Zuurtje: mijn moeder heeft het gehad lang geleden. En ik leek het ook te hebben maar door rust werd het een overbelaste hand.
Ja die is er aan geholpen en daarna haar er nooit weer over gehoord . Zo ver ik me kan heugen was het goed gegaan .
Zuurtje mijn vriend is er ook aan geopereerd. Beide handen. Hij was alleen te eigenwijs en heeft zn handen geen rust gegund. Gevolg is dat hij het nu weer terug heeft. Neem echt de voorgeschreven rust mocht je er aan geopereerd worden.
dat zal ik zeker doen maandag naar de controle arts van het werk, hopelijk stuurt hij of zij me niet terug werken werk bij de dienst onderhoud in een rusthuis waar ik veel mijn handen moet gebruiken
Hoi Mitsy van harte gefeliciteerd, hoop dat alles nu goed gaat het is jullie zo gegund! Marnat fijn, nu afwachten .. Zuurtje nee geen ervaring mee is dat bij je vast gesteld en moet je geopereerd worden? Luja naja domme reactie zeg, heerlijk toch zo n kindje die het uitschaterd? Ik word er vrolijk van Pluisje jee nare man is dat zeg die ex van je. jammer zeg dat je je dochter niet weer gezien hebt en het contact opnieuw dreigt te verliezen sterkte! Mamachantal hoe is het bij jullie?? -- Hier gaat t zn gangetje. veel vrij gehad vorige week maar toch druk samen met ml een dag weggeweest naar familie. nu net klaar met kozijn en verwaming a/d voorkant van de kamer schilderen. het word mooi! lekker fris weer! ml is aan t werk jee maar wat een rommel krijg je zeg om steeds te schilderen en vooral schuren.. fijn weekend!
dani ja het is vastgesteld de 22ste naar de neuroloog om een test te doen en te kijken welke oplossing het beste is (een spalk, cortisonespuit of operatie)
Zuurtje: mijn papa is aan beide polsen geopereerd in de jaren 80, nadien nooit meer last gehad en altijd in de bouw gewerkt. Marnat: spannend! Duimen draaien! Hier een dochter die niet meer wil gaan middagslapen, verschrikkelijk zeurt, en zich vandaag ook nog eens serieus heeft laten kennen in de bioscoop. Doodbeschaamd was ik! Peuterpubers
Inderdaad Marnat, een ijzersterk willetje heeft ons dametje! Wat een verschil met zoonlief. Die heeft ook kuren maar zo heeft hij er nooit gehad... Zoals gisteren in de schoenwinkel, 10 paar sandalen. Geen willen passen, alleen dat ene paar. De rest vond ze niet mooi... Waren zo'n leuke zomerse kleurtjes, zij koos voor beige met goud. (wel redelijk neutraal want ze passen vrijwel onder alles)
mijn nichtje heeft ook een eigen wil , vandaar dat ik het zij. Als ze wat wil en het mag niet dan word boos en gaat ze zitten of liggen ik regeer dan niet , zo ver ik weet doet mijn zusje dat ook zo . Ook bij neefje gaat het zo of als ze iets stouts doen op de trap of op de gang . Hoe gaat het met jullie verder ?
Thuis negeer ik het ook vaak, maar in de cinema moest ik gewoon reageren. Hier gaat het met ups en downs. Manlief heeft maandag afspraak bij de pijnkliniek opstaan. Al zijn hoop staat daarop nu.
Moon: Creatief hoor leuk . Hier een gezellige dag met mijn zusje zwager kids en manlief gehad . We zijn naar vries geweest daar waren vele oorlog auto s te bekijken + ze reden een route . We hebben genoten en de kids ook , ze hadden ons op gehaald erg lief. Later bij ons lekker tosi gegeten en kids nog wat gespeeld . Daarna waren we uit geblust en hebben we een film gekeken . Nu even pc tijd en zo douchen en naar bed . Manlief is filmpje wat ie gemaakt heeft vanmiddag voor mijn vader op een schijfje aan het zetten kan die het ook even zien .
Ik ga gezellig met mezelf praten hihi Marnat weet je , je auto is overleden snik . Voor de sloop waarde toch nog 125 euro . Voorlopig de bene wagen en fiets. Zo komt ons boodschappen karretje er ook nog eens uit .
Oei Marnat, dat konden jullie nu ook wel missen Het zit jullie ook niet mee... Hier weer een allesbehalve gezellige avond. Gingen normaal naar de bioscoop maar was zo moe, dat we het een andere avond plannen. En toen ik vroeg om de radio stiller of uit te zetten tijdens het eten omdat kids druk waren en ik hoofdpijn had is het helemaal geëscaleerd. pfff, weet echt niet wat ik nog kan doen. Heb het idee dat alles wat ik zeg in het verkeerde keelgat schiet. Hij wil zijn pijnstilling niet nemen, omdat hij er niet in gelooft. Is in de pijnkliniek geweest, moet volgende week voor onderzoek van de zenuwen gaan, of er zenuwschade is. En dan is mijn iPhone meer dood dan levend Ga hem nu aan de pc hangen, wat foto's en video's eraf halen en dan hopen dat hij weer wat levendiger wordt...
Nijn: Idd kunnen we niet missen , maar er komt wel weer een auto . Maar voorlopig alles lopen en fietsend 1 voordeel winkels lopend te doen . Het zit niet mee en lijkt ook niet te mogen , maar we gaan door geven niet op . Hopen nu dan maar op goede 24 uur s kastje woensdag mag ik daar aan . Wil je mannetje niet van de pijn af ? Vervelend dat ie jouw er mee pakt . Tabletten moet ie toch nemen waarom wil die niet , omdat ie niet in die tablet geloot of denkt dat de pijn nooit weg gaat?