Oeh Marnat helaas kan ik je hier niet mee helpen ik denk dat t misschien een bloedvaatje is en dat de rest later nog komt.. ik heb een gebitsreiniging gehad 4 a 5 maand terug en toen zat dat stukje al los tussen mn tanden en met flossen en ragen merkte ik al dat t steeds losser ging zitten gister at ik een klein stukje chocolade met butterscots en toen knapte het af en ik ben bang voor de tandars .. hihi doet geen pijn maar t is wel scherp..
Dani: Ben je niet de enige wij zijn ook bang voor de tandarts . Het bloed is nu ook weer weg heb inleg kruisje in gedaan voor de zekerheid . Mis idd een vaatje kijk het wel aan . bedankt in elk geval . Ga zo werken word vervolgt .
Gelukkig ben ik niet de enige! Ik moet om 12:00 denk laat ik gelijk maar bellen ben ik eraf.. ben al 2 x naar de wc geweest wish me luck! hopelijk blijft het weg werkse!
Vreemd maar kom net van mijn werk , en ging plassen en goed rood , tel het maar als ongi heb het maar op geschreven dag 21 . Zo vlug ongi nog niet mee gemaakt . Dani: Je bent er vast nog duim dat het mee valt.
Dani: fijn dat je al onder kon. Ik heb gelukkig een fijne tandarts maar zo graag ga ik ook niet hoor... Volgende week moet ik 2 gaatjes laten bijwerken, gelukkig nog geen last er van. Marnat: goh, zou wel kunnen een korte cyclus. Ik zit aan de mini pil en mijn cyclus? Ofwel is er geen ofwel ineens wel. Kan niet meer volgen Manlief heeft infiltratie gehad. De scherpe pijn in zijn been is minder, duimen dat het zo verder gaat! Mag toch eens een keertje goed gaan. Zoonlief is gaan zwemmen: a-diploma op zak! Het begon nochtans niet goed, maar uiteindelijk is het gelukt. Met kleren ging gelijk niks!
Dank je! Ben blij voor hem! Nu op naar de zwemclub. Van de week maar eens gaan vragen, want het was zo druk en werd al laat dus zijn maar vertrokken.
Hier stijgt de spanning wat betreft mijn vader : morgen uitslag van de scan . Hij is super zenuwachtig wij ook voel de spanning en tranen . Bij het typen lopen ze al over de wangen . Nijn: Super geef hem een dikke knuffel die topper van je .
mag ik even mijn gal spuwen. pfff ik krijg wat van de mensen ... er word zoveel achter mijn rug om gepraat ik word op mijn werk in een kwaad dag licht gezet en spreek ik ze er op aan gaan ze in de slachtoffer rol zitten ! maar dan is het al te laat is de roddel al de wereld in en kan ik het recht gaan zetten. .. oké dat lucht op
porsche: Fijn dat soort mensen not! Dikke knuffel voor jouw. Dani: Dankje wel Hier vanmorgen zomaar dikke voet en doet nu zeer , sporten wil niet eens baha . Normaal bijt ik op mijn tanden en sport door maar doet te pijn om door te zetten. pootje zo maar even om hoog kijken wat er gebeurt . Gestoten niet dat ik weet .
Porsche zielige mensen bah zeg! Oei Marnat, ook niet er doorheen gegaan? anders ook koelen he met ijs.. Hier de oppaskids weer opgehaald eens bedenken wat we gaan eten...
Marnat: Doe ik! Balen van je voet.. Misschien ontsteking ofzo? Maar goed koelen en voetje omhoog. Succes morgen voor je vader! Dani: En, iets gevonden voor te eten? Hier zijn de kindjes op schoolreis geweest. Naar Plopsa Indoor, ze vonden het te gek! Waren jammer genoeg aantal zieke kindjes, buikgriep en koorts. Meisje is ook al 3 dagen erg aan't hoesten. Ben al 2 dagen hoestsiroop aan't geven, maar het betert niet. Nu ligt ze in bed, uitgeput van een lange dag, maar ze huilt hele tijd al dan niet in haar slaap. Heb ze ook met luuf ingesmeerd, weet niet meer wat ik meer kan doen. Heb zo'n medelijden met haar... Net nog getempt, maar 37,3 is niet veel voor haar 's avonds.
Porsche: Knuffel meid. Ken er genoeg, achterbakse collega's. Deze week heeft er een de deksel op haar neus gekregen, ooit komt het goed
met mijn voet ging het redelijk tot dat ik weer ging lopen en toen manlief thuis kwam was die niet meer dik natuurlijk. Koelen is niet een gek idd ga dat even doen .
Hopelijk kan je er morgen weer op lopen Marnat. En anders, met een cocktail in de hand genieten op het terras van het mooie weer Meisje is heel onrustig, gaat een lange nacht worden vrees ik... Ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik al boven ben geweest. Ga kijken of ze morgen naar school gaat of ze gewoon thuis bij mama blijft. Even nog update ivm manlief: pijn in zijn been blijft minder, duimen dat het zo blijft! Als ik hem zie lopen nu krijg ik bijna tranen in mijn ogen, hij kan terug normaal lopen ipv strompelen gelijk een 80-plusser...
Nijn: Lees ik het goed gaat het beter nu met manlief? En veel geslapen of juist niet Die coctail gaat hem niet worden , eerde boekje lezen op balkon. Eerst vaders uitslag maar af wachten . Boven op voet is nog gevoelig verder de dag afwachten wat ie doet.
Nijn wat fijn dat het beter lijkt te gaan met ml!! Ja het waren bbq krieltjes, gehaktbal en sla hmm Beterschap voor je dochter en is ze wel naar school of lekker thuis zijn veel kindje snotterig hoor hier de jongste ook al zo lang! heeft nu van de HA een puf geregen ventolin tegen het vele hoesten snachts.. lijkt wel te helpen Marnat sterkte vandaag met wachten op de uitslag. je voet wel even in de gaten houden hoor! wat een heerlijk weertje he echt genieten! was staat al aan boodschapjes al binnen en al gestofzogen beneden jongens willen naar zwembad hier (buitenbad) maar is altijd zoooo druk..
Wwjk: dat ik bang ben! Onweer, manlief en kids slapen. Ik zit hier en durf niet naar boven... Net tv enzo uitgetrokken. Hoop dat het niet te erg wordt! Rolluiken zijn bijna allemaal naar beneden dat ik niet teveel bliksem zie. Manlief gaat nog altijd goed met zijn been. Pijn is niet volledig weg maar veel minder scherp. Rugpijn is hetzelfde maar daar kunnen ze niet veel aan doen. Zijn gemoed is 180 graden naar de positieve kant nu. Kan weer wat genieten van met de oldtimer te rijden. Laat dit aub zo blijven duren! Meisje is niet naar school gegaan. Vanmorgen 39.3 en niet willen eten. Langs de ha gegaan: infectie van de grote luchtwegen. Ab gekregen. Vanmiddag gegeven en bij het middagdutje amper nog gehoest. Nu ook met inslapen amper gehoest en ze is rustig gaan slapen. Marnat: hoe was de uitslag? Hopelijk meegevallen... Dani: nog gaan zwemmen?