Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeetje, wat is het heet geweest zeg! Morgen zou het nog warmer worden, poeh! Morgen gaan we de airco boven opzetten, beetje verfrissing op de kamers. Beneden in huis is het nu 26,9... Gelukkig nog maar 1 dag werken deze week. Morgen begint zoonlief met zwemkamp, dus hoop dat ze wel rekening gaan houden met de hitte.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja warm he.
    hier in huis nu 24,5 valt nog mee
    boven wel erg warm hoor kids moeite met slapen en veel wakker

morgen 36 gr!! pfff krijg een baby die komt wennen.. :( oei oei moeder woont vlakbij wil t niet dan bel ik dr op hoor

een oppaskindje word al eerder op gehaald moeder appte al heb jij ook tropenrooster? ;) hahaha jup wil ik best doen hoor

We hebben weekje weggeboekt last minute heb er zoooo n zin in!!

Nijn lekker een airco! ik hoop dat ze idd rekening houden met t weer. smeren he! in t water gaat t nog harder (verbranden)
    fijne avond!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    't Is een binnenzwembad, dus op dat vlak valt het mee. Maar wat ze daarbuiten gaan doen, geen idee... Goed dat je het zegt, de zonnecrème in de tas steken! Heb alles klaarliggen behalve de zonnecrème, hoewel ik daarstraks nog tegen zoonlief zei dat ik hem ging meegeven :)

Hier is het binnen ondertussen 27°, net gaan pootje baden in het zwembadje van de kids.

Leuk een last-minute! Waar trekken jullie naartoe?

Wij hebben nu geen stamtijden op het werk, kunnen komen en gaan wanneer we willen. Vanmiddag om 15.30u gestopt, morgen is het in de namiddag open voor het publiek tot 16u, dus daarna gelijk naar huis! Ben blij dat m'n werkweek er dan op zit.

Zo, ga snel de was uit de machine halen en nog een insteken en aanzetten. En dan proberen wat te slapen.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wij gaan naar Hooghalen bij Drenthe niet heel erg ver voor ons een uurtje denk ik, het is toch super mooi weer dus daarvoor hoeven we niet ver ;) haha

en helaas waren in limburg de mooiste huisjes al weg alleen nog op landal park maar die zijn zo oud hihi

Hier gister even met n 4tjes gezwommen heerlijk!!
    nu is er een baby van 3 mnd aan het wennen een schatje! alleen heeft hij ook last van de warmte kan lastig slapen arm ventje

Oh lekker Nijn dan kun je al om 16 u naar huis
    het is hier in huis nu 25,5 gr! vanacht ook allemaal slecht geslapen maar he we wouden zomer en die hebben we nu ook ;)

ml was werken en vanacht weer terwijl hij eigenlijk net 3 dgn thuis was :(collega heeft zn knie verzwikt kan er niets meer mee.. heb gezegd vind alles prima maar zaterdag ben je thuis op mn verjaardag! :D klaar ermee

Fijne dag!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: geniet van je dagen .

Hier warm heb nog nooit zo veel moeite met fietsen gehad als vandaag pff.
    Wij roepen niet gauw maar , zelf wij hebben moeite met het weer .
    Het bad dat we gekocht hadden staat op balkon en we hebben de voeten er al lekker in gehad , mis straks weer .
    In huis nu 27 graden alles dicht .

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Marnat!

Het is ook benauwd, drukkend warm ik zou zeggen duik lekker t zwembad in om af te koelen ;)

Hier onweert het knalt erop dan weer ff rustig maar t komt zo weer in huis nu 26 gr vanmiddag was t 27,5 pffff morgenvroeg de boel maar ff opengooien.

fijne avond nog!

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Hoe is het hier?

