Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier is het idd rustig, maar ik beken ik ben ook schuldig.

moeilijk dani wat je dan moet zeggen maar ik denk dat gecondoleerd wel kan

hier: ik heb vrijdag 2 kennismakingsgesprekken met 2 gezinnen waar ik vanaf volgende week kan beginnen als huishoudhulp
    de andere gezinnen weet ik nu nog niets van want die moeten nog contact opnemen met de werkgever (ze zijn nu uit werken)
    benieuwd wat voor mensen het allemaal gaan zijn

ik had deze keer weer de luxe om te kiezen tussen 3 mogelijke werkgevers
    toch maar voor de werkgever gekozen die hier in de buurt is
    de andere werkgevers waren niet bereikbaar zonder wagen en ik moet toch minstens 1x in de maand naar de werkgever toe ivm al het papierwerk

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk zuurtje!

Dani: ja gecondoleerd gaat. Even een lastig moment morgen...
    Wat fijn dat jar mag afzwemmen! Hier is er om 17u weer les, ben benieuwd!

Verder nog een leuke vacature gezien, heb wel niet het vereiste diploma maar ga het proberen. Ben het zo moe hier... Vanmiddag alleen op een dienst van 12 personen gezeten. Naaste collega beweerde hoofdpijn te hebben... Wel opvallend aangezien er voormiddag niks aan de hand leek, ze meer gekletst dan gewerkt heeft en toen die collega meldde verlof te hebben namiddag was het zover... ;) Toen ze hoorde dat ik dan heel alleen was wilde ze wel ineens blijven ?! Heb gezegd dat ze kon gaan.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een piep collega's

hier ook al telefoon gehad van mogelijke werkgever 4 en 5 die ik helaas moest teleurstellen

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dani: scan is wel goed gegaan , het liefst wou die meteen uitslag , maar helaas pas 5 juni .

Manlief heeft voor twee dagen werk bij uitzend bureau.
    Nichtje komt zaterdag bij ons spelen en slapen .

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marnat fijn dat manlief aan het werk kan, ook al is het maar 2 dagen
    leuk nichtje op bezoek
    ik duim dat de scan goed is

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gaat goed zuurtje! :)

Idd, piep collega's. ;)

Oh en meisje zonder tutje gaat wonderbaarlijk goed. Ze is 's morgens wel vroeg voor haar doen wakker, maar voor de rest slaapt ze 's nachts goed. Alleen heeft ze nu het roepen in als ze gaat slapen. Ben net onder: MAMA!!!!! En dat blijft zo even doorgaan. Vandaag even mijn geduld verloren :(

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn voor je man! Toch 2 dagen dat hij weer iets om handen heeft. En wie weet volgt er vanzelf weer iets. (kijk naar zuurtje, die heeft keuze te over ;) )

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sollicitatie is de deur uit...

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    veel succes nijntje

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je! :) Ergens hou ik er wel rekening meer dat ik niet de eerste keuze ga zijn, heb niet de gevraagde bachelor... Ach we zien wel! En kan ik mezelf ook niet verwijten dat ik de kans niet gewaagd heb.

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jarn.o heeft vandaag afgezwommen voor A!
    Super trots zijn we :D op onze kanjer

vanavond verjaardag van mijn beide ouders
    morgen verjaardag van schoonouders ook beide --> tevens familie dag.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: feliciteer hem maar van mij met een dikke knuffel .
    En veel plezier en gefeliciteerd met de ouders .

Hier straks nichtje ophalen ze is nu in bad en wacht tot wij komen .
    Hoop dat het weer wat beter word anders zie ik er van komen dat de grote speeltuin niet door gaat .

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Marnat! volgens mij hoorde ik vanmorgen nog wat buien en vanmiddag droog en breekt de zon door, hoop voor jullie op mooi weer! veel plezier

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Super Dani!! Wij zijn vandaag nog gaan oefenen. Zo geoefend voor op zijn rug te zwemmen, was de hoop aan't opgeven. Kijk ik 2 sec naar de andere kant, zwemt meneertje gelijk niks op zijn rug ;) Hier is het woensdag zwemmen voor A-diploma (100m schoolslag, 25m rugzwemmen, met kleren zwemmen, duiken en watertrappelen). Dan mag hij naar de zwemclub.

