Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Noooo!! Weten jullie waar ze vandaan komen? Zie je ze elke dag? Baby's? Ah das echt erg.. Hopelijk word het hier geen plaag. Ik had voordat ik naar bed ging vorige keer toen ik die slak onder de bank zag, zout gegooid voor de bank, echt overal, maar die slak was slim.. Want hij is er niet door heen gekropen. Ik durf bijna niet meer op de bank te zitten. Ik ga straks maar op tijd naar boven... :cool:

2. Delta

Delta Niet meer actief

Hebben jullie ze ook zolang jullie daar wonen? Of pas later gekregen? Las dat ze van kattenvoer houden. Nou hadden deze bewoners wel een hond. Maar ik heb echt alles schoon gemaakt. Hopelijk werkt dat rooster straks.

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dank je voor de nachtmerrie;):D

4. Delta

Delta Niet meer actief

Dat lijkt me idd heel vies! Er zat er bij mij ook een keer 1 in mijn schoen. Want zag een spoor erin. Maar hij is er weer uit gekropen, want hij zat er niet meer in! Ik check dat echt. Nu hebben ik al onze schoenen in zwarte plastic afval zakken gezet. Wil echt niet dat die beesten erin gaan.. Maar ja.. :(
    Dat is nadeel van een nieuw huis, je weet niet wat je gaat krijgen. In ons vorige huis hadden we last van zilvervissen. Denk dat elke huis wel iets heeft?

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Whahaha
    weet niet hoe lang ze er al zitten
    we hebben idd een hond en kat en daar komen ze op af.
    mijn mat in de keuken (achter deur ) zit meestal onder de sporen.
    Daar staat ook het voer

Erg fijn als je s nachts er uit moet voor de fles ;)
    Eerst lampjes aan-kijken- eventueel slak ontwijken en fles maken.....

Hahaha

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ja! Dan heb je al gauw dat probleem! Ze houden van dat voer. Oh idd, heel goed uit kijken in de nacht!

7. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    BRRRR ik ben er niet bang voor, maar vind ze wel vies glibberig, bah. Ik vind ze al erg als ze in de groencontainer zitten, laat staan in mijn huis:$ ( kijkt nu toch een beetje angstig om zich heen...)
    Maar snachts lampjes aan, doe ik eigenlijk altijd, je weet nooit wat er rondkruipt he, daar wil ik ook niet op stappen!! Ook een reden om nooit met blote voeten rond te lopen...brrr

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Haha ik vind ze echt vies

9. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind ze ook echt vies! Ik had meteen geen eetlust meer toen ik die slak opgeruimd had, met 2 foldertjes buiten gekieperd. Komt die gek weer richting mijn achterdeur! Toen heb ik zout gestrooid. Maar als je ze oppakt met iets, komt er groen slijm uit/vanaf, ook al doe je heel voorzichtig. Echt trauma de dagen erna haha

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    en nachtmerrie 2 is geboren;):D:$

11. Delta

Delta Niet meer actief

Haha, sorry! Ja tis echt ranzig.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Slakken ieeel,

@Mommy leuk!!!

@hier pffft ben flink beroerd, heb een infectie en daar medicatie voor een stootkuur van 3 dagen maar man k heb me toch last van bijwerkingen, maar goed nog even doorbijten.. man weg dus avondje voor mezelf

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Arme jij, heel veel beterschap, kruip maar lekker op de bank met een dekentje en een film...
    Dikke knuffel Pluisje

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Beterschap spikkel!

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dankjewel dames!

16. Delta

Delta Niet meer actief

Beterschap spikkel!

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Pff mogen deze maanden trouwens ff in vogelvlucht overgaan.. Ik krijg ondertussen echt een "hekel"aan de November/december maanden..

Al ziet het er voor volgend jaar beter uit, is dit weer een PIEP eindjaar..
    Ik begin het moe te worden, Bij dochterlief begint sinterklaas hlemaal te leven, want jaa dat komt hij langs en ze is lief geweest dus krijgt ze vast wel kadootjes. Afgelopen jaren waren en super lieve mensen die onze kinderen een top sinterklaas hebben gegeven.. dat geeft me een fijn gevoel..

Maar het blijft verschrikkelijk moeilijk om te weten dat de maanden er weer aankomen, met helaas dit jaar geen verandering ten opzichte van vorig jaar..

Hopelijk volgend jaar beter..We proberen positief te blijven, al is dat deze maanden wat lastiger..

Sorry voor mn geklaag voor de zoveelste keer... :(

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Knuf!
    Hier word het dit jaar ook niet veel helaas.
    moeten even heel hard sparen. - lees zo min mogelijk uitgeven -

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    tanx, Jij ook knuf

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Knuff, dat is echt heel erg K*%$#T. Je "moet" hoop houden voor je kinderen, maar af en toe zie je het niet meer zitten he. Zeker in deze "gezellige" feestmaanden. Maar hou vol, eens komt het ook voor jou weer goed, daar moet je in blijven geloven. Deze maanden gaan ook weer voorbij ( en ik hoop ook heel snel) En dan begint weer een nieuw jaar met nieuwe kansen... Ik denk dat er vele mensen in jouw situatie zitten nu, helaas
    knuffel Pluisje

Deel Deze Pagina