Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje ... geniet ervan :)

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Paula wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd :)

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

lovepeet. wat ontzettend vervelend en jammer (n) ..
    kan me zo voorstellen dat je boos bent ..

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

wwjk : dat ik het na 6 jaar zo ontzettend gehad heb op mijn werk ik word er zelf depressief van :(
    ben al druk bezig met ander werk zoeken .. maar het is zo moeilijk om er parttime tussen te komen ..

5. p1982

p1982 Niet meer actief

herkenbaar porsche .

veel is 32 uur of meer pff

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai lovepeet lekkere vriendin dan.. termijnen voorstellen dat je nu een deel krijgt en een week later?

Porsche ai jammer en moeilijk he.. ik had toen de mogelijkheid te stoppen en gastouder te worden ben zo blij dat ik die stap gezet heb er viel zoveel van me af! sterkte ermee!

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik maak ontzettend lange dagen gemiddeld 12 of 13 uur ...
    en krijg 0,0 waardering van mijn baas ..
    en er is heel veel gezeik :( ...

hopelijk vind ik snel iets anders

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Porsche: Herkenbaar! Ik ben ook aan't uitkijken voor iets anders, maar mij gaat het om het achterbakse gedoe van mijn collega's. Ene moment zijn ze poeslief, andere moment zitten ze gewoon 5m verder van je te roddelen. Ja hallo, ik zit hier wel he! Altijd gezeik voor verlof, vorige week nog in overleg morgen ingevuld, vandaag alweer gezeik dat ik er morgen niet ben ;) Ik moet helaas voor een fulltime gaan aangezien manlief nog niet kan gaan werken, maar niet simpel. Ze vragen allemaal hoge diploma's en die heb ik niet.

lovepeet: Zo, dat is even balen dan! Hopelijk kan een rustig gesprek jullie verder helpen. Eventueel in schijven terug betalen als dat kan/mag. Succes alvast!

MamaChantal: Zo, wat een leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met jullie? Kleintje nog in het zh waarschijnlijk?
    Hoe is het met Jaim? Al definitieve uitslagen van haar? Geniet alvast met volle teugen van je gezinnetje!

Dani: Nee, is moeilijk om dan een kinderfeestje af te zeggen. Maar idd, als ze een beetje rekening kunne houden met wat ze gaan eten.

Hier zijn de traktaties voor school klaar. manlief flink wafeltjes gebakken voor meisje (voelde hij zich ook nog eens wat nuttig, voor z'n kleine meisje doet hij alles ;) ) en ik cakejes in ijskoekjes. Die zijn ondertussen versierd, morgenvroeg om 7u komt schoonvader de parasolletjes brengen om erop te prikken. Zo leuk!! :)
    Verder krijgt manlief morgenvroeg zijn spuit, fingers crossed dat die gaat helpen... (vandaar dat schoonvader ook zo vroeg komt).
    En daarna ga ik aan de grote kuis voor het verjaardagsfeestje van vrijdag beginnen. Het zit me allemaal zo tegen, mijn meter is dan zondag nog overleden waardoor ik zaterdagvoormiddag begrafenis heb. 's Middags de familie en nog een bevriend koppel met kids over de vloer... Wilde 's morgens nog bakken, dat moet ik dan vrijdag voormiddag maar zien te bakken en zaterdagmorgen heel vroeg op staan om het af te werken. Springkasteel wat ik 's middags mocht gaan halen, kon ik pas om 18u gaan halen (ja hallo, krijg wel om 15.30u 7 kleuters op bezoek!!), dan mag ik het voormiddag gaan halen, moet ik ineens € 10 meer betalen. Heb een andere firma gebeld en daar heb ik nog een ander springkasteel kunnen vastkrijgen, dus eerste afbeld. dit zijn geen afspraken!
    Dan was de menu vrijdagavond met de kindjes frietjes, is het vrijdagmiddag frietfestijn op school ;) Na overleg met manlief gaan we dan maar spaghetti maken. Manlief gaat voor de saus zorgen. Gelukkig had ik nog geen zakken frieten en hamburgers gehaald, had ik morgen gepland. Ga dan maar voor gehakt en groenten winkelen...
    Zo, mijn hart is gelucht :) Ga mijn bedje opzoeken, gaan drukke dagen worden. Trusten iedereen en tot morgen!!

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamachantal gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ff klagen: mn zusje en ik zouden winkelen vandaag en high tea voor n verjaardag. ze heeft de eerste anderhalfuur alleen maar zitten appen met haar ex.. daarna jankend in pashokje ze wil hem terug.. ze wou erheen bla bla .. heeft ze me gewoon laten zitten?!?!?! naja zeg ben echt pissed of!:x

appt ze ook nog: hoop dat je dit ooit begrijpt..:x heb gezegd weet wel wat jij belangrijker vind ..

zo dat lucht op
    ben dus maar alleen gaan lunchen nog 2 winkels in en maar naar huis gegaan..

