhuisd naar dit huis en ik mis mijn oude huis ook nog vaak, maar dat komt ws, omdat ik me hier absoluut niet thuis voel. Hopelijk gaan we zeer binnenkort verhuizen naar een heel leuk huis. En dan hoop ik me daar ook weer eens echt thuis te voelen. Pluisje
Haha, gelukkig zie ik ze niet vaak. Heb er 1 keer 1 in de avond gezien, die laten lopen.. Was naast de bank, hij ging eronder. Ik ging maar gauw naar bed toen. En 1 keer 1 gezien overdag, net voor de lunch. Mijn dochter kwam rennend naar me toe en zei ieuwwwwww mamaaaa!! Dus die had ik buiten gezet. We hebben al van alles gekit. Maar toch zie ik nieuw spoor op de muur. We moeten nog een rooster kopen voor buiten, ventilatie gaten zitten in de muren. Waarschijnlijk komen ze daar vandaan. We hadden voor we erin gingen echt ALLES schoongemaakt. Ik baal.. Maar ik laat me niet weg jagen van de bank nu! Ja, het duurt denk ik best lang, voordat de heimwee echt weg is. Op zich is dit best een leuke buurt, en er zijn meer voordelen aan dit huis dan aan dat andere huis. Maar ja, dit is een nieuw huis zonder emotionele waarde. Dus dat moet er gewoon nog komen. Ik voelde me in dat andere huis ook pas 'thuis' na 2 jaar. En toen gingen we een jaat later verhuizen! Vervelend zeg, dat jij ook nog steeds heimwee hebt! Hebben jullie al een ander huis op het oog? Hopelijk voel je je daar wel goed. Het is toch echt altijd een kwestie van wennen ergens..
Ja wij zijn al heel ver met een nieuw huis, bijna rond dus. Op een paar kleine details na... Het is een karakteristiek huis met lekker veel ruimte, ik verheug me er echt op. Al weet ik, dat ik toch weer een soort heimwee zal krijgen , dat heb ik nou eenmaal Heb je geen kat of hond, die achter die engerds aan kan gaan??? succes ermee Pluisje
Ik heb ze ook zo smerig! Sowieso bij de achterdeur.. die kruipen dan ook naar mijn plafond! En naar de muur bij de eettafel. Maar..... van de week zat er 1 in mn hal, daar stond ik bijna op, en 1 in mijn schoen. Iejllll Ik pakte mijn laars.. voelde wat glibberigs.. iejlll!!! Schoen om gekeerd en hond uit gaan laten. Toen ik terug kwam waren ze weg.
Ah dat is echt fijn! Wanneer trekken jullie erin? Ja, ook dan moet je weer wennen en zal je vast heimwee krijgen! Ik heb dat ook heel sterk. Ik heb dat al met een midweek vakantie hahaha. Nee geen huisdieren! Maar lijkt me smerig, heb je helemaal vieze zooi denk ik, als die erachter aan gaan hahaha.
Oh nee! Jij ook al.. Erg he?? Heb jij er veel? Lang ook al? Komt denk ik door het vochtige weer nu...
Ahum... een jaar? Langer misschien al Zout helpt trouwens ook niet We hebben ook babytjes ze hebben het goed bij ons hahaha en ze worden mega lang!