Ach, hier een zwak gekregen voor surpise eitjes van Kinder... Ieder zijn pleziertje Je moet je iets gunnen, anders hou je het ook niet vol.
MamaChantal: hoe is het bij jullie? De zwangerschap, Jaim en Caylen? Merk je onderhand dat de buisjes hun werk doen? Al uitslagen van Jaim?
wwjk: Koningsdag! Nou wij vanmorgen naar buiten muziek kwam hier langs door de straat (7:45)... spelen ze net niet.. we stonden ook alleen met de buurvrouw en buurman verder hele straat niks.. en die zei al hallo wij staan hier nu kom op spelen! nee we rusten even...ze zijn de bocht nog niet om spelen ze weer.. hmmmm lekker begin van de dag.. kids teleurgesteld! nu tot 10:00 wachten tot alles begint wilhelmus op de markt braderie e.d. t duur de kids wel erg lang.. denk dat we maar wat eerder gaan de echte rommelmarkt zal wel eerder beginnen tja dat heb je in een klein dorp! fijne dag allemaal!
Wwjk: dat ik vandaag, zoals elke dinsdag tot 19u moet werken. Ik dan stikop thuis kom en gewoon in mijn zetel plof. Belt manlief: heeft vrienden uitgenodigd om te bbq'en, terwijl ik vanmorgen goulash uit de vriezer genomen heb om te eten Mannen! Ik zal ze nooit begrijpen! Ga snel snel eten en naar boven. Geen zin om daar gezellig bij te zitten
Hmm Nijn wat vervelend nee mannen *zucht* kunt niet met en niet zonder he vandaag met Jar naar de ha geweest. klaagt al vanaf donderdag dat zn oor zo`n pijn doet en met zwemmen enz., vandaag toch eens laten zien ja hoor oorontsteking!! arm ventje de ha zei al je hebt gelijk hoor vent.. dat oor doet echt zeer! Nu druppels gekregen de buisjes zaten er nog mooi in ze zei al meestal vallen ze na zo`n jaar tot anderhalf er wel uit,het is nu ook zoeits geleden Verder hebben we hier de kamer op tafel stoelen en bank en kast nagenoeg leeg! lamp eraf haha lekker kaal zo morgen plafond doen. ml is nu zo n telescoop steel bij zn broer aan t halen. dus die is waarschijnlijk wel weer ff weg......... fijne avond! oh p.s. marnat heb 1 les billy banks gedaan vooral abs en heb nu al spierpijn
lol dani Hier morgen met manlief naar anesthesist voor de neus. onze auto is bij de sloop meer gekregen dan verwacht. Sporten doe ik denk ik morgen weer .
Haha dat zegt mijn mama ook altijd Dani: sterkte meid Ik moet dringend de crosstrainer op, vanaf het weekend is mijn plan. Arme jar, beterschap! Marnat: altijd fijn als je meer krijgt. Mag ik even lachen? Vrienden hebben afgebeld! Zijn zonder benzine gevallen, mannen! En het toppunt, dat is dan eigenaar van een benzinestation Heerlijk rustige avond dus
Dani: Hoeveel moet /mag er nog af dan? Ik hoef niet meer zo als je weet maar moet wel blijven sporten , alleen buikoefeningen kan niet. Ben ik achter gekomen , zo lang ik op gewicht blijf is het mij goed . Ik hang tussen de 66,9 of 67,2 soms 66,5
Hey, gaat wel aardig hier. Buikje groeit hard en word wel zwaar. geeft niet, voor goed doel Hoop dat hij nog 7 weken bij me mag groeien. Jaim : Vanmiddag uitslag gehad van urine. Ze heeft geen stofw ziekte. Nu door gestuurd naar spieren voor spieren centrum, kijken of hun wat weten. van de week belde mn moeder, zij heeft pas de diagnose fibromyalgie gekregen en mijn zusje heeft ook dis diagnose nu gekregen. Grote kans dat ik dat ook heb en jaim misschien ook wel.. dat zou natuurlijk haar moeheid kunnen verklaren. Verder gaat t zn gangetje. Cay is een geweldig kind ♡ hij slaapt nu stuk beter,kan helemaal zonder fles (wel gewone melk) en slaapt overdag gewoon 2x! Wel is hij sinds de operatie al verkouden. continu snot en niezen houd maar nie op. weet niet zo goed of dat "normaal" is. vind het maar onhandig
