Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

weer een pijnklijke therapie voor de pols achter de rug pff

nijntje gooi inderdaad niet zomaar je baan op het spel. overal is wel wat

waar zoekt je man werk marnat en wat voor functie

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    P1982: gaat het al wat beter met de pols meis?

Manlief is grond werker en verder werk is werk .

3. p1982

p1982 Niet meer actief

nou de spieren moeten heel erg wennen en merk dat ik steeds moet nadenken over houding hand en pols

in welke regio zoekt je man werk

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier in Groningen hoezo?

5. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief werkt in de bouw en zal eens vragen of ze nog mensen zoeken zit ook in het noorden

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Aha ok wat lief ik hoor het wel bedankt .

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jeej goedzo nijn! ik duim voor je hoop zo voor je dat je mag komen!!

P1982 oeh lijkt me pijnlijk succes met je pols!

Marnat hoop dat je man weer gauw werk heeft..

Hier vandaag een gezellig dagje naar ballorig geweest met vriendin! was super leuk!!
    Alleen aan het einde luisterde Jar niet en ik moest even mn stem verheffen, begint een oudere vrouw ineens te roepen: He! jij daar! hou daar eens mee op!! zeg pardon???? k voed mijn kind op zoals IK dat WIL! schreewt ze als ik er maar geen last van heb!
    dus ik heb haar netjes vermeld dat ze dan maar buiten moet gaan zitten..

zo hee.. raar mens die heeft vast zelf wat meegemaakt ofzo... pfff stond wel ff raar te kijken..

Nu lekker bankhangen!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik gooi mijn baan niet zomaar weg hoor. Hier is heel lang over nagedacht. Was 2 jaar geleden regelmatig aan't solliciteren maar toen is manlief uitgevallen en heb ik gewacht.
    Bij de vorige mutatie hier op het werk was ik niet oo de hoogte anders had ik toen al een switch van dienst aangevraagd. Maar nu zijn geen banen beschikbaar om andere diensten.
    Ik weet dat het overal iets is, maar respect vind ik het minste en dat
    Hebben ze niet. En het recht op verlof is ook eenzijdig: zij mogen nemen wanneer ze willen, ik mag liefst geen nemen. Kan zi nog wel uren doorgaan...

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gezellig geweest bij de huldiging van fc Groningen ,
    Het leuke was de snelweg was afgesloten en wij hebben flink gesmokkeld met fietsen . We hebben op de snelweg gefietst politie voor ons.
    Best leuk iets doen wat normaal niet mag :D

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Lijkt me ook heel leuk Marnat! Zo'n kansen krijg je niet elke dag :)

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dag dames hier een tijdje weggeweest van zp. Het was events hectisch hier maar nu Weer rustiger.
    Hoe is het hier? 1

12. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat me man houdt zijn oren open en als hij wat hoort dan laat ik het je weten

men wat een pijnlijke therapie vandaag, had ook nog eens de kids mee pff
    wordt een rustig dagje maar vandaag

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey spikkel, is idd even geleden. Alles ok bij jullie?

Hier vanalles gepland, maar dochterlief weigert te slapen. Is nu aan't 'rusten' (lees: aan't kwebbelen, rechtstaan, springen, ...) op de zetel. Heb ze pingu opgezet. Na school gaan we nog naar een vriendje anders is ze helemaal stikop..
    Gisteren is de kapster weer aan huis geweest, de dames hebben weer een korte frisse coupe ;) Echt heel tevreden van haar!

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey!

Spikkel hoe is het bij jullie?
    Hier prima!

Nijn oh lekker korte coupe fijn dat je tevreden bent!

--
    Hier vandaag wezen zwemmen! kids vonden t heerlijk! morgen maar rustig aan doen en wat bakken met kids voor moederdag.
    En evt nog als t droog is naar een speeltuin oid. ;)
    eens kijken hoe ze zijn
    nu erg moe! haha dus zo lekker naar bed
    ml is nog een laatste nachtje werken het is heel erg druk op t werk.. mis hem echt haha 4 nachten weg zie em overdag wel ff maar t is toch gek

Jar zn ene oor had oorontsteking was over nu begint de andere :( lekker weer in t weekend. en als je geen koorts hebt wil hap niet kijken.. moeten we hier nu weer mee
    meneer heeft buisjes dus je mag niks druppelen

fijne avond!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    P1982: Ok geef het aan manlief door straks ,ik zit in de pc kamer en hij in de kamer .
    Ieder voor zich even , zo kan ie gaan liggen als ie moe word van de neus .

Spikkel: lang geleden alles goed meis?

Ja bloeddruk is nu weer goed en deze medicatie werkt hij is nu : 132/78 hoef dus niet weer te komen pas volgend jaar met mijn verjaardag zo als het hoort .
    Maar ik ga in september nog even heen voor mijn cholesterol die moet ook naar beneden om niet aan de medicatie te hoeven .

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Hoe is het met Jar?

Marnat: Fijn dat de medicijnen hun werk doen.
    Merkt Marnatman al verbetering na de operatie? Of is misschien nog te vroeg.

Hier ben ik blij dat ik eindelijk eens iets kan terug doen voor mijn ouders. mijn mama is vorige week geopereerd aan haar rug en moet dus veel rusten. Vorige week toen ze in het zh lag soep naar papa gebracht. (mijn zus, bijna 35, woont ook nog thuis maar leeft meer met het idee dat ze op hotel zit ;) ) Al 2w boodschappen gedaan en daarnet nog een mand strijk weggewerkt (moet mijn zus doen is de afspraak maar die zit nu een weekend in Rotterdam). Dus ook even mijn steentje bijgedragen, voelt goed.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!

Top nijn! ja t gaat goed met hem, ik hoor hem niet meer over zn oren gelukkig! :) lief dat je t vraagt.

Vanmorgen een heerlijk ontbijt op bed gekregen en 2 mooie geknutselde etagaires :D mijn dag kan niet meer stuk!

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

njaaaa ga ik even naar de ah hier in t dorp, radler halen, vraagt zo n jong snobje. mag ik je legitimatie even zien? zeg ahum serieus?? (man achter mij schoot al in de lach ) ..
    zij: Ja ik moet legitimatie vragen tot 25 jaar
    Ik: .... ik ben bijna 31... maar goed bedankt voor t compliment dan maar? geef haar legitimatie
    (man achter mij schaterde het uit..)
    zij: oh.. uhh naja voert ze de code ook nog in in de computer!..
    wil je de bon nog mee
    ik: ja doe maar kan ik het even controleren.. fijne avond! :p
    vind het meer een belediging dan een compliment hahaha :D

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha Dani! Waarschijnlijk heeft ze dan net over haar voeten gehad ofzo dat ze iemand te oud had ingeschat. :)

Hier een leuke verjaardag achter de rug. Door manlief en de kids verwend met een keukenrobot, nu kan ik aan't bakken slaan! :)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gefeliciteerd nijntje

dani liever jonger inschatten dan ouder denk ik dan maar

hier net mijn ontslagbrief geschreven
    voor ik commentaar krijg dat ik er nog niet lang werk en over werkkansen: ik heb er heel goed over nagedacht maar mijn gezondheid gaat voor alles
    ik heb zelfs al 2 sollicitaties weer opstaan
    morgenvroeg eentje die ik zelf heb gebeld en dan een bedrijf dat me zelf gecontacteerd heeft

Deel Deze Pagina