Hier erg warm haha 26,5 in huis begin er nu last van te krijgen kortademig en zweten en duizelig

jongte heeft koorts. 38,6 en dat met die hitte!!
    en dan word het morgen nog warmer maar een dagje rustig aan doen! heb em al een zetpil gedaan alleen in onderbroek onder een laken in de koelste kamer (de onze) en een ventilator aan af en toen geef ik em wat te drinken weet ook niet wat ik meer kan doen maar even in de gaten houden.

morgen word ik 31 :)
    zit hier nu oudjaarsavond alleen... ach radler erbij hihi

fijne avond!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Hier ook nog steeds warm 27 graden in huis.
    Wel lekker bbq op balkon met de voeten in badje heerlijk .
    Net even bij mijn ouders geweest ging ook alles goed , drinken goed zeggen ze .
    S ouders gaat het ook goed manlief is er geweest vanmiddag na werk.
    Zij s moeder kom jij nu kijken of we drinken hihi.
    Ik zij tegen manlief had je moeten zegen komen we voorlopig even niet hihi.
    De ventilator staat in de gang op ons gericht .

Beterschap met je kleine man.
    En al vast gefeliciteerd.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je!

Ja hier ook ff gecheckt bij schoonouders hoor!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Beterschap voor je kleine man... En moest ik morgen niet online komen: alvast een hele gelukkige verjaardag!!

Marnat: Goed dat je even gaat checken. Ik spoor de kinderen ook aan om veel te drinken. Geef vaak ook een sapje tussendoor, is meestal dan in teug leeg :) Tja, suikers en zouten hebben we nu ook nodig als het zo warm is.

WWJK: Na 3 nachten amper geslapen te hebben, gisteren een goeie nacht, tot 5.30u... Zitten koeien in de wei naast ons en er was een onophoudelijk aan't loeien, maar van die korte loeitjes maar. Uiteindelijk rolluik opgetrokken, was ze net bevallen van een kalfje!! Paar jaar geleden is dit ook gebeurd, maar toen geraakte de koe niet bevallen en bleef kalfje steken met als resultaat allebei overleden. Dus telefoonnummer van de boer opgezocht en om 6u boer wakker gebeld (de moderne boeren zijn blijkbaar niet meer zo vroeg wakker :) :D) Ze gingen komen kijken, koe was te vroeg bevallen, en was goed dat kalfje eruit wwas. Tot half 7 gewacht en toch maar even terug bed in. Was uiteindelijk half 10 voor ze hier waren terwijl ze maar van onder in het dorp moeten komen. Maar heb mijn burgerplicht gedaan. Koe had mij ook vroeg wakker gemaakt :) Hoop vannacht op een goeie nacht want zo trek ik het niet lang meer. Nog tot dinsdag geven ze temperaturen van om en bij de 30°, morgen tot 37°. Help!!!
    Beneden is het 28°, badkamer 29°, op meisje haar kamer 30+... Wordt stilaan gek! Morgen gaat de mobiele airco haar kamer op. Blazen al 2 dagen vanaf onze kamer de gang op in de hoop dat het bij haar ook afkoelt maar helaas. Gelukkig slaapt ze nog goed maar ze zweet zich ocharme een ongeluk. En ze riekt ook zo naar het zweet ondanks het douchen... :(

En vanmiddag nog een 2m oude baby flesje gegeven. Was op bezoek geweest bij de onthaalmoeder van meisje. En ze moest er 2 groentepap geven (jongens van 6m) en meisje moest flesje, dus even vrijwillig aangeboden om flesje te geven :) Och, zo schattig klein! En toen begon onthaalmoeder te vertellen: in de steek gelaten door de mama toen ze 1w oud was, niet te geloven! Ze heeft 1 dochtertje van een eerdere relatie en 3 met een andere man. Ze heeft tijdens de laatste zwangerschap abortus willen doen maar man wilde niet. Dan is ze maar vertrokken toen het kleintje 1w was. Het kind uit haar eerdere relatie heeft ze ook achter gelaten. Snap niet dat een moeder dit met haar kinderen kan doen. En dat kleintje is zo'n schatje! Een halfbloedje, Indonesisch. Meisje heel fier dat mama fles gaf: ikke ook! :D Ik gaat die aan (onthaalmoeder) geven :D Ze zag het eigenlijk meer als een levende pop :D