Mamachantal wat fijn dat het geen stofwisselingsziekte is. maar heb eens gegoogeld wat je moeder heeft, dat hoop ik ook niet voor jullie maar verklaart een hoop.. Wat goed van Cay en nee het is niet normaal volgens mij dat hij nu steeds zo verkouden is en zo niest. Hier was het eventjes maar na een week wel weg! Anders eens even navragen? fijn dat het verder goed gaat succes met alles! Marnat ik wil er nu nog zeker 6 kilo af. ik ga mn best doen En dan vooral van mn buik/maag. daar zit t meeste vet en na 2 zwangerschappen ook uitgelubbert daar stoor ik me ook echt aan.. vandaag plafond en nog delen van de muren kunnen doen, echt super blij mee net is de kapster nog geweest nu doe ik niks meer hahaha
MamaChantal: Misschien hooikoorts? Zou het ook melden bij de dokter. Maar wat fijn zeg dat hij zo goed slaapt nu. Is voor jou ook een hele verlichting. Fibromyalgie, heb er al veel van gehoord. Ken ook paar mensen die het hebben, hebben er ook veel last van. Ben al heel blij voor jullie dat het geen stofwisselingsziekte is! Dani: Hier ook zo'n uitgeblubberde buik Tja, wat wil je met 2 maal zo'n dikke buik... Als ik mijn kindjes bekijk, relativeer ik het weer. Vandaag mijn mobiel thuis vergeten, aaaarrrggghhh! Voelde me helemaal verloren Nu zijn manlief zijn vrienden op bezoek, zit lekker met de laptop boven, straks dvd'tje kijken: Gooische vrouwen
Manlief vandaag goed gekeurd in het ziekenhuis. Vrijdag word ie al aan de neus geholpen werden gebeld. Huis houden doe ik morgen groot deel , anders moet ik de week er op te veel doen . Morgen werken in plaats van vrijdag wat kunnen regelen met cliënt zo lief. Dani: komt vast goed succes . Het is mij gelukt met billy banks . Hier ook blubber buik al wel wat strakker nu maar nog niet genoeg onderbuik voor al. Nog geen bikini tijd dat scheelt maar buikje komt wel goed veel buikoefeningen dan gaat het vanzelf. Heb me eerst op afvallen gericht en dat heeft goede resultaten opgeleverd . Sta netjes tussen de 66 9 of minder , 67 ,2 mijn lengte 167 lang . Mamachantal : fijn te lezen dat het goed gaat bij jullie .
Marnat: Dat gaat snel zijn, vrijdag al! Ik duim dat alles goed gaat. Ben je al terug bij de ha geweest voor je bloeddruk? Want je moest daar toch andere pilletjes voor nemen, niet?
Ja klopt dat gebeurt 8 mei , maar mis ook nog eerder want ik zag bij thuis komst dat ik dan geen medicatie meer had. dus bel morgen om te zien of het maandag kan . Mis dat ik morgen mijn bloeddruk zelf nog ga testen . Idd erg vlug nu hopen dat het helpt .
Ja hoop t dames dat t lukt. idd nijn als ik naar kids kijk weet ik wel waarvoor t was, maar als ik broek aan heb en shirtje dan blubbert die buik er over vind ik echt vreselijk! alsnog de vrienden van je man geniet van je avondje Marnat ik ben 1,74 ik wil eigenlijk naar de 75 a 76 kilo toe dan ben ik wel tevreden. T gaat me nie zo heel zeer om de kilo`s maar meer om een wat strakker lichaam Dat is snel dat je man geholpen word. hopelijk helpt het hem! brrr ml heeft hele gore serie op staan op npo1 met mensen die vermoord worden enz.. ik doe geen oog meer dicht!!!! jasses blijft echt op mn netvlies staan..