Fijne dag Marnat!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: succes voor de kleine man.

Hier erg leuk gehad met nichtje we zijn gister naar binnen speelplaats monkey town geweest ze heeft heerlijk twee uurtjes lekker gespeeld .
    Na broodje eten s avonds hier aan de over kant nog op de glij baan .
    En vanmorgen lekker thuis gespeeld met barbie s van mij en haar zelf . En knutselen met stickers . paarden stickers .
    Ze is helemaal gek van paarden , als ze weer een keer hier is gaan we wel naar buiten speel tuin waar ze ook paartje kan rijden .
    Maar eerst mag neefje komen slapen en spelen .
    Nu is tante moe en druk aan het wassen en rustig bij komen hihi.
    Ze heeft genoten en oom en tante zijn heel lief smelt met een brok in de keel toen ze dat zij.
    Zo lekker douchen .

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je Marnat! En nu valt het net zo dat manlief dan niet mee naar de les kan ivm nieuwe injectie in zijn rug. Dus schoonouders gaan en ik ga rechtstreeks na het werk kijken. Kan ik nog foto's maken. :)
    Klinkt als een hele leuke tijd met je nichtje!

Wij zijn vandaag gaan wandelen. Vereniging waar ik bij ben, afdeling in een andere gemeente organiseerde een wandeldag. Ook een aangepaste familiewandeling, bleek een fotozoektocht te zijn. Eerste 3 kindjes wonnen een prijs. Net bericht gehad dat zoonlief gewonnen heeft! :) Ben wel heel benieuwd wat het is want was een groot pak...

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zijn vandaag de prijs gaan ophalen, zo leuk! Een waterslang voor in de tuin van meer dan 6m wat water spuit (om aan te sluiten op de tuinslang) en nog iets om te spelen met water. heel leuk, gaat goed gebruikt worden de komende dagen ;)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    't Is hier maar rustig, ga wat tegen mezelf babbelen ;) :D

De laatste weken aantal verzoekjes binnen gekregen om kaartjes te maken, heel leuk! Vorige week een bestelling van 7 stuks, vandaag een bestelling van 7 stuks. Gaat goed zo :) Heb ook een massa ideetjes die ik nog wil uitwerken.
    Zoonlief vandaag met 2 uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes thuis gekomen, dus ook nog kinderkaartjes maken. Heerlijk! :)

Zo, nu bed in; Morgen laatste werkdag van de week! :D Donderdag gaan ze op uitstap met het werk, schoolreis-achtig. Om 8u vertrekken en om 22.30u thuis, sorry, maar dat past niet in mijn planning met de kids. Dus verplicht verlof of meegaan, dan maar verlof. En vrijdag sowieso thuis, heerlijk met zo'n mooi weer dat eraan komt.
    Manlief morgen weer een infiltratie, duimen dat het nu eindelijk eens wat gaat helpen... Is sinds het weekend eindelijk aan de pijnstillers, is niet meer uit te houden zonder...

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi!

zo nijn wat een keuze of mee of verlof! lange dag..
    hopelijk vinden ze bij je man eens iets wat helpt, en knapt het op want dit is ook niet meer leuk!

Hoe is het verder hier?

Hier prima, alleen knapte gister stuk van mn tand af balen!!!
    maar wel - 5,9 kilo! yes

fijne dag!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Duimen rollen voor manlief.
    Dani: Heb je iets hards gegeten waar door die afknapt ?

Hier iets heel geks ging naar de wc en er zat een beetje bloed , later zat er weer wat op papiertje .
    Rekende het uit en kwam op dag 21 uit dus zou niks moeten komen nog .
    Wel 1 om gedaan maar wat moet ik hier mee rekenen als ongi of de dag af wachten ?
    Laatste ongi was 14 mei [normaal hoor je me niet maar nu snap ik er niks van.] of klopt de banner niet?
    Datum op geschreven om in de gaten te houden.

Deel Deze Pagina