Hij is nu zo dichtbij zijn diploma dat we nu even willen doorbijten. Maar daarna is het gedaan. Meisje gaat ook in een ander zwembad zwemles volgen. Niet meer daar! Sollicitatie is op niets uitgedraaid Wel blij dat ik het geprobeerd heb. Net nog een leuke job heel kort bij huis gevonden maar is maar 20u. Dat krijgen we financieel niet getrokkzn nu manlief thuis is... Zuurtje: hoe lopen jouw nieuwe sollicitaties?
Nijn hier net zo hoor, hoop dat hij vrijdag te horen krijgt om af te zwemmen en dan is het klaar ik ga nu op zoek voor de jongste ergens anders te zwemmen Jammer zeg dat sollicitatie nergens op uit is gedraaid. succes@
Heb juist zwemles afgebeld ivm verjaardagsfeestje. Had de juf aan de telefoon en ze zegt dat hij veel vooruitgang maakt maar hij moet het duiken en watertrappelen onder de knie hebben en dan kan hij diploma zwemmen. Zaterdagvoormiddag ga ik met hem oefenen. Dan zoonlief maar extra motiveren.
Dat ik in de opleiding office 2010 zit en het is oersaai! Word viel nog mee maar nu is het excel.... Jeetje zeg! Zo immens traag, kunnen niet meevolgen op onze oefenpc. Ik tel af tot 16u!
oh bah nijn!! heb je het overleefd? Hier verdrietig nieuws. moeder van oppaskindje was 37 weken in verwachting. overleden in buik..... ben er helemaal naar van!! hoeveel kun je aan als mens......
Van super traag ging het ineens naar versnelling 20 ofzo, niet normaal! Niemand kon nog volgen, behalve 1 collega van de personeelsdienst. Dus hebben we er ons stilletjes voor afgesloten en samen gelachen uit miserie Dani: Oh hoe erg zeg! Dat wens je echt niemand toe Weten ze een oorzaak? Bah, krijg er helemaal rillingen van
Nee nog niet heb ze nog niet gesproken alleen een paar keer over en weer op de app ze melden dit en ze melden hun dochter af.. maar ik wil niet via de app vragen wat de oorzaak is e.d. ja ben dr echt naar van.. blijft zo hangen in je hoofd. dit wens je niemand toe dit is zo onmenselijk echt verschrikkelijk verdrietig....
nijntje je hebt het dus doorstaan dani nee dat wens je niemand toe, heel veel sterkte voor hun maar ook voor jou was dat niet een buurtje van je?
her ben ik helemaal ondersteboven ik heb morgen om 10u een sollicitatie vanavond om 21.30u bellen ze me op of ik hun morgen niet kan helpen om bij een nieuwe klant een 3tal uurtjes te gaan werken? ik zou morgen al direct een contract mogen tekenen terwijl ik die dame nog niet eens heb gesproken en ik de arbeidsvoorwaarden niet ken uitgerekend nu ik vandaag ook al een jobaanbod heb gehad en morgen in de namiddag een sollicitatie op staat ik weet niet wat te doen nu, ben het even helemaal kwijt
Dani: Nee via de app is niet ideaal. Ze zullen ook heel wat te verwerken hebben nu Toen ik zwanger was van zoonlief, overtijd ging was er hier iemand die 39 of 40w was en kindje ook overleden in de buik. Kindje was extreem groot ook, weet dat er toen veel gezegd werd van inschattingsfout van de vk. Dat verhaal is me altijd bij gebleven. Sterkte ook voor jou... zuurtje: Zo, dat is heel wat! Ik zou ook niet goed weten wat ik zou doen. Heb je een kans om morgen even de arbeidsvoorwaarden te overlopen? Ja ja, heb de opleiding doorstaan Zelfs een getuigschrift gekregen! In het najaar zijn er nog specifieke opleidingen Word en Excel (gevorderden cursus duurt 3 dagen!). Gaan van office ? (ik had de vorige versie van 2003, dus zo oud ) naar 2013. Niet zo handig als ineens je outlook ook zo verandert maar dat komt niet aan bod. Kwartier gezocht naar de afwezigheidsassistent Volgende week maar eens naar kijken. WWJK: Dat ik het super vind dat AA Gent voor het eerst landskampioen in het voetbal is geworden! Volg het voetbal lang niet meer zo zoals vroeger, maar gun het hen van harte!
Vanavond met de kids bij de tandarts geweest. Zoonlief prima in orde Dochterlief is helaas niet zo goed... Ze moet haar tutje wegdoen maar dat gaf het nodige gehuil bij het slapengaan. Dat wordt nog zwaar onderhandelen... En ze heeft een heel kort lipje. Als je met je tong boven je tanden voelt, voel je zo een vliesje. Dat vliesje loopt bij haar tot voorbij haar voorste tandjes waarsoor ze een spleetje heeft. Op zich stoort me dat niet maar het gaat heel lang duren voor haar spleetje weg is. Daarbij komt nog dat als ze haar definitieve tanden heeft, ze dat vliesje moeten wegsnijden en ze vrij snel gaat moeten beugelen... Toen ik vertelde dat ze tijdens de zwangerschap een niet opgemerkt open verhemelte heeft gehad, vertelde de tandarts dat ze dan een milde vorm had maar dat dit wel een gevolg daarvan is... Ben wel blij met zo'n lieve tandarts, hij volgt haar nu verder op en stuurt ons verder als het nodig is.
