Zo, ergo en fysio geweest net. Moet nu bijhouden per uur wat ze doet. en hoe moe ze is. Op school moet ze een extra rust moment krijgen Sochtends. voor dagjes weg een bolderkar en ze gingen navragen bij de gemeente of ze een rolstoel kon krijgen daarvoor. maar zonder diagnose is dat lastig. Ook krijgt ze op school misschien een aangepaste tafel en stoel, maar ligt aan de gemeente of dat kan zonder diagnose. verder is het afwachten tot we wat weten vanuit het zh
Jane1981: Wat lees ik gefeliciteerd geniet er van. Hier gaat het wel goed met ons, alleen mijn vader is ziek [ lees hier maar eens terug] Wij wandelen gewoon door met een glimlach op het gezicht . Hier de schilder nog even voor de douche , en dan kunnen we nieuwe lamp en spulletjes scoren [ misschien wel deels van mijn verjaardag geld ]. Werk voor manlief lijkt er nog niet te zijn , het word krap gaan gewoon vrolijk door.
Marnat, maak je een foto als het klaar is? Dus niet romantisch samen in bad met lavendelolie, kaarsjes aan en een flesje bubbels? Hihi wij hebben ook een piepkleine badkamer, maar sinds hij is opgeknapt, heerlijk! Chantal, hoe is het eigenlijk met je misselijkheid? Zo dalijk naar de ha, en vanmiddag naar de psych. Vannacht was het weer een nacht spoken pffff, ze sliep uitijndelijk om 1 uur ofzo...
Gaat wel.. heb nu paar dagen geen medicijnen op Spuug wel weer daardoor maar werd zo moe ervan. Als ik erg misselijk ben neem ik wel lagere dosering. Gefeliciteerd jane Succes mitsy
Pfoe ben ff sentimenteel hoor.. Morgen word mn kleine man alweer 2 jaar.. Wat gaat het toch ongelooflijk hard!!
Spikkel alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!! jaa wat gaat de tijd snel he Mamachantal, zo! dat is niet niks.. hopelijk gauw meer duidelijkheid.. Mitsy goed gegaan vandaag? Ik heb een slaap stappenplan voor baby`s / kinderen vanaf 3 mnd paar jaar terug gekregen van een pedagoge je moet er dan wel ff aan liefst met zn 2en maar dan werkt het ook echt maar dan moet je wel alles uitsluiten dus bijv dat ze niet ziek is of dat er iets anders aan de hand is. mocht je belangstelling hebben pb me maar. (of heb ik hem je al ooit eens gestuurd??) ml en ik morgen allebei vrij we gaan weer schilderen en onze zoektocht hervatten naar een bank! vandaag ff lekker dorp verderop in geweest eindelijk wat kleren gescoord van de week 2 broeken kapot! fijne avond!
Ja ach..We doen het er maar mee. We moeten zorgen dat ze niet over de grens gaat. Maar dat is erg lastig. Fysio was tevreden over haar, motoriek blijft gewoon goed gelukkig. dat is een groot plus punt. binnenkort heb ik afspraak bij de ergo om weer verder te overleggen over aanpassingen. Het belangrijkste is dat we een diagnose krijgen. Dan kunnen we weer verder 'puzzelen'. vind het wel lastig we zien dat het steeds slechter gaat en we kunnen niks er aan doen. Spikkel alvast gefeliciteerd! ! Dani succes met bank uitzoeken
Dank je mamachantal, eerst ff schilderen Pff wat moeilijk je kind achteruit zien gaan en niks kunnen doen. Dikke knuffel voor jou! hoop dat er gauw een "uitslag" Diagnose is zodat jullie haar kunnen helpen zo ver nodig is.. Spikkel fijne dag!! en nogmaals van harte!!
Wij zijn het zat!!! Het zal ook eens mee zitten Not!! We kunnen wel vloeken , de drie maand thuis zitten voor manlief zitten er op. Hij belt uitzendburo en wat mijn vermoeden al was kwam uit . Geen werk daar wacht je keurig op , het wachten is manlief zat . En zoekt nu gerichter naar werk in de grondwerk . En het zal ook eens mee zitten , gaat ook de stok van douche gordijn stuk grr. En ook zal de auto helaas weg moeten die word te duur . Gebit van manlief netjes maken zal ook moeten wachten geen geld voor helaas . Zo dat moest ik even kwijt .
Ik moet even wat frustratie kwijt... Ik bied nogal eens wat gratis aan op MP en iedere keer komen mensen hun afspraak niet na. Afspraken verzetten tot een paar keer aan toe, of zoals nu gewoon niet komen opdagen. Dit is nu al de 2e avond achter elkaar, hoewel ik dit meisje ervan verdenk dezelfde te zijn als die van gisteravond. De mailtjes zijn in erg slecht Nederlands en veel dezelfde typfouten. Zouden mensen het er om doen of zo? Als mensen het niet willen, waarom maken ze dan afspraken? Zorgen we dat we op tijd eten, heb alle kleertjes zelfs nog gewassen en ik zit weer te wachten. Had al gezegd dat ik vanavond nog weg moet. Hoe lang wachten jullie meestal? Dit is echt de laatste keer dat ik het gratis aanbied. Heel erg jammer, maar ik geef het wel aan de kringloop of ik gooi het weg. Ben echt klaar met zulke asociale mensen. Zo klaar, klaagmodus kan weer uit
Teddy: Vervelend he , hier ook wel gehad, wij geven ze 24 uur voor reactie en een uur ongeveer als ze halen mis iets langer . Staat nu niks maar we gaan wel weer neer zetten . Nijn : Dat heb je nog netjes uit gedrukt .
Wwjk: zoonlief heeft vandaag medische controle gehad op school. Gehoor en zicht zijn goed, is goed gegroeid tov vorige keer, geen opmerking over zijn gewicht en de brief sluit af met: heel flinke jongen! <3 *fier*