Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je wel zuurtje!

Als de job niet lukt omwille van je gezondheid, kan je het beter zelf aangeven. Jammer maar je moet idd aan jezelf denken. Veel succes met de sollicitatie!

Ik heb niks van mijn sollicitatie gehoord, spijtig.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    gefeliciteerd nijn.
    Manlief merkt al verbetering ik ook , snachts blaast ie minder of je hoort het niet.
    Hij wil vandaag proberen te stofzuigen .

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!

Jammer dat het je niet lukt zuurtje maar je hebt het toch geprobeerd! Heel veel succes met zoeken naar een baan die je wel lukt!

Nijn, jammer zeg dat je niks gehoord hebt.. kan dit nog??

Marnat fijn dat er al verbetering is.

--

Hier gister 2 uur stevig gewandeld (zo`n 10km) met een moeder van school.
    Vanmorgen gaf de weegschaal een mooi getal aan!! jippie zo laag was ik nog niet voor ik aan kwam
    nu nog -1,1 kg en ik bereik mn eerste doel!! :D

Fijne dag!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dani goed bezig
    vandaag gebeld dat er een aangetekende brief aankomt op de personeelsdienst. nu moeten ze volgens hun nog kijken of ik wel ontslag mag geven terwijl er 2 weken geleden gezegd is dat ik mag opzeggen zonder opzegtermijn
    hopelijk doen ze er niet moeilijk om

nu druk met de laatste voorbereidingen voor het communiefeest van onze oudste dochter morgen

cadeautjes inpakken: check
    alles wat mee moet om de zaal te versieren vanavond nog inpakken: ga ik nu doen
    kleren strijken voor morgen: moet nog gebeuren

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zuurtje: waarom zou je geen ontslag kunnen geven? Raar..,
    Alvast gefeliciteerd en een leuke dag morgen!

Dani: goed bezig zeg! Ik was een halve kilo af maar vandaag gewogen en weer bij. Maar kon niet goed naar toilet gaan laatste dagen, vandaag al2x dus kan daar ook wel mee te maken hebben,

Manlief heeft vandaag injectie in zijn rug gehad voor de zenuwpijn. Duimen dat het helpt...

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ga vandaag een brief tekenen voor ontslag met onderlinge overeenkomst anders moet ik nog een week opzeg doen
    zie je me al schoonmaken op krukken, nou ik niet hoor

nijntje dank je
    je zal morgen vast wel wat minder wegen
    en succes met de injectie, hopelijk werkt het

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Groot gelijk!

Ik let wel op wat ik eet, sporten vind ik momenteel geen tijd voor. Huishouden is nu eindelijk op orde, heb nog bestellingen voor kaartjes lopen. Maar als ik knutsel snoep ik ook wel niet :)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zuurtje duim voor je dat het ineens kan.
    ze kunenn zelf ook wel zien dat het op krukken niet kan.
    veel plezier morgen en gefeliciteerd!

nijn oh jasses, morgen ben je vast die kilo`s weer kwijt.
    als ml weg is sport ik voor de tv en gister dus eind gelopen en ik snoep niet als ik bezig ben :) dus bezig blijven haha

Hopelijk helpt de injectie voor je man zn rug!

fijne middag!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    papier is getekend, nu moet de directie nog tekenen en dan krijg ik het opgestuurd

dani dank je

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dag dames, hier gaat het redelijk, het is erg onstuimig hier veel gedoe in de familie en veeeel zorgen om MN broer. Maar met ons en de kinderen gaat het goed.

Hoe is het met mamachantal?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Injectie werkt voorlopig nog voor geen meter... Morgen weer afspraak bij de prof...

Heb namiddag de laatste hand gelegd aan de verjaardagsuitnodigigen van zoonlief. Ze zijn zo leuk geworden :) Ben echt tevreden!

Spikkel: trek je vooral op aan je gezin. Veel sterkte...

Zuurtje: fijn feest gehad?

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    we hebben een heel fijn feest gehad
    vandaag hebben we van het mooie weer en de autovrije zondag genoten, we hebben in het midden van de weg gefietst iets wat anders nooit mag.
    we konden ook de fietsen gratis laten graveren dus dat hebben we ook maar meteen laten doen.
    nu nog lekkere frietjes eten hier thuis en dan nog genieten van de avond, vanaf morgen begin ik met de grote opruim en schoonmaak. mijn schoonzus komt me donderdag helpen zodat we rapper aan de verbouwingen kunnen beginnen en er nieuwe meubels kunnen komen (die moeten wel nog eerst uitgekozen en gekocht worden)

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

Succes Nijn met je man bij de prof. balen dat de injectie niet helpt.
    fijn dat je tevreden bent met de uitnodigingen!

Zuurtje fijn dat het een leuke dag was leuk zeg een keer op de weg fietsen! ;)
    Wij kunnen nog nergens een leuke (hoek) bank vinden.
    het is veelal of lage rug, of losse kussens wat ik absoluut niet wil haha of ze zijn ontzettend duur! succes!

Hier gaat alles prima
    wat strubbelingen wbt zwemles. afzwemmen blijft hangen omdat Jar niet 1,2,3 door t gat komt. (3 onder water zwemmen)
    arm ventje hij wil zo graag maar t ligt aan zn oren zegt hij
    nu afgelopen zaterdag cadeau tegen over gezet en ja hoor! in 1x
    dus hij kàn het wel! zal misschien toch stukje angst zijn??!