Nijn ja de speen afbouwen geeft wat strijd maar doorzetten hoor. Fijn dat je blij bent met je tandarts! Hier hadden we zo n harde difrax speen ik heb er een stukje afgeknipt. was niet lekker meer en een beloning er tegen over gezet voor zonder speen slapen. Zuurtje hoe is het afgelopen met de jobs? --- Zoonlief heeft te horen gekregen dat hij af mag zwemmen joepie! en we hebben een nieuwe bank, vandaag gebracht besteld bij wehkamp t is wel ff wennen het is een harde bank hahah de vorige was zo doorgezakt fijne avond!
nijntje lastig tutje wegkrijgen hier was het tutje van de oudste dochter stuk toen ze een jaar of 3 was (ze beet ze stuk) ik had haar bij de laatste tut gezegd dat als hij stuk is ze geen nieuwe meer krijgt misschien een ideetje om hem in de tuin of onderin in een bloempot te planten en dan samen met haar haar tuttenboompje of plantje verzorgen en dan een verhaaltje bij verzinnen dat het boompje/ plantje beter groeit met het tutje onderin
dani meet de jobs is het goed afgelopen ik kon uit de 3 werkgevers kiezen en heb ondertussen mijn keuze gemaakt de gelukkige werkgever is al op de hoogte en de andere 2 zal ik dinsdag nog moeten verwittigen
Dani: ze wil geen harde 18m+ tut, ze heeft 1 6m+ en nog een 12m+. Maar ze is er zuinig op. Bijt er niet op, helemaal niet zoals zoonlief in der tijd Succes met afzwemmen!! Wij gaan morgen oefenen oefenen oefenen! Zuurtje: bij zoonlief hadden we de tutjesfee. Die bracht een mooie nachtlamp van spiderman. Maar dat heeft voorlopig nog geen effect gehad. Tutjesboom... Misschien morgen eens proberen Heb vandaag nog toegegeven.
Wat mijn vader betreft gaat het redelijk hij is gespannen voor dinsdag krijgt dan een scan . wij zijn meer gespannen voor de uitslag op 5 juni. We zijn blij ook want hij is goed aan gekomen 72 kilo nu helemaal top .
Tut probleem misschien een mooi knuffel zoeken voor in bed en dan tut begraven? hier hebben we bij 3 maand toen ze der eigen duim vond de speen weg gelaten. en een leuk knuffeltje er bij. en knuf is duim en knuf mag niet uit bed dus ook mooi opgelost geen duimmende dsmmetje overdag. wwjk heb een moeder fiets en rijd me toch fijn dus vandaag 2u gefiets met de kleine
Din0: fijn! Dan is hij al goed ingereden Marnat: begrijpelijk... Voor mijn moeder is elke controle ook weer even stressen, ook al is het ondertussen 12 en 8 jaar geleden. Succes! Meisje wilde gisteren in de Aldi een prinsessen nachtkleedje. Mooi gepraat en meisje met prinsessenkleedjes zijn grote meisjes en grote meisjes hebben geen tutjes nodig. Dus mocht de tutjesfee ze toch komen halen om ze aan baby'tjes te geven die veel huilen. En wonder boven wonder: ging fantastisch! Heb ze niet gehoord! Vandaag heeft ze paar keren naar de tutjesfee gevraagd, flink gaan slapen vanavond! Mijn flinke meid! <3
Oh nijn wauw wat knap zeg van je dochter!! hopelijk blijft het zo en nu doorzetten he Dino wat fijn een goeie moederfiets veel fietsplezier! Marnat fijn dat je vader is aangekomen, scan is altijd spannend.. succes! -- Vandaag een lekker dagje niks ml aan t werk ik uitgeslapen kids spelen wel gister bij mn ouders op de camping geweest. kids hadden daar gelogeerd jar zn benen zijn kats verbrand rest had ze wel in gesmeerd maar ook wel verbrand zon was zo sterk! arm ventje hij heeft enorm last van zn benen.. nog steeds niks gehoord wanneer hij mag afzwemmen wachten duurt lang ...
Hoi Wat is het hier rustig Nijn hoe gaat het nu met je dochter en man? Marnat hoe is de scan gegaan? --- wwjk: Ik heb tabletten voor mn maag gekregen en ben me er toch beroerd van!!! jemig.. heb de huisarts opgebeld na overleg kon ik 2 dingen doen. doorgaan en doorbijten of.. stoppen Juist ik was al gestopt! ga er echt niet mee door brr begin nu iets op te knappen maar vreselijk duizelig/dizzy en misselijk + zere buik het gaat om pantoprazol en dan zeggen ze ook nog deze heeft weinig bijwerkingen.. uhm... lees de bijsluiter maar Jar mag vrijdag afzwmmen! Oh en nog een vraag: vind dit zelf heel lastig...moeder van kindje die overleden is in buik komt morgen haar dochter brengen maar wat zeg je dan als ze binnenkomt?? moet je dan gecondoleerd zeggen of is dit raar?