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd !

Hier huishouden dag morgen koffer in pakken.
    Mijn bikini al gepast kan lekker met iedereen zwemmen ook met mijn vader .
    vrijdag weg wezen heerlijk zin om te geniet van mijn ouders en de rest .

Tijdens het schrijven is mijn kat aan het acrobaten achter het gordijn , heb hem maar even geholpen :D
    Morgen 8 jaar getrouwd en 21 jaar bij elkaar.
    Morgen ook spannende dag s moeder moet voor kanker controle , we gaan er morgen even heen.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamachantal gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje

sorry dat ik verder weinig reageer maar we zijn ontzettend druk met alle papieren te regelen voor de verschillende verzekeringen.
    manlief is ook thuis die kan ook niet gaan werken
    ik ga morgen naar de ha want de pijn betert niet maar ik heb meer pijn ondanks medicatie

nu ga ik mijn bedje in

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij gaan lekker genieten van het weekendje weg met ouders en ga goed genieten van mijn vader.
    Hij voelt zich goed en had er zin in , ook wij .
    Zo nog werken .

Meiden spreek juli maandag/dinsdag weer goed weekend.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: fijn weekend!! Geniet ervan!

Zuurtje: dat klinkt niet zo goed... Zeker terug naar de dokter als het niet gaat.

Hier drukke dag achter de rug. Zoo lief vandaag 5, na school feestje met de vriendjes, jeetje wat een drukte! Was blij dat schoonouders er waren om te helpen! ;) Kids hebben een super feestje gehad, liggen k.o. In bed :) Morgen feestje voor de familie. Nog eerst begrafenis van mijn meter :( Wilde nog bakken maar dat lukt me niet meer..

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik dacht moet veel bij lezen maar niks , wat een rust hier .

Wij hebben een heerlijk weekend gehad iedereen heeft genoten.
    Wijntje heeft ook gesmaakt voelde me goed .
    De sauna in het huisje was ook erg lekker leek ons wel wat om er 1 aan te schaften beetje duur.
    Veel foto s gemaakt ook mijn zusje en ik met onze ouders .

Nu druk aan het wassen , eerste deel zal zo wel droog zijn hangt buiten.

Nijn: Gefeliciteerd met je zoon .

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn gefeliciteerd

Marnat idd rustig hier wat fijn dat jullie zo genoten hebben!

hier gaat het wel nog een weekje dan hebben we vakantie
    ruzie met mn zusje en ben lekker de grond in gestampt heb afstand gedaan. Wil stabiel gezins leven en geen gezeik elke keer!

wat een weertje he?! pff word goed warm
    Zaterdag (ben ik jarig ;) ) word het wel 32 gr!! pfoei!!
    ga morgen de badjes maar eens opzetten

fijne avond!

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh en ik heb mn afvaldoel behaald :)
    ik val wel af ook al doe ik er op moment weinig aan .. hihi

alleen mn buik.. :( die lijkt wel steeds dikker te worden
    hoe kan dit nu terwijl ik wel (heel langzaam!) afval.. baal dr van
    heb ook zoveel los vel/buikvet. een buik op mn buik ;)
    iemand nog tips??

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Idd warm denk ook niet dat ik ga sport komende dagen.
    Je kan met je verjaardag bbq buiten .
    Vervelend ruzie met zus ik hoop dat het wel weer goed komt .
    Wij nog drie week werken en dan vakantie heerlijk .
    Moeten nog zien wat we allemaal doen .

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Fijn dat je wel afvalt , tips tja cardio en buikoefeningen en eet patroon aanpassen .
    Mijn buikje gaat ook langzaam , op oudere leeftijd heb je vaak ook buikjes .
    Ik ben benieuwt morgen bij me zelf na een lekker weekend.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ook nog 3w werken en dan 2w verlof. Misschien dat ik nog 1,5 dag de week ervoor inzet, moet het nog bekijken.

Marnat: fijn dat je zo genoten hebt.

Dani: soms is het idd beter om even afstand te doen. Tijd brengt raad...
    Goed afgevallen zeg! Mijn doel haal ik momenteel niet, snoep nog steeds te graag...

Hier in Limburg geven ze 37 tot lokaal kans op 40gr voor zaterdag :( Moeten namiddag naar verjaardagsfeestje in de binnenspeeltuin. Hoop dat het daar wat meevalt qua warmte. Kan er echt niet mee om. Vanmiddag was het al niet meer te harden op het werk.

Deel Deze Pagina