Zo, nu ga ik even de koelte van de airco opzoeken en hopelijk slapen. Trusten iedereen!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

Dank je wel Nijn! een kalfje ah lief! idd je burgerplicht gedaan wat duurde dat lang zeg voor ze er waren.

vnacht een beetje kunnen slapen?
    Hier is het ook erg warm! nu 25,5 gr in de kamer heb alles weer goed dicht gedaan hopen dat het onder de 30 blijft in huis.

hier ook zweten! Jongste vanacht 39,2 heb nogmaals zetpil gedaan die waren gewoon gesmolten! heb ze in de koelkast gelegd.. straks maar even nieuwe halen

fijne warme dag allemaal!

;)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gefeliciteerd dani

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gefeliciteerd dani!!! :)
    Toch koorts goed in het oog houden. Als die hoog blijft kan het wel eens een hitteslag zijn. Idem als zonneslag maar van de hitte. Heb het op mijn 18de gehad, verschrikkelijk!! Dat wil ik niet meer meemaken. Maar goed laten drinken of waterijsjes geven. Beterschap! Ziek zijn is al niet fijn en met deze temperaturen helemaal niet!

Ik heb geslapen tot half 7, dan was maar gaan uithangen, was het buiten al 28 graden! Anyway, ons dekbed ook eens gewassen. Was nodig en droogt goed met dit weer. Alle beddegozd van meisje gewassen incl kussen want dat stonk naar het zweet...
    Voordeel was wel dat we om 8.10 al bij de jumbo waren :) Was wel am druk vanmorgen. Denk dqt iedereen de hitte wilde mijden.
    Nu naar verjaardagsfeestje in de binnenspeeltuin. We hopen op airco!

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je nijn!
    Ja we houden hem goed in de gaten hij slaapt nu ff straks getempt had hij 38,8 klaagt ook over hoofdpijn maar drinkt en plast goed en hij is ook wel aardig te pas hoor.

ik hoop dat t gauw over is.
    Al hij maandag nog hoge koorts heeft of t word vanacht erger dan ga ik naar de huisarts (evt spoed)

hier vanmorgen naar de verjaardag geweest en ff boodschap gedaan verder zitten we binenn met alles pot en pot dicht! :D en het is hier heerlijk vertoeven hoor met 26 gr.

heb spullen voor de vakantie al deels in gepakt.
    nog ff wasje draaien straks en evt morgen beddegoed en dan maandag morgen nog wat poetsen en opruimen.

Oei ik hoop ook dat daar airco is!! veel speelplezier!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wat stilte hier , nou dan ga ik wel een biertje nemen op mijn zusje die is jarig vandaag.
    Proost zusje!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: gefeliciteerd met je zusje!

Hier is manlief niet te genieten :( Spuit helpt niet, is weer zo depri... Echt niet leuk. Heb gezegd dat hij dan maar langs de ha moet.

Vanmiddag ook nog verjaardagsinkopen voor meisje gedaan. Alles is roze en bijna alles prinsessen :) Nog een dikke 2w...

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje nijn

Wat vervelend dat de spuit niet werkt en idd hup naar de huisarts .
    Dikke knuf van mij.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thanx meid! Gelukkig is zijn gemoed vandaag wat beter

Ik heb een boekje gewonnen met Kaatje tralalaatje van Ketnet. Boekje van Woezel en Pip, zo leuk! :) Win zelden eens iets.
    Dadelijk kindjes in de douche doen en dan strijken. Nu dat het wat minder warm is even profiteren om strijk weg te werken.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn zusje is gister tante geworden ze heeft me lief gebeld .
    Ik was blij voor der komt omdat haar zwager van ons weet en we er wel over gepraat hebben.
    Maar later moest ik toch huilen nu ook even slik.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Knuffel marnat...

Deel Deze Pagina