Hij moet het deze week nog eens laten zien doet hij het weer in 1x dan mag hij afzwemmen voor A.

Ga zo even de huisarts bellen om een afspraak te krijgen om zijn oren te laten checken
    en de jongste hoest al lange tijd zo verschrikkelijk heb vandaag geen oog dicht gedaan
    + we willen second opininon voor zn been is nog niet goed zijn we bijna een jaar verder

zo haha ik ga even ontbijten en de kids naar school doen :)
    fijne dag!

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai ai Jar is 1 buisje kwijt dat verklaard wel waarom hij dovig is en last van zn oren heeft.
    Nu opnieuw doorverwezen naar de kno .. :( waarschijnlijk opnieuw buisjes.
    Daag zwemles.. dat word dus niet meer wat
    naja dan alleen maar A hoor..

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb het even een keer druk in het weekend + geen zin in de computer en kletsen ze wat af met elkaar.
    Heb mijn zus geholpen die heeft het huis over de kop nieuw dak + dak terras .
    Ik heb de kids vermaakt en neem als het moet de was mee naar huis om te drogen .
    Gister dagje Beverwijk spontaan gedaan en in petten lekker bij strand uitgewaaid .
    Manlief is vandaag in het ziekenhuis weer goed gekeurd , hij mag weer werken , alleen niet boksen . Over drie maand weer komen kijken hoe het dan is.
    Alleen is de vraag over er werk is .

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei Dani, dat is niet goed van de buisjes... En met watten in zijn oren?

Marnat: grote werken bij je zus. Maar als het af is ben je altijd blij met het resultaat. Lief dat je zoveel voor haar doet.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: vervelend dat de injectie niet werkt trouwens .
    Idd het moet eerst troep worden en daarna mooi .
    Ze hebben een eigen zaak vandaar ook onze hulp waar we kunnen .
    Over twee week komt nichtje hier slapen die wil rust zij ze en die wou het weekend al mee .
    En als het klaar is helpen we ook mee , om het weer netjes te krijgen.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn hij heeft oordoppen op maat
    vandaag feiloos door t gat gezwommen maar nadien wel oorpijn arme schat!

ik had afgesproken met de zwemschool dat als hij vandaag goed door t gat zwom 3 meter dat hij zou mogen afzwemmen
    ben ik daar zegt ie nee dat ging over a.s vrijdag. ben ff boos geworden.. was er vandaag omdat het Jar anders te lang duurde grrrrr bah!
    nou ja we zien wel ff

Marnat fijn dat je man is goedgekeurd..

hoe is het hier met de rest?
    mamachantal en met jou? wil het allemaal nog?

fijne avond!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Och Dani, hier ook een hoop gezeik om die zwemlessen. In november diploma 25m, op de wachtlijst voor diploma A (maar is denk ik anders dan bij jullie). Is hij in maart eindelijk kunnen beginnen, hoop gezever dat hij ondertussen geen oefenzwemmen is gaan volgen, zijn niveau ligt beduidend lager! Ja duh, als jullie niet zeggen dat hij mag gaan oefenzwemmen maar moeten wachten tot er plaats is?! 2w geleden had hij verjaardagsfeestje, heb afgebeld, vorige week wel geweest. Gisteren wezen oefenen met hem in de hoop dat hij snel voor diploma mag, heeft hij vandaag een uitnodiging voor verjaardagsfeestje aanstaande woensdagnm. Dus bel de les af, ga in het weekend oefenen met hem en dan woensdag weer op naar de zwemles. Juf is ook geen toffe, schreeuwt vaak op de kinderen, vorige les schreeuwde ze zoonlief toe dat hij aan zijn zesde les bezig was en niet zo goed was als de kindjes die in de tweede les waren, motiverend hoor juf! Als hij dit diploma heeft stoppen we daar. Ben dat gehuil elke week moe, je zou voor minder niet meer willen gaan zwemmen.

Marnat: Ja, manlief moet volgende keer met de infiltratie melden van zijn pijn die hij nu heeft. prof denkt dat er misschien een schroef op zijn zenuw kan duwen, wat dan de pijn in zijn been blijft veroorzaken. Ze wachten nu even de volgende infiltratie af en anders wordt er overwogen om de schroeven er terug uit te halen. Wisten we op voorhand dat dat kon als hij er last van zou krijgen. Bot is goed aaneen gegroeid dus het zou mogelijk zijn.
    Fijn dat marnatman weer goedgekeurd is. Nog geen zicht op een job?

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Fijne juf not ! kun je nu niet een ander zwembad gaan zoeken ?
    Elke keer een huilend kind is ook niet fijn , en dan krijg je dat hij ook geen zin meer in zwemmen heeft .
    haal hem er af zou ik zeggen en oefen met hem tot je een ander hebt .
    afwachten met je man of idd de pennen het probleem zijn .

Nee nog geen job voor manlief , hij heeft al wel weer doorgegeven aan uitzendt bureau dat ie kan werken ze gingen zoeken .

Straks werken hele dag .

Deel Deze Pagina